Biriyle ilişkim var ama kaybetmekten korkuyorum. Ne yapabilirim?

Korkuyorum kaybetmek, ilgisini kaybetmekten, benden sogumasindan her şeyden korkuyorum bu korkuyla yaşamak istemiyorum bu kadar çok sevmek istemiyorum birini kimseyi çok sevmek istemiyorum sevmek istemiyorum artık insanları çünkü çok korkuyorum ne yapacağım ben insanlar çok acımasız güvenilmez seviyorum dersin bi bakarsın biriyle flört ediyor bi bakarsın gizli gizli senden soğur güvenemiyorum kimseye lütfen yardım edin nasıl yenilir bu

Biriyle ilişkim var ama kaybetmekten korkuyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla