Sevgilimi kaybetmekten korkuyorum ne yapmalıyım?

merhaba 8 aylık bir iliskim var son 1 haftadır sürekli tartışıyoruz hep farklı konulardan. istemsizce oluyor. bugun de tartıştık konu su şekilde: kiz arkadaşım kampuste oturuyordu kiz arkadaslariyla sonra yanlarina bir erkek arkadaşi gelmiş o ara bende geliyordum yanlarına neyse ben erkek ortaminda bulunmasindan hoslanmam. ben namaza gidicem dedim kalktim gittim 40 dk gecti geri gitmedim. sonra aradi nerdesin diye bende kampusteyim dedim trip atti seni bekliyordum niye haber vermedin. bende ondan haber bekledim yazmasini gelmesini. sonra aradim cagirdim gelmedi arkadaslariyla yemege gitti. bende derse girdim ciktim tartistik yine. bana iliskimiz toksik olmaya basliyor dedi. ben memnun musun dedim şu an değilim yoruldum artik falan dedi bende pek bisey demedim kaybetmekten korkuyorum. sizce ben haksız mıydım ya da bu sekilde kavga etmek ayrilma sebebi mi? ben sadece erkek ortaminda bulunmasini sevmiyorum cunku erkrkleri iyi tanirim. sonra duzeldi aramiz falan ben ozur diledim. ama icimde bir korku var terk edilmek ya da aldatilmak istemiyorum sizce saglikli bir iliski olmasi icin ne yapmalıyım?

Sevgilimi kaybetmekten korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla