Sevgilimi kaybetmekten korkuyorum, ne yapmam lazım benim?

Dostlar benim 5 aydır birlikte olduğum bi sevgilim var. Ama ben her an o beni terk edecekmiş gibi hissediyorum. Ona söylüyorum ama o olur mu öyle birşey tabiki terk etmicem diyor. Ben yinede düşünmeden edemiyorum ben hiçbir özelliğimi beğenmeyen birisiyim. Bir gün benden ayrılmasından çok korkuyorum. Fazla üstüne düşmüyorum sıkılmaması için. Yani genelde mesaj atan arayan buluşmak isteyen taraf o oluyo ben mesaj atarsam benden soğuyacakmış gibi hissediyorum. Gözlerinin içine pek bakmıyorum bi gün yüzümden sıkılır beni beğenmez diye. Ne yapmam lazım benim ?
Sevgilimi kaybetmekten korkuyorum, ne yapmam lazım benim?
Cevapla