Sevgilimi kaybetmekten çok korkuyorum, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ben geçmişimde hep aldatıldım. Ama sonra karşıma biri çıktı.1 senedir ilişkimiz var. Kendisi gerçekten düzgün biri. Beni her gün arar naptıgını yazar. Askeri okulda okumasına rağmen vakit ayırır. Dersini bırakır ben arıyorsam benimle konuşur. İlgisini sevgisini dozunda gösterir. Ben de onu gerçekten seviyorum. Ama her hafta saçma bir neden kavga çıkartıyorum. Mesela neden yazmadın neden aramadın nerdesin bir sorgulama içerisindeyim. Sevgilimde bana güvenmiyor musun diyor. Ağladı bile telefonda sırf bu yüzden. Ona güvenmek istiyorum. Kaybetmek istemiyorum. Saçma nedenlerden kalbini kırmak istemiyorum. Nasıl davranmalıyım? Çok üzüyorum onu bu saçma sapan triplerimle
Sevgilimi kaybetmekten çok korkuyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla