Sevgilimle ayrıldık başkasıyla bişeyler yaşamasından korkuyorum? Ne yapmalıyım?

Saçma olduğunu düşünebilirsiniz ama böyle. İkimizde hiç sks yapmadık 3. Yılımızdaydık ayrıldık. Ayrılmamızda bi sorun yok tamam ama ya biz ayrıyken bi başkasıyla bişeyler yaşarsa, konuşursa, sevgili olursa diye korkuyorum. Ona hep diyodum ayrıldıktan sonra araya başkası girerse barışmayız diye. Bundan korkuyorum yani. Ne yapmalıyım? Ben terk etmiştim onu dönsem mi geri acaba? Ama bu sefer de uzakta olduğumuzdan yürütemiyoruz çok tartışıyoruz. Üniler açılsa bi görüşsek sorun kalmıycak aslında.
Sevgilimle ayrıldık başkasıyla bişeyler yaşamasından korkuyorum? Ne yapmalıyım?
Cevapla