Sevgilim benden ayrıldı niye diyemıyorum sebebi yok seni istemıyorum diye bağırdı telefonda çok sinirliydi?

Geçen gün merkeze gıdıp benı engellemıstı konum at dıye ısrar edınce sonra engelı kaldırmıs bende hangı kadınlaydın falan yazdım oda sen günahımı alıyorsun sana dogruyu anlatmak zorunda mıyım sen kımsın dedı aradım onu birdaha beni arama seni istemıyorum sevmiyorum hayatımdan çık dedi niye yedekte bırımı vardı dedım sanae dedi şaşırdım böyle ayrılcagını düşünmezdim kafamda soru işaretlerı var aldattı desem günübirlik ayrılması için ne alaka ben ayrılmam gerekırlen o ayrıldı

Sevgilim benden ayrıldı niye diyemıyorum sebebi yok seni istemıyorum diye bağırdı telefonda çok sinirliydi?
Cevapla