Sevgilim telefondan ayrıldı yüz yüze görüşmek bile istemedi. Görüşmekten neden kaçtı, bu ne kadar doğru?

1 buçuk yıldır ilişkimiz vardı. Pomeme gidecekti gitmeden ayrıldık yüzyüze görüşelim dedim iinat etti istemiyorum dedi son zamanlarda çok tartisiyorduk telefondan ayrıldı görüşelim oturup yüzyüze konuşalım dedim kabul etmedi kaçtı benden resmen. Gorussek olacağı biliyorum barisacagiz vs dedi. Eskisi gibi sevmiyorum dedi. İnsan oturup yüzyüze konuşmaz mi bu kadar olabilir mi doğru bişey değil bence

Sevgilim telefondan ayrıldı yüz yüze görüşmek bile istemedi. Görüşmekten neden kaçtı, bu ne kadar doğru?
Cevapla