Sevgilime bi daha görüşmeyelim yazdım. Beni telefonundan silmemiş neden sizce?

Üstelik whatsapptan engelledim normal mesaj atmış ne oldu diye. Hala silmemiş beni rehberinden.

Niye mi ayrıldım? ! Sadece işi düşünce ilgi gösteriyordu. Yapmacık ilgisine, menfaatine ihtiyacım yok.

Sevgilime bi daha görüşmeyelim yazdım. Beni telefonundan silmemiş neden sizce?
Cevapla