Üstelik whatsapptan engelledim normal mesaj atmış ne oldu diye. Hala silmemiş beni rehberinden.
Niye mi ayrıldım? ! Sadece işi düşünce ilgi gösteriyordu. Yapmacık ilgisine, menfaatine ihtiyacım yok.
Üstelik whatsapptan engelledim normal mesaj atmış ne oldu diye. Hala silmemiş beni rehberinden.
Niye mi ayrıldım? ! Sadece işi düşünce ilgi gösteriyordu. Yapmacık ilgisine, menfaatine ihtiyacım yok.
umursamamış bence silince ne olacak ki dursun bende silmem birinden ayrılınca telefonunu silmek hiç aklıma gelmez zaten ayrıldıysam bitmiştir sebebine bakmam umrumda da olmaz egoistim biraz sallamam yanı bak ne güzel o silmemiş sen düşünüyorsun niye silmedi diye :)
Cevap
3Cevap
bi açıklama yazaydın bari senden sonrakilere faydan olurdu
Nasıl yani
E tamam böyle bir adamı neden önemsiyorsun hala o zaman
Zaten görüşmek istemiyorsun, ne önemi var senin için silip silmemesinin :D
Hiç cevap verme
Silmesin nolucak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?