Eski sevgilimle arkadaşça konuşuyorduk bana beni sevmediğini bir daha yazmamamı söyledi ama numaramı silmemiş takibi de bırakmamış?

Eski sevgilimle 2 yıldan fazladır konuşuyoruz her seferinde başka kız oldığı zaman ayrılıyor ve gidiyor kızlara girip geliyor bana asla dokunamaz bunun farkında ve bana sevme beni kızım üzerim seni nankörlük kanıma işlemiş diyor her seferinde böyle onu ne kadar sevdiğimi de biliyor her şey çok iyiydi aniden soğuk yaptı seni sevemiyorum elimde değil kusura bakma bana yazmanı istemiyorum dedi ama ne takipten çıkarmış ne de numaramı silmiş sizce neden ☹️

Eski sevgilimle arkadaşça konuşuyorduk bana beni sevmediğini bir daha yazmamamı söyledi ama numaramı silmemiş takibi de bırakmamış?
Cevapla