Sevgilimden ayrıldım bana 'benden sana hayir gelmez' dedi?

Benden sana hayir gelmez kendine iyi bak hoşçakal bu senin icin son aglayisim diyip gitti. Aramiz iyiydi en son. Dayanamiyorum dedi. Bir şey yapamadım. 2 yillik iliskimiz vardi. Yan yana olduğumuz da saclarimi tarardi. Canakkale den İstanbul a gelirdi sirf ozlerdik diye bir birimizi. Ellerimi yikar her zaman yanim da olurdu. Ailemle bile tanistirmistim. Oyle bir boşluğa düştüm ki şimdi ne okuluma gidebiliyorum nede yemek yiyebiliyorum. ona ulasamiyorum hic bir yerden.. daha önce hic böyle olmamıştım çünkü kimseyi bu kadar sevmemiştim. yok mu bunun bir caresi cok kotuyum😞
Sevgilimden ayrıldım bana 'benden sana hayir gelmez' dedi?
Cevapla