158 boyundayım 160 erkekle olmak istemiyorum? benim gibi düşünen var mı?

Boyla ilgili takıntım var. Hani kısayım 160 adamla olsam nolcak diyorum ama bir taraftan neden kısa çocuklarım olsun ki diyorum. Genlerinde uzun var ailemde bı kısa benim bu oranı düşürmek istemiyorum çünkü boy konusu kendi açımdan can sıkıcı.

158 boyundayım 160 erkekle olmak istemiyorum? benim gibi düşünen var mı?
Cevapla