151im ama 175 ten kısa erkek istemiyorum, sizce çok mu cüretkar?

Arkadaş 175 ten kısa erkek mi olur ya , tamam iyi hoş erkek olur da flört gözüyle bakmam imkansiz, çünkü itici duruyor. Hatta 180 üstü olsun 175 te kisa. Yani tercih meselesi. Beyaz tenim var, erkekler tarafından çekici olarak görülüyorum. bence 180 altı erkek beğenmemek hakkım.
Evet
Hayır tercih meselesi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
151im ama 175 ten kısa erkek istemiyorum, sizce çok mu cüretkar?
Cevapla