150'yim ve uzun boylu erkeklerle asla yakışmıycağımı düşünüyorum? Napmalıyım?

150 yim ve psikolojik olarak kendimden çok uzun olan erkeklerle yakışmıycağımı düşünüyorum. Takıntılıyım. Aksine hep 180 üstü erkekler bahtıma düşüyor ve ben her seferinde kaçıyorum. Çünkü 180 birinin yanında evladı gibi duruyorum aşırı küçük görünüyorum. Nereye kadar böyle devam edecek bilmiyorum. Napacağımı bilmiyorum. Hem huyu huyumuza hem boyu boyumuza biriyle karşılaşsak ne olurdu ki?

150'yim ve uzun boylu erkeklerle asla yakışmıycağımı düşünüyorum? Napmalıyım?
Cevapla