AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Belli bir yaştan sonra insan daha seçici oluyor. Bende öyleyim
Kendinizi hazır hissetmiyorsanız hiç başlamayın böyle bir şeye
Mezarlar kendini vazgeçilmez sananlarla dolu doluyor dolacakta.
İlk evlilik bu duyguyu oluşturmuş ama 14 yıl çok fazla
erken yaş evliliğinin getirdiği problemler bence :d
Boşanma sebebinizdemi güvensizlikten dolayı oldu. Özelse cevaplamayabilirsin.
Armudun sapi uzumun çöpü misali. Kusur aramayi birakip keyfine baksana neyi dert ediyorsun
fazla özgüven kendini beğenişlikten olabilir
10 sene ile arkadan geliyorum. Hoş ben evlenmeden böyle oldum ama, kalp işte atmıyor.
Zaten bu saatten sonra kime güvencen abla boş ver
İnsanları kusurlarıyla kabul edip içine bir kuble hoşgörü ekleyebilirsin.
Akışına bırak ve çok çok inceleme bence, aşırı derecede yani çok inceleme yaparsan güvenmez sin.
Kusur ararsan çok bulursun. Sende de kusur arayan da çok bulur.
Aynı olay bende de var. Çözebilirsen haberim olsun 😄😄
Biraz ara ver kimseyi sokma hayatına diğerlerini tamamen unut
Yaş farkı önemli mi biriyle muhabbet etmen için yoksa kafa, düşünce yapısı mı? Ne bileyim bazı ergenler gibi sende selam verip konuşmaktan biraz muhabbet etmekten tanımaktan imtina ediyorsan artık
Ne yapacaksın aşkı sevgiyi. Dertsiz başına dert açma, uyuyan kalbini uyandırma!!!
Yutasın ve hayatın verdiği tecrübeler anlıyorum seni
Kusursuz insan yok ki genel anlamda iyiyse ufak tefek şeyleri görme bence..
Bir şeyleri aşamamışsın muhtemelen. bir şeylerin olabilmesi için içinde terketmen gereken durumlardan kurtulmalısın. Hayatın normal akışında aşk vs illa olur olmuyorsa ya sen bir yerlerde kaldın ya da kırılmaktan incinmekten vs korkuyorsundur
O kadar iyi tartman gerekiyor ki düzgün birine denk gelebilmen için yoksa yine zindan olur
Hayırlısı de hep
her seyin hayirlisi
Ailenlemisin simdi
Nasıl gidiyor onunla
Herkeste kusur buluyorsan fazla kibirlisin hatun. Sen çok mu mükemmelsin seni hiç kusurun yok mu hatun
Öyle mi
Sen kibir budalasısin sadece başka bir şey değil
Şimdikilerde evlenmiyor ama bazısı ondan ona atlıyor. En iyi zaten kimseyi hayatına almamak erkeklere güven olmaz
Bize göre hocam kadına olmuyor maalesef
@GereksizBilgi80 Her gördüğünüz kadına bakarsınız erkeğe güven mi olur
Genelleme kötü bir durum hocam sırf hikayeden saçma mesaj atanlardan ins da bende 30-40 yaş grubuna sapık böyle gördün mü wp numara ver nasıl ulaşıcam diyenlerden genelleme yapıp kadına güven 40 yaş grubuna abla diye dahi yaklaşılmaz güven olmaz ve diyelim öyleyse
bunun sebebi bilinç altında mutlu olamayacağın fikri. geçmişte yaşadıkları ve tek yaşadığın hayat alışkanlıkları okadar yerleşiyorki yenilikler seni korkutuyor güvenli alanından çıkmak istemiyorsun
Bence boş ver çünkü hayat bunlar için çok kısa gerçekten sevmek istiyorsan sev ama güvenme bence 2 defa güvendim 1 defa gerçekten sevdim
Evliliğin çok kötü geçtiği için ve tekrar aynı hatayı yapmamak adına kılı kırk yarıyorsun ve bu durum ortaya çıkıyor.
Yalnızlık Allah'a mahsus. Evet bir kadının bir erkeğe güvenmesi çok zor ama illaki sizi anlayacak birisi çıkar karşınıza biraz şans verin.
Yalnız hayat geçmez arkadaşım
Kusur ararsan sap gibi kalirsin. Kimse kusursuz olamaz bu devirde
G zlden cikavilirmisin
Hep böyle birine yaklaştığında kafanda binlerce soru ve o sorulara cevap verdikçe o kişiden uzaklaşma hissi insanların soğuk gelmesi hep bir şüphe yaşıyor musunuz?
Kenidinizi aşka küstürmüşsünüz bunları aşabilirsiniz ilişki yaşamadan önce güven testleri yapabilirsiniz ufak ufak aceleci davranmayın bence ilk aşamayı böyle geçersiniz
Evet yaş ilerledikçe güven kalmıyor insan temkinli hareket ediyor ve seçici oluyor bu çoğu insanda var ama bazen hayatımıza birini alırken bazı konularda biraz sakin davranmamiz gerek esneklik şart
En güzeli. Zaten bu toplumdaki erkekler de boşanmış kadına kötü gözle bakıyorlar.
senin işin gerçekten zor bu yaştan sonrada değişemezsiniz
Yaşına uygun biriyle sanaldan tanışıp uzun süre konuşup cesaret bulabilirsin bol şans
Seçicilik çok üst oluyormuş ilerleyen yaşlarda işin zor
Güven kalesi bir kere yıkılınca maalesef tek başına kalıyorsun
Bnde ciddi evlilik düşünüyorum nerde yaşıyorsun bu arada denemek sans vermek istermisin
Hepimizde var artık bu söylediğin 30 dan sonra oluşuyo
Herkese kuşkuyla bakmaman gerektiğini öğrenmen gerek
İşin zor kolaylıklar dilerim insan olabilmek daha zor tabi
Evlenme hayatına bak bence doğru insan seni bulduğunda zaten bu dusunceler olmaz kafanda
Bir kitapta okudum
Seni aşk incitmedi,
Aşk nedir bilmeyenler incitti
İnsan acıtır, sevgi iyileştirir
Yaş ilerledikçe insan seçici oluyor bende istiyorum ama bir süre sonra sıkılıyorum muhtemelen sende de öyle oluyordur
Kusursuzu yok zaten o yüzden anı yaşayıp da tanımaya calis
bence kusur buluyorsan kusurludur
zorlama
Umarım gaza gelerek bosanmamissinizdir. Dolduran eden çok oluyor.
Psikolojik yardım almalısın bence evlilignden kaynaklı bi travma gbı bişey olabilir
Esim bnden bosandi. Bn nssilvadarim. Uyku yok krndimr kizma suclama var
Neden peki sence karsindakinden kaynakli olabilir mi
Basiretiniz bağlanmış olabilir 🙄
o ne demek
Benimde yok.8 yil. oluyor.
Hiç mi ilişkin olmadı
@mkkssll neypcn
Sordum 8 sene uzun süre
@mkkssll eeee
Eee ne
@mkkssll sana eeee noye soryorsun olup olmadihgini seni ilgilendyormu
Ben boşanmadım ama bende de yok
E boşanmadiysan normal değil mi 🤔
boşanmam için evlenmem gerekir di mi
Merhaba azmine hayran kaldım gerçekten 👏
Baya uzun bir süre hicmi olmadı
Bir adım atabilsen belki getir değişecek
Günaydın
bir şey yaşamak gerekmez arkadaş olmak anlatmak dertleşmek istemezmisin?
Sadece dertleşmek anlatmak istersen?
Baya zaman olmuş
Yas kaç. Bu yaşa kadar olmamışsa güven biraz zor
Sende mükemmel değilsin 🙂
En iyisi bekar kalmak Feke budy bul takıl dur
Bendede yok ve hiç evlenmedim
Ölmûsün sen beyaw
seni çok merak ettim ☺️
Ahhhh çiçeğim 🥰