Evliliğin eşiğinde ayrıldık, bu yüzden uzun zamandır kimseyi hayatıma alamıyorum. Ne yapmalıyım?

Kızlar sevgilim vardı tam evlenecekken ayrıldık uzun zamandır hiç kimseyle konuşmuyorum kimseyi hayatımda istemiyordum bütün arkadaşlarımdan da uzaklaştım ne yapmam lazım
Evliliğin eşiğinde ayrıldık, bu yüzden uzun zamandır kimseyi hayatıma alamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla