2 yıllık sevgilim evli çıktı, ayrıldım. Boşlukta gibiyim, nasıl düzelirim?

Sevgilim evli çıktı. 2 yıllık ilişkimi bitirdim. Çok güvenmiştim. Şu an kendimi çok kötü hissediyorum. Açıkçası giden zamanıma acıyorum. Yani artık evli olmasını geçtim. Kandırılmayi geçtim zamanıma acıyorum. 2 yıl gece gündüz yan yana olduğum sevgilim. Hatta eşim diyordum ona. Evli çıktı. Bir gün bile ne eşini ne çocuklarını arayıp sormadı. Bütün akrabalarının olduğu hesaplarında tarihimiz yazıyordu kalpler içinde. Ben evlilik planları yaparken o eşinden boşanma planları yapıyormuş. Çok kötüyüm. Toparlanicam illaki ama canımın yanması çok sinir bozucu.

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar herkes nasıl anlamadın diye sormuş. 2 yıl aynı evde yaşadık. Bütün şifreleri bendeydi. Biz yeri geldik aç kaldık. Yeri geldi soğan sarımsak ve ekmek ile yetindik. Zengin ailesini bıraktı benim için. Bu şekilde olunca beni sevmedi diyemiyorsun. Akrabaları ile hiç muhatap olmadım. Ama herkes benim varlığımı biliyor. Zaten tarihimizi herkes gördü 2 yıl boyunca. Ben nasıl şüphe edeyim.
2 yıllık sevgilim evli çıktı, ayrıldım. Boşlukta gibiyim, nasıl düzelirim?
Cevapla