Boşandığımdan beri hayatımda aşk yok, 14 sene oldu. Detaydaki durumları nasıl aşarım?

icimde sevme birini hissi var. ama kimseye guvenim yok. herkeste bir kusurbuluyorum ve baslamadan bitiyor

Güncellemeler
1 yıl
arkadaslar tesekkur ederim yorumlariniz icin. Oncelikle 45 yas ustu gorunme nedeni dogum tarihi kayit sirasinda 1910 gibi birsey yapmistim, gizleyince ismimi, 45 ustu gorunuyor.. Yani buna kizlar soruyor bir cozum getirse iyi olacak belirtmek istemiyorum secenegi olsa en azindan @kizlarsoruyor.. Ben 36 yasindayim. Ikincisi, eski esim narsistti. Yani narsizm kisilik bozukluguna sahip biriyfi. Turlu manipulasyonlar uyguladi. Narsizm pskopatinin bir alt turu. tabiki kabul etmedi.
Güncellemeler
1 yıl
nasil cok yorum yapmissiniz.😊 . Saygi cercevesinde yazan herkese teskekur ederim. Esinden ayrilmis kadinlara maalesef iyi gozle bakilmiyor , ya kullanmaya acik, bakire degil nasilsa diye yaklasiyorlar , ya da meslek veya ekonomik anlamda dada dusuk konumda olanlar yine bu seferde bu anlamda kullanma amaciyla yanasiyorlar sanirim. Ben de bunu hissettigim icin uzak duruyorum, sebep bu sanirim.
Boşandığımdan beri hayatımda aşk yok, 14 sene oldu. Detaydaki durumları nasıl aşarım?
Cevapla