3 senedir konuşmadığım bir arkadaşım vardı erkek biz çok iyi arkadaştık 5 senelik şimdi utanıyorum yazmaktan?

Bir sekilde koptuk hiç yazmadık ikimizde şimdi ona yazsam saçma olur mu niyetim yine arkadaşlık devam etsin bir kere olsun bana sapıklık yapmadı hep benim için birşeyler yapardı çok iyi biriydi.

Güncellemeler
1 yıl
Güncel
3 senedir konuşmadığım bir arkadaşım vardı erkek biz çok iyi arkadaştık 5 senelik şimdi utanıyorum yazmaktan?
Cevapla