Arkadaşlar benim yakın bi arkadaşım vardı ama işte artık konuşmuyoruz?

Bir yıldır yakın bi arkadaşım vardı başta her şey süperdi ama son aylarda o değişti bence. Böyle daha özensiz kaba ve ilgisiz oldu bana karşı ben de bozulup küstüm gibi daha doğrusu küsmedim ama patladım ona o da pardon filan dedi ama çok da takmadı yani. Sessiz kaldı. Öyle konuşmuyoruz. Çok özlüyorum onu ama şimdiki değil eski onu özlüyorum. O da beni özlüyor mu acaba. O ayrılığı hiç beklemediğini demişti şaşırmıştı. Bana sen ne istiyorsan onu yap ben kal ya da git diyemem demişti. Ama kal der seven insan bence.
Arkadaşlar benim yakın bi arkadaşım vardı ama işte artık konuşmuyoruz?
Cevapla