3 sene sonra eski sevgilim yazdı konuşalım mı diye arkadaşlarım hayır hayır gelmez ondan diyor?

Çççooookkkk mutluyum severek ayrılmak zorunda olduğum sevgilim 3 sene sonra tekrar yazdı buluşmak istedi. Aramızda kıskançlık kavgası olmuştu birbirimizi çok darladığımız için ayrılmak istedi ben istemiyordum ama ayrılık işte. Ben ayrılınca çok kötü oldum depresyona girdim kimseyle konuşmadım şimdi ise yazmış tekrar görüşebilme şansımız var mı diyeee çok mutluyum arkadaşlarım da hayır neler atlattın onun yüzünden diyor.

3 sene sonra eski sevgilim yazdı konuşalım mı diye arkadaşlarım hayır hayır gelmez ondan diyor?
Cevapla