Arkadaş kalalım dedi flörti var diye istemedim sonra yine yazdı nasılsın diye öyle başladı sohbet arkadaş olarak ama aktif olsa bile yazmıyor bilerek geç yazıyor uyardım dikkat ederim dedi yine aynı konuşmak istemiyosan söyle diyorum anlarım diyorum ne dersem diyim kesmiyo konuşmayı ama yine bile bile yazmıyor ne yapmalıyım seviyorum hayla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
yüzsüzlük yapma biraz erkek gururun olsun engelle her yerden
Neden ayrıldınız?
Bu sebepten dolayı ayrıldık aynı bilerek yazmıyordu kızlara yazıyodu bana sonra yazıyodu önemsiz hissettim ayrıldım
Anladım
Arkadaşları senden daha değerli demek ki
Ve flörtü mü var?
Vardı kesmiş konuşmayı arkadaşından öğrendim zaten flörtü var arkadaş kalmak istemedim sonra birden yazdı bana ama arkadaş olarak yazdı işte bende konuştum sonra öğrendim flörtlr kesmiş konuşmayı ama işte bilerek yazmıyor geç yazıyor aktfiken yazmıyor uyardım düzelmedi
Anladıım
Şimdi bu kız zaten seni öncelik olarak görmüyor arkadaşları ile daha içli dışlı birisi anladığım kadarıyla
Fakat şöyle bir durum da olabilir mesela ben karşı taraf ile ne konuşmam gerektiğini bilmediğim zamanlarda heyecanlanıyorum ya da bir şey oluyor ne yazacağımı bilemiyorum falan en yakın arkadaşıma söylerim
Aynen öyle ama ne yapmalıyım işte uyardım düzelmedi konuşmayı da kesmek istemedi onun gibi mi davranmalıyım yoksa varmıdır önerin
Onunla konuşurum baya bi ondan sonra karşı tarafa yazarım böyle bir durumda olabilir ama bunun dışında bir durumsa önceliği değilsindir
O kız seni seviyor mu? Barışmak istesen geri döner mi yani
Yok ben mesela iltifat ediyorum canım diyorum güzelim diyorum konu konuşuyorum yok bu kısa kısa yazıyor
Ben istedim yok artık olmaz dedi arkadaş kalırız dedi hatta flört bile yaptı bende flörtü var diye olmaz arkadaş kalmam dedim ama sonra o yazdı arkadaş olarak bende devam ettim konuşmaya
Anladım kızın sende gönlü yok demek ki
Unutman daha iyi olur senin için
Hani bu şekilde ne zaman yazacak? Ne zaman cevap verecek? Diye bekler duqursh
Çok maalesef ki aynı durumu yaşadım bende umursamaz davranıyordu ilgisiz falan ve bende köpek gibi seviyordum unutamıyordum
Çok sevdiğim için mi bilmiyorum ama her dediği laf takılırdı aklıma böyle gecelerim harap olurdu unutamazdım ağlar ağlar dururdum
O geceyi anlatmak istiyorum dinlersen sana
Bizim ikimizinde birbirimize karşı hatalıydık çok hatamız olmuştu birbirimize karşı ama kopamııyordukta
Zamanla nasıl oldu bilmiyorum ama köpek gibi aşık oldum anasını satayım
Neyse bunun dediği her şey böyle gözüme çarpıyor falan kahrediyor beni bizim de aramız bir iyi olıuyor bir kötü işte yine o günlerden birisiydi aramız normaldi bu sefer
Akşama kadar konuşmamıştık özlemiştim aramak istedim
Musait misin yazmıştım kısmen demişti arayım mı az demiştim arayıp ne konuşcaz ceren demişti bende iyi peki dedim 5 dk sonra kendisi aradı
Ee anlat
Sen ne boyna kendi kendine tribe giriyorsun falan dedi aradı sonra beni
Bende tribe girdiğim yok dedim arama demiştim arayan sensin dedim
Sonra oda küfür etmişti bir daha arayım mı falan dersen ya da ararsan falan diye kapattım telefonu sonra
Mesaj çektim sen neredesin diye
Kız arkadaşı vardı özlem miydi neydi onun yanına gidicekniş
Çok kötü hissettim çok kötü oldum ağladım durdum uyuyamadım o gün
O gece de bir karar aldım bir daha ona karşı bu seven tarafımı göstermicektim
Öyle de yaptım ilgisiz davrandım falan sonra kendisi zaten peşimden koştu
Demem o ki eğer takıntı yaptığın davranışlarını ve düşüncelerini bi kenara atarsan emin ol o kişiye karşı olan takıntıntın da gidiyor
Güzelim demiceksin eğer unutmak istiyorsan ismi ile seslen her zaman yazdığın gibi yazma sende onun mesajlarına geç bak
Her zaman yazdığın gibi yazma derken çok fazla yazma yani ve mesajlarına geç bak umursama umurunda değilmiş gibi davran
Sıcak soğuk taktiği uygulayacaksın kısacası sonra zaten kendisi koşar peşinden
Neden böyle yapıyor ne oldu falan diye üstüne düşer
Bizim Allah bozmasın 1 yıl oldu yılbaşını da allahın izniyle beraber kutlıcaz hala kavgalarımız oluyor ama çözülmicek şeyler değil
İşte ilk yazdığı zamanlar iyidi ama sonra böyle kötü oldu sana kötü değilim dedi ama belli işte sanki zorla yazıyor gibi hatta şimdi dedim bi sıkıntı varsa derdin varsa anlat dinlerim dedim sen istesende istemesende yanındayım hepde destek olurum dedim çünkü bi derdi var gibi ya da bana soğuk yapıyor sizide Allah ayırmasın ben soğuk yapmak ilgisiz olmak istemedim direk bitirdim ondan olmadık işte
Teşekkür ederim inşallah
Bende istemedim emin ol o süreç benim için aşırı zordu ama unutmak için yapmam gerekiyordu sonra kendisi benim peşimden koşmaya başladı tekrar bir şans verdim bende
İlk zamanlar herkes iyidir herkesin gerçek yüzü sonradan ortaya çıkıyor maalesef ki
Belki bir derdi olabilir evet o yüzden böyle davranıyordur ya da bilmiyorum senden soğumuş olabilir ya da hiç sevmemiş olabilir 🥺 o yüzden böyle yapıyor olabilir buluşma şansınız varsa buluşup konuşun daha etkili olur
Akşam dedim ya sana böyle dedim diye bana dedi kendi kabuğuna çekilmek istedim senlik bir durum yok dedi peki dedim sabah günaydın yazmış bende günaydın dedim aktif olduğu halde 2 saat sonra naber dedi bende iyi canım senden dedim yazdığımdan beri 3-4 kere aktif oldu hayla yazmadı sence ne yapmalıyım
Kanka kızın seni iplemediği çok belli
Ya da öyle gibi davranıyor
Sen ona karşı sıcak davranarak kendini üzersin sadece
Kiminle konuşuyor? Hani kendi kabuğuna çekilecekti sevdiği başka birisi mi var? vb gibi sorular hep aklında olur ve geceleri uyuyamazsın bile
Ya kızla bu konuyu konuşacaksın var mı bir sevdiği falan? Kiminle konuşuyor bu kadar saat? Neden aktif olduğu halde yazmıyor? Onu öğreneceksin
ya da yapman gereken şey ortada basit gibi görünüyor ama kalbin için çok zor biliyorum kafana takılan her şeyi o kıza söyleyiceksin ya sa bir şey söylemiceksin orası sana kalmış sonra da daha fazla arkadaş olarak kalmak istemediğini söyle ve yazıcağı cevabı beklemeden engelle her yerden sil sohbetleri fotoğrafları silemem yapamam yok yapmalısın
Bunu yaparak kolay kolay unutamazsın engel olamazsın düşüncelerine ama unutmanda büyük bir adım olabilir
Kızın umrunda'da çok olucağını düşünmüyorum onu engellemenin falan eğer umrumda olsaydı böyle davranmazdı
Ben sana kendi fikrimi söyleyeyim kız seni sevmiyor ama seninle iletişimi kesmekte istemiyor arkadaş kalmak istiyor yani ve konuştuğu başka birileri var büyük ihtimalle
Bu durumda da zaten kıza ne söylesen fayda etmicek çünkü umrumda değilsin
Sen ona bu durumu açıklasan bile sadece o anlık sana yazabilir ya da arkadaş kalalım falan diyebilir
Onun lafına uyarsan da yanında kalırsan yine aynı düşünceler ile boğulmak zorunda kalırsın
Ben kiminle yazışıyon sürekli aktifsin dedim oda dedi onu mu takip ediyosun kızlarla dedi ve konuştuğu yok yani bana öyle dedi tam olarak bilmiyorum ama şu aktif olduğu zaman bana yazmadığı zaman kızlara yazıyor birisi varsa onada yazıyordur illa
Bu bir kız yalanıdır kanka
Kalbini kırmak seni üzmek cidden istemem aşk acısı ne kadar iğrenç bir şey olduğu içinde o sevdiğin kişi ile beraber olmanızı emin ol çok isterim
Ama hayatında bir başkası var o kızın
Bundan emin olabilirsin
Bunu söyleyemiyor sana o yüzden kızlarla falan diyor
Emin ol kızlarla konuşuyor olsaydı yazardı sana
Zaten engelle dediğim erkeklerinde eklemeye başlamış ama bu aralar balım canım vs demeye başladı mesela gece iyi geceler balım demiş bende günaydın güzelim dedim belki böyle iyi gider ama sana sorum şu ben nasıl davranırsam onu kazanırım hani ona ne yaparsam der bu çocuğa noldu böyle diye acaba yalan mı söylesem flörtüm var ya da hayatımda birisi var gibi