Eski sevgilim arkadaş kalmak istedi hayır dedim sonra yine yazdı arkadaş olarak ama bilerek geç cevap veriyor uyarınca devam ediyo?

Arkadaş kalalım dedi flörti var diye istemedim sonra yine yazdı nasılsın diye öyle başladı sohbet arkadaş olarak ama aktif olsa bile yazmıyor bilerek geç yazıyor uyardım dikkat ederim dedi yine aynı konuşmak istemiyosan söyle diyorum anlarım diyorum ne dersem diyim kesmiyo konuşmayı ama yine bile bile yazmıyor ne yapmalıyım seviyorum hayla

Eski sevgilim arkadaş kalmak istedi hayır dedim sonra yine yazdı arkadaş olarak ama bilerek geç cevap veriyor uyarınca devam ediyo?
Cevapla