Eski sevgilimle arkadaş kaldık aktif olsada yazmıyor uyardım yine aynı konuşmayı kesmelimiyim yoksa saçmalık mı olur?

Arkadaş kaldık günaydın diyor bende diyorum aktif olsa bile 3-4 saat sonra yazıp naber diyor ben yine yazıyorum ama aktif olsa bile bakmıyor mesaja kendi arkadaş kalmak istedi zorlada tutmuyorum onu ama uyardım böyle yaparsan konuşmam dedim dikkat ederim dedi hayla aynı sizce konuşmayı kesmelimiyim yoksa sadece arkadaş kaldığımız için bana yazmasını beklememelimiyim ne yapmalıyım sorun mu var dediğimde kenki kabuğuna çekilmek istedim senlik bir durum yok diyor

Eski sevgilimle arkadaş kaldık aktif olsada yazmıyor uyardım yine aynı konuşmayı kesmelimiyim yoksa saçmalık mı olur?
Cevapla