Eski sevgilim ağlıyo mesajlar atıp. Engelledim ama başka nodan yazmış nolur gitme diye. Kendine bir şey yaparmı ya başıma kalmasin?

Üff sıkıldım yemin ederim bu hayattan ya

Eski sevgilim ağlıyo mesajlar atıp. Engelledim ama başka nodan yazmış nolur gitme diye. Kendine bir şey yaparmı ya başıma kalmasin?
Cevapla