Eski arkadaşıma 2 yıl sonra yazsam garip olur mu?

Kavga etmiştik arkadaşlığımız bitmişti. Çok da yakın arkadaş değildik aslında. 2 yıldır küsüz nasılsın napıyorsun desem küçük düşer miyim

Eski arkadaşıma 2 yıl sonra yazsam garip olur mu?
Cevapla