6 yıllık dostumla 4 yıldır küsüz ama onu çok özledim sizce yazsam yanlış mı olur?

Merhabalar

Okul aile birliğinde tanıştığım veli görüşmesi sonrasında dostluğa dönüştü sırdaşım oldu. Her günümüz bir , gitme gelme çok güzeldi dostluğumuz. Ama ta ki karşı taraf diğer dahil olan arkadaşı kıskanana kadar niye böyle oldu anlam veremedim. Biriyle hep bir aradayım diğeri ile 15 günde birdi. Ve hiç bir zaman için herhangi bir kıskandırma vs olmadı da. Gel zaman git zaman bir gün babam çok hasta ve ambulansla babamı hastaneye götürdüler, babama çok düşkündüm bu arada vefat etti, o arada ambulans gelmiş babam gitmiş bizi almıyorlar yoğun bakıma önünde bekliyoruz stres kaygı kaybetme korkusu. Arkadaşım aramış o arada benden spor da giydiğimiz termal eşofmanı istiyor bende dedim ki şu an hastam var. Tekrar yazıyor oğlanı gönderdim ona ver bende dedim ki yıkayım ben sana benim oğlanla teslim ederim. Tekrar tekrar yazınca bu sefer ben patladım dedim sen nasıl bir insan oldun babam hasta diyorum ambulans geldi götürdü diyorum sen halana düşmüşün bir çaput derdine. Dedim bundan sonra senin benle benim senle diyaloğumuz olmasın madem beni bu kadara kadar kaale almıyorsun o gün bugün 5 yıldır görüşmüyoruz ama sürekli rüyalarıma giriyor anlam veremiyorum. Düşünüyorum yazsam mı yazsam tükürdüğümü yalamış olucam babamın vefatını duydu ama bana hiç yazmadı aramadı biraz fazla inat ve kindar biri maalesef sizce yazayım mı ikilemde kaldım.

6 yıllık dostumla 4 yıldır küsüz ama onu çok özledim sizce yazsam yanlış mı olur?
Cevapla