Bu soru çok uzun oldu sıkılan okusun ergen aşk hikayesi yazdım?

Uniye hazırlandığım için Dersaneye gidiyorum. Bir çocuk var gormuştum baya iyi demiştim içimden hatta bu çok havalı herhalde kimseye kolay kolay bakmaz demiştim birde. Sonra sigara içmeye çıkılıyor teneffüste ben öyle sıkılmış Kafamı yaslamış duruyorum bu gordu baktı baya bir baktı hayatımda böyle Bakanı görmedim. :D Ben zaten utangaçım öyle bakamam çekiyorum gözümü hep. bir hafta boyunca çocuk her gördüğü yerde şey gibi bakıyor. Daha dün kimseye bakmaz dediğim şimdi bir garip oldu dedim o Yüzden biraz sasirip uzak durdum Ben öyle davranınca geri Çekildi sonra biraz araştırıdım çok havalı kendini çok beğeniyor bir kız var yanında tam onun gibi. birde biriyle sevgili ama kız bildiğimiz çalışkan olan böyle öyle şeyleri bilmez bir tip. İşin kötü tarafı ben bu çocuğa aşık oldum ve daha tanımadığım için çözemedimde. salak Saçma hayaller kuruyorum ama aksine çocuğun umrunda Değilim çünkü aşık olunca o umursamaz tavrım gitti herşeyi belli eden ben çıktım sürekli bir çaba içindeyim bu da uzak duruyor ümitlendirip Başıma bela yapmayım diye herhalde. hem sinir oluyorum o dünyayı ben yarattım hallerine hem seviyorum bu çocuk bunu hakediyor mu onuda bilmiyorum her kıza bakıyorsa vay halime yani sizce anlattıklarımdan bu çocuk nasıl biri insan aşık olunca düşünemiyor ondan size soruyorum eğer hakediyorsa bir adım atarım artik
Bu soru çok uzun oldu sıkılan okusun ergen aşk hikayesi yazdım?
Cevapla