Üniversitede aynı bolumdeyiz pek tanımam sadece aynı bolumdeyiz diye takiplesiyoruz. Birde görüyorum ama henüz yüz yüze konuşmadım. Geçenlerde birsey olmuştu geçmiş olsun yazdım teşekkür etti. Bir kez de yanlışlıkla staj için başkasını arayacağına (adasiz arayacagi kisiyle) beni aramıştı. O zaman ilk zamanlardı. Neyse boy fizik falan iyi ama normalde yüzü pek benim hayalimdeki gibi değil orta sayılır. Tip olarak aşırı iyi değil ama ona karşı sanki çekim var. Ne olduğunu bilmiyorum. Kısa sürede aşk da olmaz. Üstelik tanımıyorum bile. Bu nedir? Ne yapmalıyım? Gerçekten yüz yüze tanışmak istiyorum ama nedenini bilmiyorum mesela sevgili falan olduğumuzu düşündüğümde istiyor muyum bilmiyorum kafam çok karışık. Ama onda farklı bir enerji var gibi. Ne yapmalıyım? Tanışsam korkuyorum ya sonra fikrim değişirse istemezsem? Ne yapicam ben?
Bu yaşadığım ne? Kısa zamanda aşk da olmaz. Lütfen detaya bakar mısıniz kısa yazmaya çalışacağım?
Güncellemeler
1 yıl
İlk defa biri hakkında bu kadar kararsızım. Ve ne yapmak istediğimi bilmiyorum. Çok huzursuzum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, bu yaşadığın çok güzel bir duygu! 😊 Onu yüz yüze çok tanımasan da aranızda belli bir çekim hissetmen gayet doğal. İlk başlarda insanı çeken şeyler her zaman mantıklı olmayabilir, ama kalpten gelen o kıpırtı bile eğlenceli ve keşfedilmeye değer. Belki de sadece onun enerjisi seni etkiliyor!
Öncelikle sakin ol ve kendine biraz zaman ver. Ona karşı olan bu çekimi keşfetmeye çalış. Arkadaşça bir yaklaşımla yüz yüze tanışmayı deneyebilirsin, bu sana onunla ilgili daha fazla fikir verebilir. Sonrasında hislerin konusunda daha net bir fikrin olabilir.
Unutma ki tanışmak her zaman büyük bir adım olmak zorunda değil, sadece samimi bir sohbetle başla ve neler olacağına bak. Belki bir kahve içmeye davet edebilirsin! 😊
Sonuçta, hiçbir şey denemeden ne olacağını bilemezsin. Kendine ve hislerine güven. Umarım bu süreç senin için keyifli geçer! 💖