Bu yaşadığım ne? Kısa zamanda aşk da olmaz. Lütfen detaya bakar mısıniz kısa yazmaya çalışacağım?

Üniversitede aynı bolumdeyiz pek tanımam sadece aynı bolumdeyiz diye takiplesiyoruz. Birde görüyorum ama henüz yüz yüze konuşmadım. Geçenlerde birsey olmuştu geçmiş olsun yazdım teşekkür etti. Bir kez de yanlışlıkla staj için başkasını arayacağına (adasiz arayacagi kisiyle) beni aramıştı. O zaman ilk zamanlardı. Neyse boy fizik falan iyi ama normalde yüzü pek benim hayalimdeki gibi değil orta sayılır. Tip olarak aşırı iyi değil ama ona karşı sanki çekim var. Ne olduğunu bilmiyorum. Kısa sürede aşk da olmaz. Üstelik tanımıyorum bile. Bu nedir? Ne yapmalıyım? Gerçekten yüz yüze tanışmak istiyorum ama nedenini bilmiyorum mesela sevgili falan olduğumuzu düşündüğümde istiyor muyum bilmiyorum kafam çok karışık. Ama onda farklı bir enerji var gibi. Ne yapmalıyım? Tanışsam korkuyorum ya sonra fikrim değişirse istemezsem? Ne yapicam ben?

Güncellemeler
1 yıl
İlk defa biri hakkında bu kadar kararsızım. Ve ne yapmak istediğimi bilmiyorum. Çok huzursuzum
Bu yaşadığım ne? Kısa zamanda aşk da olmaz. Lütfen detaya bakar mısıniz kısa yazmaya çalışacağım?
Cevapla