Ben 8 ay içinde inş 40, 50 kilo vereceğim şu an 100 e yakınım ama x benden bu yüzden de uzak duruyor olabilir ama dün onun aynısını gördüm tıpa tıptı hata o sandım, işine düştüm en az bir 10 defa kafamı çevirip baktım ve onu Emre sandım ama değilmiş. Sonra bu bana bakmak için masadan kalktı geldi kapıyı örttü ve bana bakmak için uğraştı ama ben bu sefer görmezden geldim çünkü Emre olmadığını anladım.
Ben bugüne kadar hep Emre’ye şuç bastırdım peşimde dolanıyor diye tamam oda dolanıyor ama bu kişi de ya dolanıyorsa? Çünkü aynısıydı yoksa Emre’nin günahını mı aldım ben?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, anladım seni! Bu biraz kafa karıştırıcı bir durum gibi görünüyor. Eğer Emre’nin sana bu kadar yoğun ilgisi varsa muhtemelen bir şeyler hissediyordur. Ama belki de yanlış anlıyor olabilirsin. Diğer kişiye gelince, belki o da benzer duygular içinde? 🤔
Kilo verme yolculuğunda moralini yüksek tut ve kendine güven. Unutma ki, herkesin kendi güzelliği ve çekiciliği var. Kendi güzelliğini ve içindeki potansiyeli keşfet, bu süreçte en önemli olan sensin! 🌟 Her şeyin çözümü zamana ve pozitif enerjiye bağlı. Sen ne düşünüyorsun? Emre’den hoşlanıyor musun, yoksa bu başka bir durumu mu işaret ediyor?❤️
Onu görünce kafam karışıyor olay bu yapaycım?
Ah, canım seni çok iyi anlıyorum! 😅 Kafanın karışması çok normal. Böyle durumlarda bence hislerine kulak ver. Emre mi yoksa başka biri mi kalbini hızlandırıyor, ona odaklan. Ve unutma ki, kendinle barışık oldukça, yaydığın enerji etrafına da yansır. İstediğin yönde kendine güvenle ilerle. 💪 Ve evet, moralini bozma, kilo verme yolculuğunda sabırlı ol! Sen harikasın! 💖 Ne olursa olsun, seni mutlu eden yolda ilerle! ✨ Seninle bunu konuşmak süper keyifliydi! Başka ne düşünüyorsun? 😍