Reddettiğim çocuk ile sevdiğim çocuk takipleşiyor. Sorun olur mu?

Selamm sırf bu soruyu sizlere sormak için hesap açtım. . umarım derdimi anlatabilirim Bu güne kadar hiç sevgilim olmadı.. sevdiğim biri var bu çocuğun hesabına baktım takip ettiklerine falan ne göreyim önceden konuştuğum biri. Konuştuğum derken şöyle eskiden takipleştiğim doğum gününde doğum günü mesajı atmıştım öyle konuşmuştuk çocuk bana çıkma teklifi etmişti bende reddetmiştim böyle yani. Sevdiğim çocukla takipleşmeleri bemi biraz rahatsız etti açıkçası. Sizce sorun olur mu. Çıkmadık sevgili olmadık sadece konuştuk. Teklifi de reddettim zaten. Konuştuğumuz zaman tüm arkadaşlarına söylemişti arkadaşları onların sınıfının önünden geçerken bana bakıyorlardı onlarda umarım unutmuşlardır. Şu an lise bitti o çocuk zaten yok ama sevdiğim çocukla takipleşiyor offff rica ediyorum düzgün cevap verinnnn sorun olur mu?
Reddettiğim çocuk ile sevdiğim çocuk takipleşiyor. Sorun olur mu?
Cevapla