Böyle bir şeye itiraz ederim, ne lüzum var, benim kendime ait alanım olmayacak mı? Kontrol mü etmek istiyor beni, güvensizlik mi yaşıyor, böyle olunca mı güvenecek bana, halbuki ben ispat etmek zorunda mıyım kendimi? Yoo, değilim. Bana güvenmeyi bilecek, telefon şifremi bile vermem. Telefon şifresini vermeyen insan aldatıyor diye de bir şey yok bence. Şifre vermek sadakatin sembolü değildir. Ben ilişkimde bağımsız olmak istiyorum, rahatsız edilmeden sevilmek istiyorum, kendime ait özel alanıma sevgili de olsa girmesine müsaade edemem. Böyle dayatmaları olacaksa herkes kendi yoluna baksın
Özel alan da tabi ki önemli yani eğer illa ortak hesap isterse şahsen ben kendi hesabıma ek olarak bunu kabul ederim. Ama zaten asıl problem bu bana göre fazlasıyla itici bir durum. Kime neyin ispatı ya da amaç ne? Mantığı olmayan bomboş bir eylem.