Kabul eder misiniz, yoksa bu çok saçma olmaz mı dersiniz, yoksa sosyal medya hiç açmayalım falan mı diyorsunuz xd

Kabul eder misiniz, yoksa bu çok saçma olmaz mı dersiniz, yoksa sosyal medya hiç açmayalım falan mı diyorsunuz xd

Çok saçma bence ergence, ben kabul etmem şahsen. Herkes kendi başına bir birey ve özel alanı var bu alana saygı duyulması lazım. Eğer sosyal medyaya müdahale edecek kadar güven yoksa hiç başlamasın o ilişki daha iyi. 🌸
Kabul etmem elbette..
Benim çevrem ayrı onun çevresi ayrı..
Ben neden onun arkadaşlarının fotoğraflarını göreyim ki? Ya da benim arkadaşlarımın fotoğraflarını eşim/sevdiğim görsün, bilsin?
Cevap
39Cevap
Ortak hesap açmam
Herkes kendi hesabını kullansın ya bu bana saçma geliyor
Merak ediyorumda bunların akibeti ne evlenmiştir umarım😄
Bilemem :D Umarım diyelim xd
Çok saçma, asla kabûl etmem. Öyle çocuksu şeyler düşünecek birini seviyorsam da yazık bana 😄
Yazık be asnaa :D
Sevmem İnşaAllah, öyle desene 😂
seversin seversinn. D
Bir de beddua etseydin, şuns bak ya. Sil numaramı 😏
Silmeyim ya sonra kimi arayıp dertleşeceğim saatlerce dfsfg
Seversin demeyecektin 😏
Dert dinlemem ben artık, seversem de sen benim derdimi dinlersin 😄
Varsa derdin dinlerim sende dert yok dsfsd
Dertsiz insan mı olur yahu? 😄
Bende de var bir şeyler, bir başlarsam kafan şişer, engellersin beni 😂
Tamam hadi aramana izin veriyorum anlat :D
Olur ararım az sonra 😄
Tamam aramadan önce haber et :D
Burdan arama özelliği gelince haberin olur 🧐😂
İşini buraya bırakanla iş mi yapılır Allah'ını seversen :)
Demi 😅 Çok haklısın
Maalesef haklıyım xd
Bir laf vuruldu sanki bana ama hadi hayırlısı, jetonuma zeval gelmiş 😂
Yok ya sadece bir şeyleri anlatmak istiyorsan gerçekten ben bunu desteklerim, böyle buralara bir şey yapılmasını beklemene gerek yok, Amerikayı keşfetmişler zaten :) Tekrar keşfetmeyelim xd
A o espiriydi sadece, teşekkür ederim ☺
Amerika keşfi zor benim için 😅
O yüzden sana Hindistan'ı keşfettireceğim :D
Hadi 😅
Ara da :D
Nasıl arıyorum 😅
Diğer insanları nasıl arıyorsun :D
Güzel soru, burdan cevaplamasam 😂
Bu da olur :D
Yaw adami elde tutmak için yapılır bu.
Ve adam da elde tutulmaz. Ortak açınca sanki takip edeceği kişileri takip edemicek gibi saçma algılar oluşuyor. Ben olsam hiç açtırmam instagram
Ortak hesap açacaksak bir teması olmalı ( ortak hobilerimiz gezdigimiz yerlerin fotograflari anıları biriktirnek mesela) öyle bilmem şunun prensesi şunun prensi dese yere yığılır sabaha kadar gülerim
bu cümleyi kuran birisinin bence az çok yaş ortalamasını tahmin edebilirsiniz, olgun birisinin bunu diyeceğini sanmıyorum. ergenlik dönemi..
Direkt eski sevgilim olur ahaiskaksk. Asiri cringe geliyor bide sade bi hesap olsa neyse o biyografi o profil ismi ne oyle
Ben açardım sevgilim sonuçta ama abartmayada gerek yok. Hesabı ortaklasa kullanırdık birisi kapatırdı diğeri inatagramda iki taraftaki arkadaşları eklerdi yani ciddiyse olabilir bu. Beraber fotolar koyardık ama aile dısında herkese kapalı olurdu
Kusucam bu ne🤢🤢🤢🤢🤢asla açmam ortak hesap
Ay yok ben almayayım. Kendi hesabıma zar zor giriyorum ona hiiiç bakamam.
İkimizde sosyal medyaların çok gereksiz olduğu kanısındayız
Kendi hesaplarımi kullanamazken bir de ortakla mi uğraşayım kendi açar kendi kullanır yani
İnsanın özeli vardır.
Sektörel bazda defolsun.
Hayır istemem, özellikle bu tarz hesaplar da ne öyle ya 😵💫
Ortak hesap falan açmam. Saçma buluyorum böyle şeyleri.
Açmaktan mutlu olacaksa açabiliriz ama insanların hiç bir işine yaramaz.. Bana mantıksız geliyor..
Kabul etmem. Ortak hesap çoluk çocuk işi. Olacaksa her bireyin kendine ait bir hesabı olmalı.
Gerek yok derim, gösterişe ne gerek var. Herkes kendi hesabında takılsın.
Sevgilimle yapmam eşimle yaparım o isterse benim için sosyal medyanın önemi yok zaten
Ben kendimi ve o kendini biliyorsa gerek yok. Fazla saçma
şu profil ve açıklaması kadar itici gelen bir şey olamaz bana
Bu durum güvensizlik ten kaynaklaniyor bence. Her insanın kendine ait özel hayatı vardı bunu suistimal etmek gereksiz ve çok saçma
Açmam herkesin hesabı kendine ait olmalı. Vıcık vıcık ilişkilerden midem bulanıyor 🤮
ergence. çocuk sevgililerin yaptigi sey bu genelde. oyle bisey dersede hayir derim sifremi istiyosa verebilirim belki ama guvensizliktir bu yani boyle bi iliski yurumez guven olmadan bisey olamaz
Saçma bulurum ve kabul etmem. Ha eğer sadece ikimizin olacağı ve kendi kendimize eğlenceğimiz bir hesap olacaksa olur tabii ki.
Yani böyle bir şeye ne gerek var ki? Ben zaten sosyal medyada paylaşım yapmayı sevmem. O da zaten istemez böyle bir şeyi.
Sevgilim isterse hesabımı kapatırım ama ortak hesab açmam saçma geliyor
Cehalet. Cahillik maalesef halkımız çok cahil gençlerde öyle!
ne alaka herkes kendine baksın
Neyseki böyle işleri sevmiyorum ve bana bunu diyecek bir erkek arkadaşımda olamaz 😂
Ayrılınca hesap kimde kalıyor acaba
Yok oluyordur xd
Bu kadar utanç verici hazırlanmazsa faydalı bir teklif olabilir
Açmam, Ayrılınca hesaptan atar ve bence aşırı cringe 😃
Büyük konuşmak istemiyorum ama asla istemem böyle bir şey. Komedi resmen
Hala çocuk olgunlaşmamış kişilerden uzak durmayı tercih ederim
Sosyal medyanın ilişki ile bağı olmamalı bence.
Bunu diyebilecek potansiyele sahip birisiyle sevgili olamam
Sosyal medyaya Gerek yok.
Azıcık büyü öyle gel derim
Eğer kız isterse tamam derim ama ben istemem
Gerek yok böyle bir şeye ya.
Kapı orada dittir git
Ay bu ne be evlerden ırak
Nasip olmasin boyle olacaksa
Yav bi hadi ordan derim
Bu canımsın zihniyetten iğreniyorum
Kabul ederim. Ama böyle hesap açmam.
Neden diye sorarim
ortak hesap saçmalığına katlanamam
Değmez aga hayatta açmam
Biyografiye bak kusucam
Olmaz olmaz bu iş olamaz
Dünyanın en aptalca şeyi olabilir.
Çok çok saçma bir de bioya kilit, tarih falan
Iyy saçmalama kro musun derdim
Evlenince açarız derim 😄
Çok saçma geliyor bana
Oha çüş.
Ben annemle bile ortak hesap açmadım.
herkesin kendi hesabı olsun.
Derim.
Hayır benim havalı keşfetimi makyaj hileleri ile dolduramaz
Ayrılalım.
Çok erken olur...
😂
Rumeyhsa'mm
Cecelisttt
18
Kunfeyukun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?