Ortak sosyal medya hesaplarını çok trajikomik buluyorum. Sevgilin olması birey olmaktan vazgeçmek demek değil, olmamalı. Ki bu evlilik içinde geçerli. Her ikimizde ayrı bireyleriz. Başka başka arkadaşlarımız var vs. Bütün zevklerimiz aynı değil ve olmak zorunda da değil. Düşünüyorum da ortak hesap kullandığımızı ben mesela instagramda hem butikler, pratik fikirler vs takip ediyorum o da yüksek ihtimal bahis siteleri ya da futbol takip edecek. Ne o benim butiklerimi ne ben onun Messilerini ana sayfamda görmek zorunda değilim 😂 bu çok absürd.
Sadece ikimizin fotoğraflarını paylaşabileceğimiz güzel bir şey bence ama liseli ergenler 2 günlük ilişkileri için hesap açıp saçma sapan şeyler yapıyor bunlar cringe olduğu için insanların gözünde sanki kötü bir şeymiş gibi görünüyo
Kabul etmem. Ortak hesap itici geliyor bana. Herkesin kendine ait şahsi bir hesabı olmalı. Hayatımızı birleştirdik diye sosyal medya hesaplarımızı da birleştirecek değiliz...
Kabul etmem.. Eşim ayrı ben ayrıyım.. Eşimin arkadaşları ayrı, benim arkadaşlarım ayrı..
Benim ahbalarımın bana attığı mesajı, ya da eşimin arkadaşının attığı mesaji ben niye okuyayım? Neden şahit olayım buna? Ya da eşim neden bilsin arkadaşımın mesajını? Bu çok saçma..
Evli de olsak bizler bir bireyiz ve mahremimiz var..
Bana söylemişti kendi hesabımı kapatayım ortak açalım diye. Kabul etmedim. İşkillendim ayrıca onun altında da bir şey olabilir ne alaka diye.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yine sözlü olmak şart ki acasın ve Oda bende tüm sosyal medya hesaplarımızı kapatıp bu ortak hesabı kullanacağız o zaman Bir ortak hesap onun ayrı hesabı var senin var sırf gösteriş olsun farklı ortak hesap aç
Ben kiza g0tun yiyorsa sosyal medyalari kapatalimdedim. Herseyi kapatiyirum hadi dedigimde “ayy sen nediyirsun ben asla kapatamam yasayamamki dedi. Pehhh ya pehh