Kendi şahsi hesabınızı sileceksiniz ama. Sadece ortak hesap kullanılacak.

Kendi şahsi hesabınızı sileceksiniz ama. Sadece ortak hesap kullanılacak.

Öyle şeyleri hiç sevmem. Kabul etmem. Ortak hesap nedir ya jfjfj ben öyle bir şeyi istemezdim. O da istemezdi bence. 😅Gerek yok. Birbirine güvendikten sonra böyle şeylerede gerek yok. herkesin kendi hesabı durur.
Şeyede çok gülüyorum. İlk tanışma, ilk öpüşme vs yazanlara ya da çıktığı tarihi yazanlara. jdjh
Kalp, yonca, kilit anahtar, sonsuzluk koyanlara ya da sevgilisinin baş harfini yazıp kalp koyanlara. ben sevmiyorum öyle şeyleri ya çok komiğime gidiyor.😅
Verdiğin detayların hepsini bende komik buluyorum. Çok saçma cidden 😄
Ben eşim olunca youtube kanalı açmak istiyorum onunla. Vlogg çekmeyi yemek 🍜yapmayı. İlginç ve farklı şeyleri deneyimlemeyi. Yeniliklere açık bir insanım özünde. Çok geçmiş yıllarda eski sevgilimle ortak hesap kullandığım zamanlarda olmuştu instagram, facebook 'a kadar. Zaten herkes bana güvenip şifresini verir, arkadaşlarım dahi.
Tabii ki. Eğer sevgilim böyle bir fikri öne sürerse, onunla birlikte yapacağımız her şeyde mutlu olurum. İletişimde birlikte olduğumuz sürece, eğlenceli ve anlamlı olcaksa neden olmasın? Hem bu bizim bağlarımızı güçleştirir diye düşünüyorum.
Vizyonunun ve ufkunun genişliğinden (!) dolayı oracıkta biter hikayemiz.
Ortak projeler ürettik, ortak planlar yaptık, ortak yatırımlara girdik de; geriye ortak sosyal medya hesabı kaldı...
Cevap
39Cevap
İstemem ya, hiç anlamam neden ortak hesap?
Hayır kabul etmem saçmalıktır. kendi hesabı olmalı herkesin
En sevdiğim😅 onu yerim ben yerimmm haha. Ortak hesap mı açmak istiyormuş? Aman da aman 😅
Aşka geldin bakıyorum da 😅
Benim adım aşk🎈🎈😅 her zaman😅
Ooo memnun oldum aşk hanım 😄
Ben de memnun oldum Biricik Hanım😅 aşkı bulmak istiyorsan önce bana gelmelisin😅
Elinde erosun okundan da var mı? 😅
Eros ile ortak çalışıyoruz. Severim keretayı😅
Ahaha o zaman işim düşerse kapınızı çalarım. Doktor ayağımıza gelmiş meğer 😅
Overlokçu geldi hanımmmm, şey öyle değildi😅 aşk geldi hanımmmmm😅
Aşk hanım sizden ümitliyim. 3 ay içinde aşkı bulamazsam erosun okuyla halledelim bu işi lütfen 😅
Eroscuğum bana kıyamaz. 😅 Tek sözüm emir ona😅 sen beni hoş tut, eros bende😅😅
Erosa sevgilerimi, saygılarımı ilet. Kendisine minnettarım 😅
Seve seve hoş tutarım 😄❤️
O zaman sana Aşk'tan kalpler gelsinnnn❤️❤️❤️❤️❤️
Teşekkürler efenim ❤️❤️
Hayır kabul etmem çok saçma bir olay. Bir kurum vs olsak Instagram hesabı açılır. Biz kurum falan değiliz, bir araya gelmiş iki farklı bireyiz. Arkadaş grubun olunca hepimiz sosyal medyaları kapatalım bir tane ortak olsun deniliyor mu 🤣
Benim alnım ak yüzüm pak istese kabul ederim zaten kimsenin duygularıyla oynamak gibi bir gayem yok o yüzden Yeni bir hesap açtım herkesi takipten çıkardım sadece moderasyonluk durumunda bazı kişilere mesaj veriyorum
Açarım neden olmasın mümkün.
Oda kapatsın bir zahmet ama.
Yani tek sosyal medya aracım instagram olduğu için, onuda sadece reels izlemek için kullandığımdan dolayı sorun yaratmazdı benim gözümde.
Etmem.. Kullanmıyorum çünkü.. Kendi açsın. Ki vardır zaten.. Ortak açıp ne yapıcaz kullanmadığım şeyi :))
Sevgiliyken kalp yapalım profillere ismimizi yazalım ayrılınca geri silelim.. benlik işler değil bunlar
Ortak sosyal medya hesabı nedir yha. Ben çok saçma buluyorum. Beraber danaya girer gibi. Herkesin şahsi olsun. Emoji bu - 💗. olsun
Kendime güven noktasında evet, kabul edebilirdim şartlar bunu gerektiriyorsa.. Tabii işin ucunda cinnet getirmek de var..
Çok saçma tam bir eziklik. İki tarafın hesabı da kendisine ait olmalı.
Ne münasebet hemen fjfjj full milletle dalga geçeceğimiz bir hesap müq olurdu
Etmem… saçma buluyorum… ikimizde kullanmaya biliriz ama… hiç sorun değil…
Açarım ama bi tanede bana özel olmalı iş gereği kendi sayfam
Mantıksız buluyorum ortak hesapları o yüzden kabul etmem
Ne münasebet güvenmiyorsam ne diye arkadaşım oluyor kimseye çobanlık yapmam yaptırtmam
Ergen miyiz biz bu aptal teklifi kabul edelim
ettim pişman oldum artık kullanmıyorum fake sadece :D
Hayır sadece sevgili sonuçta hesap şifremi de vermem onun eşim de olsa hesabımı silmem ne saçma şeyler
sevgilisinden saklayacak bişeyi olmayanlar rahatça kabul eder bunu, kabul etmem diyenlerin de ilişkilerine sadık ve kalıcı gözle baktığını düşünmüyorum
Sevgili ile hayır ortak kullanmam güven konusunda bir sıkıntı varsa kendi bilir , eşim olması gerekir böyle bir durumda ama arkadaş çevreniz farklı olduğu için gereksiz bulurum
Ben kullanmıyorum ortak hesabı ne yapacağım 😒
Ya kendi hesabımı silmem ama ortak bir hesap açma fikri çok tatlı
Hayatın her alanını paylaşmak zorunda değiliz karşıdakiyle
keşfet kısmı herkese özel oluyor. bence saçma bir fikir
Kimse hesap açmasın yeter
Danayamı giriyoruz hayırdır
Bu biraz lise 2 zamanlarında kalmalı bence
Ben tipsizim benim sevgilim olmaz asla.
Zaten kullanmıyorum komple silelim derim
Hayır herkesin hesabı kendine.
Çoluk çocuk hareketler bunlar
Tabi, de kendi hesabimi neden siliyorum?
Ayni evde yadiyorsak evet derim
Benim kullanmam dışında o benim hesabımı kullansın
Ortak istiyorsa açılır da kendi hesabımı silmem.
Neden olmasın derim ❤️
Ya ergen miyiz kabul etmem tabiki
Hayırdır , evlensek bile olmaz
Sosyal medya olmamasını tercih ederdim.
Garip geliyor bana, kullanmadım galiba.
sevgilim değil eşimse kabul ederim
Ederim. Hiç açmayalım demesini tercih eder
Hayır gerek yok
Etmem malca bence
Ederim tabi
Yok ya açmam
Hayır
etti ama kbul etmedim
Olur o ne isterse
Saçmalık, ergence.
Sıkıntılı bir durm gibi
Ergen ergen işler
Hayır sacma
hayır kabul etmem
Saçma istemem
Asla kabul etmem
Bilemedim şimdi
sosyal medyam yok onunkinden otlanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?