Mal mısın ortak hesap ne alaka diye sorarım. Nedeni bana güvenmemesiyse güvenmediği insanla beraber olmaması gerektiğini söylerim. Gerçi öyle bi güvensizlik olmaz telefonumda bile şifre yoktur benim :d
Etmem benim takip ettigim muzik gruplari offroad ekibimiz denizci camialarimiz var bunlarin icinde sacma sapan takip edilmis gruplarla bogusamam ya da ortak accaksa acsin ama benim gruplarimin oldugu hesabi ellemesin
Birilerini stalklayan kızdan hayır gelmez beyler aman diyim. Gerçekten seven insanın başkasını merak etmek gibi bir düşüncesi olamaz. Ortak hesap ergen işidir ve komik bir durumdur
Sadece erkekleri stalklamıyoruz ki sevmediğimiz kızları da stalklıyoruz. Sevgilisi olunca kız belki sevgilisinin arkadaşları , ailesi nasıl biri diye merak edip onları stalklar. Stalk her zaman için kötü değil yani 😅
Ama yine gereksiz? Düşünsene şu hayatta kendin için varsın belirli bi zamandan sonra sil baştan yapıp kendine odaklanman gerek öyle ömür geçermi? Mesela örnek verim farzetki evlendim işim var gücüm var artık geçmişime tamamen son veririm kendime ve eşime odaklanırım bide bi kaç eş dost olur o kadar. Bir acın kinin olabilir ama gerisi boş... Böyle işlerin sonu yok yani ona göre hayatın ölene kadar milleti acizce gözetlemekle geçer alınma yani bırak kıskanıp kuduranlar bizi gözetlesin 😂 kendi hayatımdanda biliyom kıskanan insanlar ömürleri boyu diğer insanları çekiştirmekten şu hayatta bir tık yol kat edememiş kişilerdir fakir geldiler fakir gidiyolar onlar bizi çekiştirip boş yaşarken biz servetimize servet kattık 😉 sonuç ise fesatlıklarında boğulup adam yerine bile konmadılar.
Ya benim dediğim takıntı noktası kadar değil sevmediğimiz kişilerde. Ve kadınların her zaman yaptığı bir şey de değil. Ama sevmediklerimizi hiç stalklamamak en doğrusu tabi. Sevdiğimiz kişilerin çevresini merak edip stalklamak da masum bence tabi fazla abartmadan ;)
Kolundan tutarak sarsarım. Kendine gelmez ise onu hafifçe döverim :) ne gerek var ya hu.. ne o benim arkadaşlarımı görsün ne ben onun.. kişisel hesap iyidir.