Sizce kız kendisinden hoşlandığımı anlamış mıdır? Ayrıca onu rahatsız edecek herhangi bir davranışım olmuş mu?

Üniversitede okuyorum ve kız da bir alt sınıfımda okuyor. 2 hafta önce onlarla, alttan aldığım ilk dersime girdim ve sınıfa şöyle bir göz attım. Sonra kızı gördüm ve kıza baktım, sonra yemekhaneye gidip yemek yemeye başladım ve bir süre sonra o kız da arkadaşlarıyla birlikte benim oturduğum masanın yan tarafındaki masaya oturdu. Sonra ben bir arkadaşımla birlikte okulun karşısındaki kafeye gittim ve kızla arkadaşları da oradaydı. Bir süre sonra arkadaşımın isteğiyle kızın yanındaki masaya geçtik ve ben de tam kızın yanına denk gelen masaya oturdum. Arkadaşıma kızdan hoşlandığımdan, ayrıca şaka yollu güzel görünen kızların birçoğunun estetikli, makyajlı kzban olduğunu söyledim. Sonra kız ve arkadaşları kalkıp okula gittiler ve arkadaşım bana " Kız sana sinirlendi " dedi. Akşam ise o kız aracılığıyla o sınıfın WhatsApp grubuna girdim ve sanırım grupta biraz fazla konuştum ve kız da " Onu gruba ben aldım valla " yazdı, ben de " Yanlış bir şey yazıyorsam tekrar özür dilerim, ama o halde beni gruba almanın sonuçlarına da katlanacaksın... 😂 " yazdım. Kız da " Ne? PQKAPQQKO " yazdı. Bir süre sonra başka bir kız " Ne yapıyorsunuz? " yazdı, o kız da " Sonuçlara katlanıyoruz. 😝😝 " yazdı. Bir süre sonra sınıftan başka bir çocuğa da " Sonuçlara katlan Emirhan " dedi. Geçen hafta okul WhatsApp grubunda kıza yürüyen bir çocuğa tepki gösterip ağzının payını çok güzel verdim ve sonra kız dmden " Abi sen adamsın üŞüqşwğqşwğşw " yazdı, ben de teşekkür ettim. Birkaç gün sonra tekrar ortak dersimiz vardı ve sınıfa girince kız bana önündeki boş sıraya oturmam için el kaldırmış, ama ben görmedim.
Güncellemeler
1 yıl
Sırama oturduktan sonra kız bana WhatsApp'ta özelden " Abi niye görüldü attın? " dedi, sonra 2. ders kızın önüne oturdum ve kız geldiğinde " hoş geldin Ömer abi " dedi. Sonra önümdeki Bargello poşetinin içinde ne olduğunu sordu, ben de parfüm, kahve, krem falan olduğunu söyledim. Kreminden biraz kullanabilir miyim? " dedi, ben de " Tabii " dedim ve verdim. Sonra arkadaşlarıyla birlikte kremimden bayağı kullandılar.
Güncellemeler
1 yıl
Ders çıkışında ise kızı İnstagram'da yakın arkadaşlarıma ekledim ve bir kafeden hikaye paylaştım. Kız da " Abi sen adamsın " yazdı, ben de " Teşekkür ederim, ama bu iltifatının sebebini anlayamadım. En azından paylaştığım hikayeyle olan ilgisini anlamadım " dedim, o da ses kaydı atarak " Sen o gün beni grupta savunmuştun ya, işte sen o günden beri baştacısın " dedi. re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Sizce kız kendisinden hoşlandığımı anlamış mıdır? Ayrıca onu rahatsız edecek herhangi bir davranışım olmuş mu?
Cevapla