AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Peki ya bir erkek neden sevmedigi halde bir kadinla birlikte olmaya devam eder?
o üzülmesin diye heralde :?
cok sacma
neden peki?
Ben olsam asla sevmedigim bir adamla birlikte olamazdim bikere insanin migdesi kaldirmaz ama erkeklerde farkli galiba. Benim sevdigim adamin baska sevgilisi var tamam bizim birlikte olmamiz imkansiz ama ben yinede onu sevdigim sürece kimseyle birlikte olmayi aklimin ucundan bile geciremiyorum.
erkek için şöyle farklı duygusuzca yapabilir tabi kadınlarda var böyle illaki.
senin durum karışık ozman ya ama illaki bir gün sıkılacaksın koavalamaktan
kız sevmese bile eğer karşı taraf sevmiyorum dediyse hırs yapar ve deli gibi aşık edene kadar devam eder sonra da bırakıp gider (peşinden koşturur) :)
ahahah nerden geliyor bu öz güven o kızlar hep kaybeder zaten rahat ol
Ya aşıktır ya da yapacak bişeyi yoktur.. kendine saplantı haline getirmiştir. 💕 ya benimsin ya kara toprağın :)
Var mı bu modellerden ya onur meselesi yapmışlar
umut iste... bir yandan bir gün sevebileceğini düsünür, aslında en iyi o anlar sevilmediğini ama inanmak istemez
Gözünğ açsın biraz
aynı durum işte benim erkek arkadaşımda istemediğimi belli ediyorum ama kaybetmemek için beni acındırıp duruyor
Acıncak ne var bir kızın karşısına acıncak duruma düşüyorsa zaten bitir kimse değişilmez değildir
öyle ama vicdanım el vermiyor bırakamazsın onu bu halde diyorum içimden
Ya sen sokdun zaten o hale ama erkek adam her zaman dim dik durmaşı
bende onu diyorum dik durmalı ben en kötü zamanlarımda dimdik durdum sızlanmadım
Zaten seni kazanamaz sen giçlüysen güçsüz birini istemessin
ben korunmak istiyorum ama kavga dövüşle değil o yanımdayken herşeyi unutayım istiyorum
Ama olmadı? Dimi
olmadı evet
İnşallah senin gibi güçlüsü çıkar
insanlara en büyük tavsiyem acele etmeyin ve sabırda bir yere kadar gerçekten ben çok sabrettimde ne oldu hem onu üzüyorum hem kendim ölmek istiyorum o yüzden herhangi birşey hoşunuza gitmiyorsa direk söyleyin çekinmeyin kimseden
İnsanda hem lanet hem de kutsal bir sevme arzusu var. Kadın erkek farketmez. Herşeyi yaptıran da bu zaten
Doğrudur karseş
İnanmak ister, kabullenmeyiz. Onun sevdiğine de inanmak için sürekli yeni nedenler çıkarırız. Ayrılamayız da.. Çok boktan bir durum.
Güzel açıkladın
Çünkü kadın o erkeği çok sever..
Nereye kadar böyle devam etcek ki
kadın onu kendinden bile çok sevdiği için, sevmesi için çabalamak istediği için
boşa bence çabayla olacak bişey değil bu belki ilerde pişmanlığı olur
orası kesin tabi ama değeceğine inanıyodur
yani ilerde kafaya çok takacak ama bu durumu hep kendi çabalaması zoruna gider
aynen haklısın
ben mutlu sen mutlu boş ver işte milleti :) MUTLU
çok şükür bugünümüze :)
nicklerden dedim ya :) tabi şükür dert yok tasa yok :)
evet :)
Ama benim ki orjinal :) böyle
Yalniz kalmamak iletisimi koparmamak icin cunku kadinlar sevince aptallasabiliyor
Çok zor ihtimal ama de mi?
Degil bence baska farkli durumlarda olabilir bilemedigimiz
Ne gibi olcak ki
Kendini değersiz hissetmek için yapar bunu kendini kandirir
Anlamadım bunu? Nasıl derğersiz
benim hoşlandığım çock benden hoşlanmıo ama :) hoşlansın die elmdden geleni yapıyorum :)
Sana yazık ozman bırak o hoşlansın
nasıl yapcam ben o işi :)
Yaz bana ;)
derken
Taktik ;)
burdan versen taktik ):İ
tamam geniş zamanda hallederim :) ben atmam zaten rahat ol umrum dışı
üzülmüştür çok seviyo diye bir de ayrılırsa iyice canı sıkılacaktır.
Tabi az sıkılmasından iyidir
Sevdigi icin belki bir gun onunda kendisini sevecegini umuyordur
Oda biyere kadar :)
Bir kadın devam eder çünkü doğru insanın o olduğuna inanır o istemedikce senin isteğin artar
O zaten öyle biri nekadar az isterse öteki daha çok istiyor.
Doğru insan değildir ama
Bence kişiyle o kim olursa olsun ne ayını olursa olsun onu seversin
Onun seni sevmediğini bile bile
İnsan kendine niye acı çektirsinki yani olsa bile karşılıksız uzun sürmez
İşte biz insanların saçma duyguları
Doğru :) irade işte böyle bişey
mallık parayla olsa ben borç yapardım. ondan ettim. ama geçti artık :)))
Kaç ay sürdü. Ne zoruna git imiştir ama :)
aynen öyle... sevmediğini bildiğin halde bir umut bekliyorsun. seni kullanmasına izin veriyorsun. alışverişe devam... herşeyi feda ediyorsun, kullanabildiği kadar kullanıp atıyor sonra seni bir kenara. daha fazla kullanmadan ben bitiriyim dedim bea
Daha yaşın küçğk bunun için? Neyse gizlemeden önce farkettim. Ciddimisin yaa?
çok ciddiyim
kimse kimsenin değişmesini beklemesin ya da sabretmesin. kimse kimse için de fedakarlık yapmasın. özellikle kendinize saygınız varsa. önünde sonunda kullanılıp atılıyorsunuz çünkü. seni olduğu gibi kabulleniyorsa seviyordur zaten. öyle..
98 yazıyordu ya yazık sana gerçekten üzüldüm
aynen 17 yaşındayım. öyle yani. gizledim çünkü bu alışveriş mevzu açılınca millet mesaj atar diye. uğraşmak istemedim yani. sen aldın mesajı. öyle yani. ben hırslarıma yenildim. devam eder miydim ederdim. istesem şimdi de devam ederim ama yeter artık yani. geri dönse bile asla kabul etmiycem artık.
Öyle tabide. Merak etim yaşını ben bu kadar olgun düşünüyorsun da :/ kafam karıştı
:))) teşekkür ederim. aynen çok şey oldu çünkü. normalde çok çocuksuyumdur ya olgunlukla alakam yok :) insan yaşadıkça anlıyor ya cidden. en azından ilerde yaşayıp yaralanmaktansa, şimdi yaşayıp ders aldım. ki ben bu çocuk yüzünden hem alan değiştirdim, hem 1 senemi kaybettim. ama şükür ki şimdi kurtuldum. gözümdeki perdeler kalktı. dediğim gibi kendinize saygınız olsun. bir kız asla kendinden taviz vermemeli. asla
Rahat ol ama seni sevecek biri illaki olur ama. Çok erken yaşta kapılmışsın neden buladar cahil davrandın. Kendini saklaman daha iyi benim diyer sayfada açık görünüyorsun ama çekinme aklımda kaldı ona göre konuştum.
Ama hata yapmışsın en azından o yaşta değil gerçi yapanda cahildir ama üzülme seni seven kabul eden illaki olur
beni seven kabul eden çoktu ki zaten. ben gittim o salağa yapıştım. niye? aptalca bir hırs uğruna. çok uzun hikaye anlatsam hak verirsin ne hırsı demezsin. ben limseye muhtaç değilim ve kimsenin beni kabullenmesine gerek yok :) aptallıktı işte
Tabi be bunun için kimseye köle olacak değilsin ya. Kimse kimse çekemez ama işin tadını kaçırma bak sonu kötü olur malesef bu memleket o tarz şeyleri kaldıracak kadar şey değil :)
doğrudur :) çocukluk hatası ya. inşallah bir daha tekrarlanmaz
Şimdilik öyle :) özelden anlat ama anlatcamsan
Şimlik öyle diyorsun zaman geçsin görürsün. Şimdilik ihtiyCın yok
O bu yaşta kesinlikle hataa başka bişey değil.
İlerde düşücen ne yönde olur bilmem 5 sene. Daha vardı enazından daha olgun düşünceyle karar vermen lazımdı
aynen. keşke öyle yapsaymışım :(
Bak pişman lık var işte. Ama sıkma canını ama daha dikkatli ol arttık kulandırma kendini sakın sakın ;)
Gerek yok ki sende parmağında oynat işte
işim olmaz daha. inşallah bir daha başlamaz. izin vermem zaten başlamasına. kullandırtmam artık kimseye. yine büyük konuşmamakta fayda var ama, umarım bir daha yaşamam
Zamanını bekle yani sıradanlaşma. İyi saberet doğru kararı bekle ama ben üzülldüm senin adına
evet teşekkür ederim :)
Bende ;) süründürtmeye odaklan erken daha :) oynat parmaklarda
tamam :)
Yüzsüzlük. Sevmeyen neden sürdürüyo bu beraberliği peki?
İşte onu soruyorum bende :/
Kanka hewesinin gecmsini ister
İşte biri heves alan biri heves kötü değil mi
Yani ewet
Aptaldir çünkü. Aklı başına gelmeye basladiginda karşısına ona değer veren biri çıktığında ceker gider merak etme:)
Aldatır yani
Aynen veya açıkça söyler ama aldatma direk söyler gider çekmez seni.
Paranın gücü
Derken paranın güzü kadın için mi erkek için?
Yani aşk yoksa erkekle para için evlenebilir bir kadın aklıma ilk bu geldi
Doğru olabilir belkide kadın bu duruma para için kaylanıyorsur
Adamı değiştirebileceğini umut ediyordur.
İnşallah öyle olur yoksa çok çeker
Yalnız kalacağı içindir
Karaktersizdir çünkü başka bir aciklamasi olamaz
En ser tepki senden geldi :)
İstenmiyosa yuzsuzluk yapmanın alemi yok çünkü bu her iki taraf içinde gecerli. Yaptıkları sadece kendilerini küçük düşürmek, acizlik :)
Ama aşk scısıya herşeyi yaptırırmış :)
O aşk uzatmaları oynuyosa yapacak bişey kalmamistir, daha fazla küçük düşmeden bırakmak lazım. Erkek/kadın sevmiyosa yapiskanliga gerek yok emin ol sevmeyen taraf demediğini bırakmıyordur. Ona bişey deme hakkı vermemek lazım. İnsanın ailesinden ve kendinden başka kimseye gereğinden fazla değer vermemesi lazım :)
Ama işte gönül hanfendi
Sevmesin demiyorum ki yine sevsin ama kadının/erkeğin gözünde küçük dusmesin. Elbet değerini anlayıp dönüp dolaşıp gelecektir :)
Adamı çok seviyordur.
Cok seviyordur umutu vardir
Sonradan bişey olabilir diye avuntu eder yani
Evet
Bışa heves olduğunu anlayınca emekler zahi olur ama
Kendi sucu degil mi
Bilemiyordur bence bilse bile bile insan kendini ateşe atarmı suçlunun kim olduğu belli bir hevesle hayatına aldığın insanı kullanıyorsun sonra
Umut denen bir şey var :) ha
evet var?
Demekki okadar cok seviyor
bunun sevgiyle alakası yok gururda yapmış olabilir.
insan kendini sevmeyen birine nekadar katlana bilir
Çok seviyordur onsuz yaşayamacağını zannediyordur
Sadece zannediyordur demi. Ina o zannetme duygusunu kim kazandırdı acaba
Kendi kendine
ozaman o kız hakediyor
Çok seviyordur
Belki de inanmak istemiyordur
Kendini kandırmca
Evet kendini kandiriyordur ama bu gerçek aşktır
Ama sonunda üzülen kendisi olur
en iyisi mi biraksin
En hayirlisi
Bencede kimse vazgeçilmez değil
Yani
Eksikligini kapatiyor demek
Ne gibi eksiklik
Ilgi eksikligi
Tek tarafın çabasıyla olmaz
Dimi sevmeyen biri ilgi göstermez dogru... peki geziyorlarmi
Nasıl geziyorlar mı?
O erkeği kendinden çok seviyordur.
Öyle bişey var mı ya? :/
Var, evet.
Gerçek sadakatli bir aşktır o.
Her gün karşılıksız aşık olmaktır, onun varlığıyla mutlu olmaktır.
Ne kadar sevmediğini bilsen dahi.
Vay be inanmıyorum ama beyse
Para varsa olabilir...
Olabilir
Bence sevdigi icin sevilme umuduyla kabulleniyo
Sağlık oslun
Bir gun düzelir o da sever umuduyla devam eder
Hep o umut işte
Zor olan her zaman güzeldir
Yani çekici gelir
Saçma soru vol 1738288382
Tabi bir sen saçma gördün anormalize :)
Aptaldır. Aşık maşık değildir direk gurursuzdur.
Yürü be :) aşk mı gururmu. GURUR
Bence istenmeyeni istemek hoşumuza gidiyor ondan
nesi hoşuna gider ki?
İmkansızı elde etmek daha şehvetli elde etmek için her yola başvururuz edince belki sıkılırız ama o edene kadarki yol...
:) zor olursa daha zor vazgeçersin demi kolay vaz geçemezsin demi. tadı olmz elinde olursa demi ah bu kadınlar
Aynen kolay olan zaten senindir yani ama zor olan
zor olan olmaz zaten
Olur öyle bir olurki isteyince herşey olur
tamam ne deyim katlanmam ben öyle :)
Sen neye katlancanki
ben değil herkez yani katlanan da normal değildir karşılıksız bişeye
Anladım erkekler öyle ya ama kızlar değil
ya nedemessin sizlerin yaptığını erkekler yapmaz asıl
E onu diyom bende kızların yaptığını erkekler yapmaz?
ben nedesem de gene siz kazanacıksınız zaten :) hiç çabalamaya gerek yok kadınlar hep kazanır kazanmasada öyle sanır :)
Her zaman kazancaz diye bişey yok ayrıca olmayanı oldu varsaymıyozzzz
kimse sayamaz
Çünkü aşk imkansızları sever...
Vay be. İmkansızlık bir bireyin yüzündense sevmez
Hırs. Bir gün beni sevicek meselesi.
O umut işte hırs değil
İnsan kalbine söz geçiremiyor maalesef.
Çözüm?
yok.
Sürünsün ozman :)
Çoğumuz sürüne sürüne öğrenmedik mi hayatı :)
Eğer seviyorsa sevilmesede anlamaz onu aptal kafa
Kesinlikle
sığınacak bir liman arıyordur
Yanlış liman olduğunu bile bile fırtınada kalmışsa yanaşır
aynen
Alışkanlık ve düzenini bozmama
Hiç içi yanmaz mı kulanılmakdan
Belki bir nevi olabilir ama düzeni bozma yeni bir hayata başlama düşüncesi ona zor gelir diye düşünüyorum
Korkmak boşluğa düşme duygusu ya da mazisi :/ işte
çünkü kadınlar zor vazgeçer bnce :)
Geçmezler hatta :)
öyleleride yok değil tabi :)
Çok seviyordur ya da bir menfaati vardır
Menfaat?
Çıkarı vardır yani..
Maddİ manevi?
O kizi kullaniyordur baska aciklamasi olamaz
Kız kullandırmasın kendini ama
Sevdiginden.. Cok sevdiginden.
Sevgide biyere kadar
Cogu kadinda oyle degil iste. 😊
Ya İmkanı var mı öyle bişeyin nereye kadar sevecek
Kadinlar değil sadece erkeklerde ayni sekil sevebiliyorlar. Aşk öyle bir bela ki bedenini tüm organlarini sariyor. Birine asik olupta yillarca unutamayanlar var. Hatta evlenipte yine akli kalbi onda olanlar var. Aşk kör eder insani. Aslinda dünyada en kötü his Aşk. Aşktan intihar edenler var.. Engel olamiyorsun kendine, her gece avucunu acip yalvariyorsun Allah'a. Öyle iste. Sadece yasayip tatmak lazim. Senin elin yansa ben hissetigini bilemem nasil bir duygy oldugunu bilemem. Sende o derece Aşık olmanin duygusunu bilemezsin. :)
Sen o şekilmisin?
Ben senden fazla görmüşümdür acı çekeni emin ol çok ilgilendim çok sorun açtı işimiz gereği malesef
Hayir öyle degilim. Sadece biliyorum. :) Cok sükür öyle degilim, ilk ve son askimla nisanliyim.
Allah tamamını erdirsin inşallah ömğr boyu mutlu olursun
İnşallah.. Amin
Seviyodur şaşkın seviyodur.
Sakin ol ortaya konu şalkınlık filan yok benlik bişey de yok
Çünkü aşık çünkü saftirik çünkü kan beyne gitmiyor
var mı o derece leride ya :/
Ohoo bir sürü
Yalan :)
Ne yalan?
Yokdur
Aynen ben yalan söylüyorum işim gücüm yok dur bir yalan söyleyeyim şuna dedim kandırayım dedim var sansın falan aynen bak yakaladın beni kandıramadım seni. Bildiğin soruyu sorma o zaman ya da verilen cevabı inkar etme
Yokdur öyle geliyodur şafı çarpıtma senin yoruma değil benim kendi kişisel görüşümü sordum. Senin edebiyatın zayıf biraz anlamadın
Hahahah ya tamam arkadaşım sana cevap vermıyorum :D Senin Edebiyatın bence 100 dür onuda yoktur değil yokdur yazmandan anladım iyi günler.
Bence ya belkdir ya olursa ondandır
Anlamadım
belki bir şans var diye düşünür
Oda umut işte ama bapıcan :)
Gurursuzdur devam eder..
Sağlıkmolsun
cok seviyordur ama kizlar pes eder erkekte
Etmeyenlerde var öyle deme
vardir vardir etmeyinide vardir ama bizim turk oglu aski becermek yerine beceremiyor kizda beceremiyor ama nedense her zaman gercekten sevende kiz o alistigi icin de bizi birakamiyor yazik iste oyle kizlara
Aman onlarda az değil hakedene yapmak lazım
hakedene yap diyorsunda ama dogru amacimiz zaten sevmek sevmek sevmek aldatinca karektersiz olunuyor o nasil oluyor:) bence hakkedene yapmamak lazim cunku kizlar aldatmayi terketmeyi hakketcek bisey yapmamistir
Sevilmedigini biler ama inanmak istemez
Nasıl yanş ://
Sevilmedigini bicek kadar zeki kendini kandircak kadar polyanadir cunku erkek her turlu umut verir onun amaci da elinin altinda bulundurmaktir
Erkekler elinin altında bulundurma olayı pek yapmaZ
Kadınlara has bir davranıştır o el altınsa bulunmak yani yedeklerdeki erkek durumu hani biri bitince hemen yerine koymak için ama erkek ya aldatır ama el altında bulunsun bu düşğncesi olmaz idare edecek kapasite yokdur bizde
Oha kadinlrda var dedi yok oyle bisi
Tabi google amcaya sor bakıyım yedekte kim bekletirmiş
Yaw google bile erkekmis ne beklersin
Ahah bu süperdi konuyu yazan cinsiyet belirtir
Erkek için cepteki kızsan yandın kolay elde edilirsen bir okadarda kolay vaz geçilirsin. bir uğraştırcaksın ki vaz geçemiycek
Kadınlardada yedekde hep vardır boş kalcam diye akılları çıkar :)
O bende kanki rahat ol :D
Ahah yetenek meselesi tabi ama pas verip de üzme herkezi Allahın verdiği güzelliği insanlara kullanma
ya da boş ver kullan millet gözünü açsın :) ahaha hakediyolar
Kisisel iltift miydi bu :D cok pis can yakarim hahahah
İltifat tabi ki taktik aynı ;) gün gelir devran döner zaten bende o günü bekliyorum :) umrum dışı en iyisini bulana kadar :) devaam etmek gerek ;) @yalanciyarim7. Nickte uygun
Hayat felsefem :D
Havan batsın suç bizim şimdi bile yığılma vardır tahmin ediyorum :) kolay gelsin sana ne diyim aynı şekil devam et :)
Ahahaha nasil gormek istersen oyle gorurmussun;)
Ben bişey demedim görmedim bişey filan :) sen öyle diyorsun ona göre ;) tekrar diyorum havan batsın :))
Sanal sayiliyo muydu yani hahah :D
Sanal neye sayılıyor burada ne gerçekki benim dışımda bana öyle geliyor profiline bile girmiyorum milletin :) babanane maksat nöbetçiyken vakit geçsin
Kadın aşıktır çünkü o öküze
Kadın zorla mı aşık bıraksın o öküzü :)
zorla aşık olunmaz zaten bırakabilse bırakır heralde zevk için çekmiyoya o kadar acıyı
Boşluk ona daha acı geliyodur ondan katlanıyodur keşke kimse kimseyi o durumda bırakmasa keşke ama duygusuzinsan çoookk
fazlasıyla var evet
Sonunda zaten onlar kaybeder
Alışverişi seviyor dur
Tek karşılık olarak yani
Sen alış veriş demissin bu karşılıklı değil mi
İllaki ama biri seviyor biri kullanıyor bu ne kadar sürer
Alışveriş diyince ben de karşılıklı alınan zevk diye düşündüm. Ok.. Kız evlenmek isteyene kadar sürer:)
O kız evlenmesede olur artık :)
Niye
Sırf onun için evlenecekse zaten bir yol olmaz ondan dimi?
Ne için evlenicekse
Neden sadece o mu sence?
Ne diyosun ne için evlenecekse? diye soruyorum sen neden o mu sadece diyorsun ne diyorsun anlamadım ki?
İşte o şey üçin
Aşk gurur falan dinlemiyor genelde
Dinliycek kimse vazgeçilmez değil :)
Açık ve net seviyordur.
Karşılıksız