• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Bir kadın neden sevilmediğini bildiği halde o erkekle birlikte olmaya devam eder? (Sayfa 3)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
30
Yapay Zekaya Sor
Bir kadın neden sevilmediğini bildiği halde o erkekle birlikte olmaya devam eder?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

225

Cevap

55

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Peki ya bir erkek neden sevmedigi halde bir kadinla birlikte olmaya devam eder?

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o üzülmesin diye heralde :?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      cok sacma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden peki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben olsam asla sevmedigim bir adamla birlikte olamazdim bikere insanin migdesi kaldirmaz ama erkeklerde farkli galiba. Benim sevdigim adamin baska sevgilisi var tamam bizim birlikte olmamiz imkansiz ama ben yinede onu sevdigim sürece kimseyle birlikte olmayi aklimin ucundan bile geciremiyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      erkek için şöyle farklı duygusuzca yapabilir tabi kadınlarda var böyle illaki.
      senin durum karışık ozman ya ama illaki bir gün sıkılacaksın koavalamaktan

      Yorumla
  • aslnr
    aslnr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    kız sevmese bile eğer karşı taraf sevmiyorum dediyse hırs yapar ve deli gibi aşık edene kadar devam eder sonra da bırakıp gider (peşinden koşturur) :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ahahah nerden geliyor bu öz güven o kızlar hep kaybeder zaten rahat ol

      Yorumla
  • ömrümyavuz
    ömrümyavuz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ya aşıktır ya da yapacak bişeyi yoktur.. kendine saplantı haline getirmiştir. 💕 ya benimsin ya kara toprağın :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Var mı bu modellerden ya onur meselesi yapmışlar

      Yorumla
  • djnfjkfj
    djnfjkfj Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    umut iste... bir yandan bir gün sevebileceğini düsünür, aslında en iyi o anlar sevilmediğini ama inanmak istemez

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gözünğ açsın biraz

      Yorumla
  • hilllyns
    hilllyns Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    aynı durum işte benim erkek arkadaşımda istemediğimi belli ediyorum ama kaybetmemek için beni acındırıp duruyor

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Acıncak ne var bir kızın karşısına acıncak duruma düşüyorsa zaten bitir kimse değişilmez değildir

      Yorumla
    • hilllyns
      hilllyns
      +1 yıl

      öyle ama vicdanım el vermiyor bırakamazsın onu bu halde diyorum içimden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya sen sokdun zaten o hale ama erkek adam her zaman dim dik durmaşı

      Yorumla
    • hilllyns
      hilllyns
      +1 yıl

      bende onu diyorum dik durmalı ben en kötü zamanlarımda dimdik durdum sızlanmadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten seni kazanamaz sen giçlüysen güçsüz birini istemessin

      Yorumla
    • hilllyns
      hilllyns
      +1 yıl

      ben korunmak istiyorum ama kavga dövüşle değil o yanımdayken herşeyi unutayım istiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama olmadı? Dimi

      Yorumla
    • hilllyns
      hilllyns
      +1 yıl

      olmadı evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah senin gibi güçlüsü çıkar

      Yorumla
    • hilllyns
      hilllyns
      +1 yıl

      insanlara en büyük tavsiyem acele etmeyin ve sabırda bir yere kadar gerçekten ben çok sabrettimde ne oldu hem onu üzüyorum hem kendim ölmek istiyorum o yüzden herhangi birşey hoşunuza gitmiyorsa direk söyleyin çekinmeyin kimseden

      Yorumla
  • burak-seiko
    burak-seiko Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    İnsanda hem lanet hem de kutsal bir sevme arzusu var. Kadın erkek farketmez. Herşeyi yaptıran da bu zaten

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğrudur karseş

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İnanmak ister, kabullenmeyiz. Onun sevdiğine de inanmak için sürekli yeni nedenler çıkarırız. Ayrılamayız da.. Çok boktan bir durum.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel açıkladın

      Yorumla
  • melisafb
    melisafb Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Çünkü kadın o erkeği çok sever..

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nereye kadar böyle devam etcek ki

      Yorumla
  • haappy
    haappy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    kadın onu kendinden bile çok sevdiği için, sevmesi için çabalamak istediği için

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      boşa bence çabayla olacak bişey değil bu belki ilerde pişmanlığı olur

      Yorumla
    • haappy
      haappy
      +1 yıl

      orası kesin tabi ama değeceğine inanıyodur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yani ilerde kafaya çok takacak ama bu durumu hep kendi çabalaması zoruna gider

      Yorumla
    • haappy
      haappy
      +1 yıl

      aynen haklısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben mutlu sen mutlu boş ver işte milleti :) MUTLU

      Yorumla
    • haappy
      haappy
      +1 yıl

      çok şükür bugünümüze :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nicklerden dedim ya :) tabi şükür dert yok tasa yok :)

      Yorumla
    • haappy
      haappy
      +1 yıl

      evet :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama benim ki orjinal :) böyle

      Yorumla
  • Heymambo
    Heymambo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yalniz kalmamak iletisimi koparmamak icin cunku kadinlar sevince aptallasabiliyor

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok zor ihtimal ama de mi?

      Yorumla
    • Heymambo
      Heymambo
      +1 yıl

      Degil bence baska farkli durumlarda olabilir bilemedigimiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne gibi olcak ki

      Yorumla
  • ecemsudemir
    ecemsudemir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kendini değersiz hissetmek için yapar bunu kendini kandirir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlamadım bunu? Nasıl derğersiz

      Yorumla
  • tatlıcadı09
    tatlıcadı09 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    benim hoşlandığım çock benden hoşlanmıo ama :) hoşlansın die elmdden geleni yapıyorum :)

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana yazık ozman bırak o hoşlansın

      Yorumla
    • tatlıcadı09
      tatlıcadı09
      +1 yıl

      nasıl yapcam ben o işi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaz bana ;)

      Yorumla
    • tatlıcadı09
      tatlıcadı09
      +1 yıl

      derken

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Taktik ;)

      Yorumla
    • tatlıcadı09
      tatlıcadı09
      +1 yıl

      burdan versen taktik ):İ

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tamam geniş zamanda hallederim :) ben atmam zaten rahat ol umrum dışı

      Yorumla
  • girlsanswers
    girlsanswers Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    üzülmüştür çok seviyo diye bir de ayrılırsa iyice canı sıkılacaktır.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      Tabi az sıkılmasından iyidir

      Yorumla
  • beckyyyy
    beckyyyy Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sevdigi icin belki bir gun onunda kendisini sevecegini umuyordur

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oda biyere kadar :)

      Yorumla
  • sarhosolsakyaa
    sarhosolsakyaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bir kadın devam eder çünkü doğru insanın o olduğuna inanır o istemedikce senin isteğin artar

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O zaten öyle biri nekadar az isterse öteki daha çok istiyor.
      Doğru insan değildir ama

      Yorumla
  • Sevgiimerve
    Sevgiimerve Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence kişiyle o kim olursa olsun ne ayını olursa olsun onu seversin
    Onun seni sevmediğini bile bile

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsan kendine niye acı çektirsinki yani olsa bile karşılıksız uzun sürmez

      Yorumla
    • Sevgiimerve
      Sevgiimerve
      +1 yıl

      İşte biz insanların saçma duyguları

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğru :) irade işte böyle bişey

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    mallık parayla olsa ben borç yapardım. ondan ettim. ama geçti artık :)))

    0
    22 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kaç ay sürdü. Ne zoruna git imiştir ama :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aynen öyle... sevmediğini bildiğin halde bir umut bekliyorsun. seni kullanmasına izin veriyorsun. alışverişe devam... herşeyi feda ediyorsun, kullanabildiği kadar kullanıp atıyor sonra seni bir kenara. daha fazla kullanmadan ben bitiriyim dedim bea

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha yaşın küçğk bunun için? Neyse gizlemeden önce farkettim. Ciddimisin yaa?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çok ciddiyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kimse kimsenin değişmesini beklemesin ya da sabretmesin. kimse kimse için de fedakarlık yapmasın. özellikle kendinize saygınız varsa. önünde sonunda kullanılıp atılıyorsunuz çünkü. seni olduğu gibi kabulleniyorsa seviyordur zaten. öyle..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      98 yazıyordu ya yazık sana gerçekten üzüldüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aynen 17 yaşındayım. öyle yani. gizledim çünkü bu alışveriş mevzu açılınca millet mesaj atar diye. uğraşmak istemedim yani. sen aldın mesajı. öyle yani. ben hırslarıma yenildim. devam eder miydim ederdim. istesem şimdi de devam ederim ama yeter artık yani. geri dönse bile asla kabul etmiycem artık.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle tabide. Merak etim yaşını ben bu kadar olgun düşünüyorsun da :/ kafam karıştı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :))) teşekkür ederim. aynen çok şey oldu çünkü. normalde çok çocuksuyumdur ya olgunlukla alakam yok :) insan yaşadıkça anlıyor ya cidden. en azından ilerde yaşayıp yaralanmaktansa, şimdi yaşayıp ders aldım. ki ben bu çocuk yüzünden hem alan değiştirdim, hem 1 senemi kaybettim. ama şükür ki şimdi kurtuldum. gözümdeki perdeler kalktı. dediğim gibi kendinize saygınız olsun. bir kız asla kendinden taviz vermemeli. asla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rahat ol ama seni sevecek biri illaki olur ama. Çok erken yaşta kapılmışsın neden buladar cahil davrandın. Kendini saklaman daha iyi benim diyer sayfada açık görünüyorsun ama çekinme aklımda kaldı ona göre konuştum.
      Ama hata yapmışsın en azından o yaşta değil gerçi yapanda cahildir ama üzülme seni seven kabul eden illaki olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      beni seven kabul eden çoktu ki zaten. ben gittim o salağa yapıştım. niye? aptalca bir hırs uğruna. çok uzun hikaye anlatsam hak verirsin ne hırsı demezsin. ben limseye muhtaç değilim ve kimsenin beni kabullenmesine gerek yok :) aptallıktı işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabi be bunun için kimseye köle olacak değilsin ya. Kimse kimse çekemez ama işin tadını kaçırma bak sonu kötü olur malesef bu memleket o tarz şeyleri kaldıracak kadar şey değil :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      doğrudur :) çocukluk hatası ya. inşallah bir daha tekrarlanmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şimdilik öyle :) özelden anlat ama anlatcamsan
      Şimlik öyle diyorsun zaman geçsin görürsün. Şimdilik ihtiyCın yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O bu yaşta kesinlikle hataa başka bişey değil.
      İlerde düşücen ne yönde olur bilmem 5 sene. Daha vardı enazından daha olgun düşünceyle karar vermen lazımdı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aynen. keşke öyle yapsaymışım :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak pişman lık var işte. Ama sıkma canını ama daha dikkatli ol arttık kulandırma kendini sakın sakın ;)
      Gerek yok ki sende parmağında oynat işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      işim olmaz daha. inşallah bir daha başlamaz. izin vermem zaten başlamasına. kullandırtmam artık kimseye. yine büyük konuşmamakta fayda var ama, umarım bir daha yaşamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zamanını bekle yani sıradanlaşma. İyi saberet doğru kararı bekle ama ben üzülldüm senin adına

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende ;) süründürtmeye odaklan erken daha :) oynat parmaklarda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tamam :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yüzsüzlük. Sevmeyen neden sürdürüyo bu beraberliği peki?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte onu soruyorum bende :/

      Yorumla
  • Limaaa90
    Limaaa90 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kanka hewesinin gecmsini ister

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte biri heves alan biri heves kötü değil mi

      Yorumla
    • Limaaa90
      Limaaa90
      +1 yıl

      Yani ewet

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Aptaldir çünkü. Aklı başına gelmeye basladiginda karşısına ona değer veren biri çıktığında ceker gider merak etme:)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldatır yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen veya açıkça söyler ama aldatma direk söyler gider çekmez seni.

      Yorumla
  • aglaska
    aglaska Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Paranın gücü

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Derken paranın güzü kadın için mi erkek için?

      Yorumla
    • aglaska
      aglaska
      +1 yıl

      Yani aşk yoksa erkekle para için evlenebilir bir kadın aklıma ilk bu geldi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğru olabilir belkide kadın bu duruma para için kaylanıyorsur

      Yorumla
  • SanalProfil
    SanalProfil Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl

    Adamı değiştirebileceğini umut ediyordur.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah öyle olur yoksa çok çeker

      Yorumla
  • riddle1507
    riddle1507 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yalnız kalacağı içindir

    1
    0 Yorumla
  • dilaraceliik
    dilaraceliik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl

    Karaktersizdir çünkü başka bir aciklamasi olamaz

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En ser tepki senden geldi :)

      Yorumla
    • dilaraceliik
      dilaraceliik
      +1 yıl

      İstenmiyosa yuzsuzluk yapmanın alemi yok çünkü bu her iki taraf içinde gecerli. Yaptıkları sadece kendilerini küçük düşürmek, acizlik :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama aşk scısıya herşeyi yaptırırmış :)

      Yorumla
    • dilaraceliik
      dilaraceliik
      +1 yıl

      O aşk uzatmaları oynuyosa yapacak bişey kalmamistir, daha fazla küçük düşmeden bırakmak lazım. Erkek/kadın sevmiyosa yapiskanliga gerek yok emin ol sevmeyen taraf demediğini bırakmıyordur. Ona bişey deme hakkı vermemek lazım. İnsanın ailesinden ve kendinden başka kimseye gereğinden fazla değer vermemesi lazım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama işte gönül hanfendi

      Yorumla
    • dilaraceliik
      dilaraceliik
      +1 yıl

      Sevmesin demiyorum ki yine sevsin ama kadının/erkeğin gözünde küçük dusmesin. Elbet değerini anlayıp dönüp dolaşıp gelecektir :)

      Yorumla
  • first_class_aviator
    first_class_aviator Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Adamı çok seviyordur.

    1
    0 Yorumla
  • Askin_Atesi
    Askin_Atesi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 37%
    +1 yıl

    Cok seviyordur umutu vardir

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sonradan bişey olabilir diye avuntu eder yani

      Yorumla
    • Askin_Atesi
      Askin_Atesi
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bışa heves olduğunu anlayınca emekler zahi olur ama

      Yorumla
    • Askin_Atesi
      Askin_Atesi
      +1 yıl

      Kendi sucu degil mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilemiyordur bence bilse bile bile insan kendini ateşe atarmı suçlunun kim olduğu belli bir hevesle hayatına aldığın insanı kullanıyorsun sonra

      Yorumla
  • karmaşıklık
    karmaşıklık Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 30%
    +1 yıl

    Umut denen bir şey var :) ha

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet var?

      Yorumla
  • Haaande
    Haaande Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31 , eic 30%
    +1 yıl

    Demekki okadar cok seviyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bunun sevgiyle alakası yok gururda yapmış olabilir.
      insan kendini sevmeyen birine nekadar katlana bilir

      Yorumla
  • nehirgzl
    nehirgzl Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Çok seviyordur onsuz yaşayamacağını zannediyordur

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sadece zannediyordur demi. Ina o zannetme duygusunu kim kazandırdı acaba

      Yorumla
    • nehirgzl
      nehirgzl
      +1 yıl

      Kendi kendine

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ozaman o kız hakediyor

      Yorumla
  • RabiArhi
    RabiArhi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl

    Çok seviyordur
    Belki de inanmak istemiyordur

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendini kandırmca

      Yorumla
    • RabiArhi
      RabiArhi
      +1 yıl

      Evet kendini kandiriyordur ama bu gerçek aşktır
      Ama sonunda üzülen kendisi olur
      en iyisi mi biraksin
      En hayirlisi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bencede kimse vazgeçilmez değil

      Yorumla
    • RabiArhi
      RabiArhi
      +1 yıl

      Yani

      Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Eksikligini kapatiyor demek

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne gibi eksiklik

      Yorumla
    • BuOlsa
      BuOlsa
      +1 yıl

      Ilgi eksikligi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tek tarafın çabasıyla olmaz

      Yorumla
    • BuOlsa
      BuOlsa
      +1 yıl

      Dimi sevmeyen biri ilgi göstermez dogru... peki geziyorlarmi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl geziyorlar mı?

      Yorumla
  • qυeeɴ
    qυeeɴ Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 30%
    +1 yıl

    O erkeği kendinden çok seviyordur.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle bişey var mı ya? :/

      Yorumla
    • qυeeɴ
      qυeeɴ
      +1 yıl

      Var, evet.
      Gerçek sadakatli bir aşktır o.
      Her gün karşılıksız aşık olmaktır, onun varlığıyla mutlu olmaktır.
      Ne kadar sevmediğini bilsen dahi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vay be inanmıyorum ama beyse

      Yorumla
  • MustiOsi
    MustiOsi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 36%
    +1 yıl

    Para varsa olabilir...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olabilir

      Yorumla
  • sanamısorcammm
    sanamısorcammm Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    Bence sevdigi icin sevilme umuduyla kabulleniyo

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağlık oslun

      Yorumla
  • ruby5
    ruby5 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 44%
    +1 yıl

    Bir gun düzelir o da sever umuduyla devam eder

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hep o umut işte

      Yorumla
  • Fransuva
    Fransuva Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    Zor olan her zaman güzeldir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani çekici gelir

      Yorumla
  • nebileyimmbe
    nebileyimmbe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Saçma soru vol 1738288382

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabi bir sen saçma gördün anormalize :)

      Yorumla
  • Karbonikasit
    Karbonikasit Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 52%
    +1 yıl

    Aptaldır. Aşık maşık değildir direk gurursuzdur.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yürü be :) aşk mı gururmu. GURUR

      Yorumla
  • busrasinirleniyor
    busrasinirleniyor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence istenmeyeni istemek hoşumuza gidiyor ondan

    0
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nesi hoşuna gider ki?

      Yorumla
    • busrasinirleniyor
      busrasinirleniyor
      +1 yıl

      İmkansızı elde etmek daha şehvetli elde etmek için her yola başvururuz edince belki sıkılırız ama o edene kadarki yol...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :) zor olursa daha zor vazgeçersin demi kolay vaz geçemezsin demi. tadı olmz elinde olursa demi ah bu kadınlar

      Yorumla
    • busrasinirleniyor
      busrasinirleniyor
      +1 yıl

      Aynen kolay olan zaten senindir yani ama zor olan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zor olan olmaz zaten

      Yorumla
    • busrasinirleniyor
      busrasinirleniyor
      +1 yıl

      Olur öyle bir olurki isteyince herşey olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tamam ne deyim katlanmam ben öyle :)

      Yorumla
    • busrasinirleniyor
      busrasinirleniyor
      +1 yıl

      Sen neye katlancanki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben değil herkez yani katlanan da normal değildir karşılıksız bişeye

      Yorumla
    • busrasinirleniyor
      busrasinirleniyor
      +1 yıl

      Anladım erkekler öyle ya ama kızlar değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya nedemessin sizlerin yaptığını erkekler yapmaz asıl

      Yorumla
    • busrasinirleniyor
      busrasinirleniyor
      +1 yıl

      E onu diyom bende kızların yaptığını erkekler yapmaz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben nedesem de gene siz kazanacıksınız zaten :) hiç çabalamaya gerek yok kadınlar hep kazanır kazanmasada öyle sanır :)

      Yorumla
    • busrasinirleniyor
      busrasinirleniyor
      +1 yıl

      Her zaman kazancaz diye bişey yok ayrıca olmayanı oldu varsaymıyozzzz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kimse sayamaz

      Yorumla
  • gizlikullanıc8
    gizlikullanıc8 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çünkü aşk imkansızları sever...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vay be. İmkansızlık bir bireyin yüzündense sevmez

      Yorumla
  • DeliGeldu
    DeliGeldu Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    Hırs. Bir gün beni sevicek meselesi.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O umut işte hırs değil

      Yorumla
  • arwennn17
    arwennn17 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    İnsan kalbine söz geçiremiyor maalesef.

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çözüm?

      Yorumla
    • arwennn17
      arwennn17
      +1 yıl

      yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sürünsün ozman :)

      Yorumla
    • arwennn17
      arwennn17
      +1 yıl

      Çoğumuz sürüne sürüne öğrenmedik mi hayatı :)

      Yorumla
  • lirikübra
    lirikübra Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Eğer seviyorsa sevilmesede anlamaz onu aptal kafa

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • reisaga
    reisaga Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    sığınacak bir liman arıyordur

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yanlış liman olduğunu bile bile fırtınada kalmışsa yanaşır

      Yorumla
    • reisaga
      reisaga
      +1 yıl

      aynen

      Yorumla
  • Hayatöpücüğüü
    Hayatöpücüğüü Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Alışkanlık ve düzenini bozmama

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiç içi yanmaz mı kulanılmakdan

      Yorumla
    • Hayatöpücüğüü
      Hayatöpücüğüü
      +1 yıl

      Belki bir nevi olabilir ama düzeni bozma yeni bir hayata başlama düşüncesi ona zor gelir diye düşünüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Korkmak boşluğa düşme duygusu ya da mazisi :/ işte

      Yorumla
  • hayatbanagüzell
    hayatbanagüzell Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    çünkü kadınlar zor vazgeçer bnce :)

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Geçmezler hatta :)

      Yorumla
    • hayatbanagüzell
      hayatbanagüzell
      +1 yıl

      öyleleride yok değil tabi :)

      Yorumla
  • Esra-sr
    Esra-sr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Çok seviyordur ya da bir menfaati vardır

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Menfaat?

      Yorumla
    • Esra-sr
      Esra-sr
      +1 yıl

      Çıkarı vardır yani..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maddİ manevi?

      Yorumla
  • grckkk
    grckkk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    O kizi kullaniyordur baska aciklamasi olamaz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız kullandırmasın kendini ama

      Yorumla
  • Defneex
    Defneex Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sevdiginden.. Cok sevdiginden.

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevgide biyere kadar

      Yorumla
    • Defneex
      Defneex
      +1 yıl

      Cogu kadinda oyle degil iste. 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya İmkanı var mı öyle bişeyin nereye kadar sevecek

      Yorumla
    • Defneex
      Defneex
      +1 yıl

      Kadinlar değil sadece erkeklerde ayni sekil sevebiliyorlar. Aşk öyle bir bela ki bedenini tüm organlarini sariyor. Birine asik olupta yillarca unutamayanlar var. Hatta evlenipte yine akli kalbi onda olanlar var. Aşk kör eder insani. Aslinda dünyada en kötü his Aşk. Aşktan intihar edenler var.. Engel olamiyorsun kendine, her gece avucunu acip yalvariyorsun Allah'a. Öyle iste. Sadece yasayip tatmak lazim. Senin elin yansa ben hissetigini bilemem nasil bir duygy oldugunu bilemem. Sende o derece Aşık olmanin duygusunu bilemezsin. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen o şekilmisin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben senden fazla görmüşümdür acı çekeni emin ol çok ilgilendim çok sorun açtı işimiz gereği malesef

      Yorumla
    • Defneex
      Defneex
      +1 yıl

      Hayir öyle degilim. Sadece biliyorum. :) Cok sükür öyle degilim, ilk ve son askimla nisanliyim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah tamamını erdirsin inşallah ömğr boyu mutlu olursun

      Yorumla
    • Defneex
      Defneex
      +1 yıl

      İnşallah.. Amin

      Yorumla
  • SeductiØN
    SeductiØN Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Seviyodur şaşkın seviyodur.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sakin ol ortaya konu şalkınlık filan yok benlik bişey de yok

      Yorumla
  • neshwaffle
    neshwaffle Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Çünkü aşık çünkü saftirik çünkü kan beyne gitmiyor

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      var mı o derece leride ya :/

      Yorumla
    • neshwaffle
      neshwaffle
      +1 yıl

      Ohoo bir sürü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yalan :)

      Yorumla
    • neshwaffle
      neshwaffle
      +1 yıl

      Ne yalan?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yokdur

      Yorumla
    • neshwaffle
      neshwaffle
      +1 yıl

      Aynen ben yalan söylüyorum işim gücüm yok dur bir yalan söyleyeyim şuna dedim kandırayım dedim var sansın falan aynen bak yakaladın beni kandıramadım seni. Bildiğin soruyu sorma o zaman ya da verilen cevabı inkar etme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yokdur öyle geliyodur şafı çarpıtma senin yoruma değil benim kendi kişisel görüşümü sordum. Senin edebiyatın zayıf biraz anlamadın

      Yorumla
    • neshwaffle
      neshwaffle
      +1 yıl

      Hahahah ya tamam arkadaşım sana cevap vermıyorum :D Senin Edebiyatın bence 100 dür onuda yoktur değil yokdur yazmandan anladım iyi günler.

      Yorumla
  • rasolve
    rasolve Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Bence ya belkdir ya olursa ondandır

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlamadım

      Yorumla
  • masum123
    masum123 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    belki bir şans var diye düşünür

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oda umut işte ama bapıcan :)

      Yorumla
  • Elaoztrk
    Elaoztrk Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Gurursuzdur devam eder..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağlıkmolsun

      Yorumla
  • reaxsy
    reaxsy Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    cok seviyordur ama kizlar pes eder erkekte

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Etmeyenlerde var öyle deme

      Yorumla
    • reaxsy
      reaxsy
      +1 yıl

      vardir vardir etmeyinide vardir ama bizim turk oglu aski becermek yerine beceremiyor kizda beceremiyor ama nedense her zaman gercekten sevende kiz o alistigi icin de bizi birakamiyor yazik iste oyle kizlara

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aman onlarda az değil hakedene yapmak lazım

      Yorumla
    • reaxsy
      reaxsy
      +1 yıl

      hakedene yap diyorsunda ama dogru amacimiz zaten sevmek sevmek sevmek aldatinca karektersiz olunuyor o nasil oluyor:) bence hakkedene yapmamak lazim cunku kizlar aldatmayi terketmeyi hakketcek bisey yapmamistir

      Yorumla
  • yalanciyarim7
    yalanciyarim7 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sevilmedigini biler ama inanmak istemez

    0
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl yanş ://

      Yorumla
    • yalanciyarim7
      yalanciyarim7
      +1 yıl

      Sevilmedigini bicek kadar zeki kendini kandircak kadar polyanadir cunku erkek her turlu umut verir onun amaci da elinin altinda bulundurmaktir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkekler elinin altında bulundurma olayı pek yapmaZ
      Kadınlara has bir davranıştır o el altınsa bulunmak yani yedeklerdeki erkek durumu hani biri bitince hemen yerine koymak için ama erkek ya aldatır ama el altında bulunsun bu düşğncesi olmaz idare edecek kapasite yokdur bizde

      Yorumla
    • yalanciyarim7
      yalanciyarim7
      +1 yıl

      Oha kadinlrda var dedi yok oyle bisi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabi google amcaya sor bakıyım yedekte kim bekletirmiş

      Yorumla
    • yalanciyarim7
      yalanciyarim7
      +1 yıl

      Yaw google bile erkekmis ne beklersin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahah bu süperdi konuyu yazan cinsiyet belirtir
      Erkek için cepteki kızsan yandın kolay elde edilirsen bir okadarda kolay vaz geçilirsin. bir uğraştırcaksın ki vaz geçemiycek
      Kadınlardada yedekde hep vardır boş kalcam diye akılları çıkar :)

      Yorumla
    • yalanciyarim7
      yalanciyarim7
      +1 yıl

      O bende kanki rahat ol :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahah yetenek meselesi tabi ama pas verip de üzme herkezi Allahın verdiği güzelliği insanlara kullanma
      ya da boş ver kullan millet gözünü açsın :) ahaha hakediyolar

      Yorumla
    • yalanciyarim7
      yalanciyarim7
      +1 yıl

      Kisisel iltift miydi bu :D cok pis can yakarim hahahah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İltifat tabi ki taktik aynı ;) gün gelir devran döner zaten bende o günü bekliyorum :) umrum dışı en iyisini bulana kadar :) devaam etmek gerek ;) @yalanciyarim7. Nickte uygun

      Yorumla
    • yalanciyarim7
      yalanciyarim7
      +1 yıl

      Hayat felsefem :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Havan batsın suç bizim şimdi bile yığılma vardır tahmin ediyorum :) kolay gelsin sana ne diyim aynı şekil devam et :)

      Yorumla
    • yalanciyarim7
      yalanciyarim7
      +1 yıl

      Ahahaha nasil gormek istersen oyle gorurmussun;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben bişey demedim görmedim bişey filan :) sen öyle diyorsun ona göre ;) tekrar diyorum havan batsın :))

      Yorumla
    • yalanciyarim7
      yalanciyarim7
      +1 yıl

      Sanal sayiliyo muydu yani hahah :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanal neye sayılıyor burada ne gerçekki benim dışımda bana öyle geliyor profiline bile girmiyorum milletin :) babanane maksat nöbetçiyken vakit geçsin

      Yorumla
  • espiritüel
    espiritüel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kadın aşıktır çünkü o öküze

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadın zorla mı aşık bıraksın o öküzü :)

      Yorumla
    • espiritüel
      espiritüel
      +1 yıl

      zorla aşık olunmaz zaten bırakabilse bırakır heralde zevk için çekmiyoya o kadar acıyı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Boşluk ona daha acı geliyodur ondan katlanıyodur keşke kimse kimseyi o durumda bırakmasa keşke ama duygusuzinsan çoookk

      Yorumla
    • espiritüel
      espiritüel
      +1 yıl

      fazlasıyla var evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sonunda zaten onlar kaybeder

      Yorumla
  • kirmizikiraz
    kirmizikiraz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Alışverişi seviyor dur

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tek karşılık olarak yani

      Yorumla
    • kirmizikiraz
      kirmizikiraz
      +1 yıl

      Sen alış veriş demissin bu karşılıklı değil mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İllaki ama biri seviyor biri kullanıyor bu ne kadar sürer

      Yorumla
    • kirmizikiraz
      kirmizikiraz
      +1 yıl

      Alışveriş diyince ben de karşılıklı alınan zevk diye düşündüm. Ok.. Kız evlenmek isteyene kadar sürer:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O kız evlenmesede olur artık :)

      Yorumla
    • kirmizikiraz
      kirmizikiraz
      +1 yıl

      Niye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sırf onun için evlenecekse zaten bir yol olmaz ondan dimi?

      Yorumla
    • kirmizikiraz
      kirmizikiraz
      +1 yıl

      Ne için evlenicekse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden sadece o mu sence?

      Yorumla
    • kirmizikiraz
      kirmizikiraz
      +1 yıl

      Ne diyosun ne için evlenecekse? diye soruyorum sen neden o mu sadece diyorsun ne diyorsun anlamadım ki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte o şey üçin

      Yorumla
  • vsohtaa
    vsohtaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Aşk gurur falan dinlemiyor genelde

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dinliycek kimse vazgeçilmez değil :)

      Yorumla
  • rozzx
    rozzx Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 920 cevap paylaştı.

    Açık ve net seviyordur.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Karşılıksız

      Yorumla
  • Devamını Gör (100)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir kadın neden sevilmediğini bildiği halde o erkekle birlikte olmaya devam eder?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bi erkek sevmediği kadını neden hayatında tutmaya çalışır? 20 cevap verildi
Bir erkek sevmediği kadını neden yanında tutmak ister? 54 cevap verildi
Bir erkek neden kendini seven kadınla sevgili olmaz yanaşmaz ama onu tutar? 7 cevap verildi
Erkekler neden sevmedikleri kadına çok iyi sevdiği kadına ise herşeyi yapar? 7 cevap verildi
İhanete uğrayan bi kadın kendini neden kapatır bı ilişkiye, sevildiğinden emin olmasına rağmen? 6 cevap verildi
Bir erkek bir kadınla sevgili olamayacaksa neden ısrarla bakar durur? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨