AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Sen sevmiyo olabilirsin, o seviyordur :)
Ya ortaya konu kişisel değil ben yapmam yani sevmediğin sürece ilişki yürümez
belkide o onun onu sevebilme ihtimalini sevmiştir?
Güzel dur bu la güncelleyelim birdahaa
Asiktir fazlasiyla hemdee
Oda biyere kadar dayanır işte
ya o aşıktır, ya da sen paralısındır
Para katlanmaya değer aşk değilm:) demi
ya da alışverişden kendiside memnundurrrr :)))))
Benlik bişey yok tamam :)
belki adamın muamelesi güzeldir
Ya tabi
neden olmasın
Elindekini kaybetmemek için
İyide elinde sonunda kaybedecek nereye kadar katlanabilir ki
Bir kadın aşıksa çok şeyi göze alır..
Bile bile yanlış limana girer yani
Evet :D
Bu nasıl bir mantıksa fırtınadan kaçmak için :)
Bu durumda guncellemende yazdigin mantikli bence..
Aşka aşık olmak mı umutmu :)
Cok seviyorsan umut tabiki oylesine ise aska asik olmak:-)
Aha 2 cisi daha uygun demi :) acısız:)
Tabi yani bitsede acitmazz baskasiyla yasarsin ask
Ozamanda bir düzenin olmaz ilerde mutsuz olursun
Ben yapamam.
Yapanlara nedersin peki?
Yüzsüz.
Sevmekle yüzsüzlüğün ne alakası var :)
Gururum daha ağır basar anladin? O yoksa başkası olur. Kimsenin yokluguyla eksilmem ben.
Güzel lafdı size mi ayit kafiyeli olsu teşekkürler :)
Rica ederim.
Ben kendime yediremezdim terk edilmeyi
sen terket ozman belkşde erkek soğutmak için yapıyordur o bıraksın diye
Kendine engel olamaz elde değil
Yani aşk elde değil zaten
Umutsuzluk ve caresizlik
Cesaret derken?
Sevgilisi varmış desinler diye
One alaka ya :) insan başkaları için mi sever
Ama o sevmiyorsa yanında kalmak insanın gururuna dokunur başka nasıl bir açıklaması olur
Olsun bırakması lazım kimse vazgeçilmez olmaz
Tamam iste bende onu diyorum
tamam ozaman :)
Vazgeçmek istemiyodur kendini avutmaya çalışıyodur
Avutmak daha acıveririr
Bazen gitmek gerekir.. sevsen de
Git ;)
Tim zaten...
Yani mantıklısıda o marşılıksız olmaz kimse değişilmez değil doğru olanı sen yaptın
Belkide kızı sevmeyi sevidur?
Sevmeyi sevmek?
Aynen
sevdiği vazzgecdemediği için
Kimse vazgrçilmez değildir
vazgecmeyi bilmeyen biziz :(
Farkındalık yaratmak ister.
Nasıl ya :)
Cünkü icinde kücük bir umut vardir
Oda onu mahvedene kadar sönmez zaten
Aynen öyle hatirlatma
Vay arkadaş herkez mi yaralı karşılıksızmıydı?
Öyleymis ki sebepsiz terketti
Umursama giden kaybeder
Karsima cikmasin zaten kesin sinirden yüzüne tükürürüm
O derece ya ni mesaj için özür :)
Evet ondan artik nefret ediyorum elime firsat gecse adam tutar dövdürürdüm bile ama cok canini yakmasinlar üzülürüm yinede :(. Önemli deyil
Acı cekmemek için sanırım. Bir arkadaşım oyleydi
o daha çok acı vermez mi ya
Onsuzlugu goze alamamak falan sanirim. Benim için bu yol aci verici olurdu ama her insan farkli iste
yani acıyı sevmek olur mu?
Aşık olmadiysan hiç anlamazsin
mantık evliliği yapanlar daha mutlu huzur var en azından :)
Aşık olmadığın insanla sevişebilir misin? Bana midesizlik gibi geliyor
ya bukadar açık olamadım :\ burada yazamam yani bilmem
mallik baska bisey degil
bilmeeeeeeem ki
Boşver zaten karşılıksız sevgi swvgi değildir
salaktır cunku akıllı kadın boyle davranmaz
Yokdur ;)
1 durursun iki durursun sonra ayrılsın. .
Kimse katlanmaz :)
Aynen öyle
Hatta durma bile :)
Durmicam
Ahah yok be sen bilirsin kararını değiştirmeyim ben :) pişman olma sonra
Zaten öyle olacak :)
Pişman niye oluyorsun ozaman :/
Evliyse eder. Bekar sa ne gerek var ;)
Yani ;) kimse vazgeçilmez değilDir
Sebebi aşktan başka bişey olamaz
Yani ama biyere kadar
yani evet soğumaya başlarsın
sadece o lanet olası gözü kör Aşk.
Kolay gelsin kardeş
sağolasın :D
kendi seviyordur belkide...
tamam
evet yalnız kalmak ya severse bir umutla beklemek
Umut en kötüsü
Ask...
Aşk katlan mak mıdır?
belki sever diye umut eder
Çok bekler
istiyodur onunla olmayı
Kadın mı
Ewet
Kupakızıı haklı bizde sorun
Bilemem :) her 2 tarafdada olabilir
eder arkadaşım
Sağlık olsun
Cok sevdigi icin..
Oda biyere kadar canından kıymetli değil ya
Bence kendine guwnszlik we alisknlk hepsi bu
seviyodur
SEVGİde bir yere kadar :)
süresi ne kadar ki
son kullanma tarihimi var LİFO FİFO bilemedim şimdi
ah hayır onlar ne zamandır birlikte :D
öylesine sordum ya :) nöbette vakit geçsin diye
yoksa kim karşılıksız bekler sever?
yapma şöyle kafa karışıklığı ya :D
ya millet böyle bişey beklemiş baksana HErkez böyleymiş çoğu yani
ama yazık millet sevilmek için gözlerine bakıyor
Aynen yaa :D
Tabi :) yani çok var budurumda heralde
Solucan..
O ne bee :/
gurursuzdur nokta
Okadar :)
Takıntı
Ne gibi
Hırs yapmıştır takıntı olmuştur ondan. Ben öyle bir şey duydum bir kızda. Ben biliyorum kesin onun bir kaç sevgilisi daha var demişti hemde sevgilisi için:D Şok oldum. Yani böyle ruh hastası insanlar var. Bu sevgi değil resmen yarış. Ve ne kadar küçük düşürücü. Takıntı derken bu yani
Nasıl bir kişilksiz gurusuzlukdur o ya
İşte var böyleleri güler misin ağlar mısın aslında böyle takıntılı tiplerin tedavi görmesi gerekir
Yani boşluğa düşmekten korkuyodur:) tedavisi olsa aşk acısı olmazdı :)
Ama ben bunun aşk olduğunu düşünmüyorum. bir insan ne kadar aşıksa bir o kadarda kırılır ne kadar seviyorsa öfkesi o kadar büyük olur. Yani öyle insanlar sadece sevdiklerini sanıyorlar bence... Tabi durum farklıysa aşk acısının tedavisi olmaz :)
Yani işin neresinden bakarsan bak takıntıya çıkıyor
Bırak sürünaün ozaman duyguzuz insan :)
Aynen öylee:D
Senin dediğin oldu :)
Benim dediğim değil yaa aynı düşünüyoruz bence:D
Ya oraya çıkıyor işin sonu ama takıntılı olduğu için o ilişki yürümez bence
Bencede yürümez
tamam ortak düşündük :)
:) evet
Teşekkür ettim :)! Düşğnce için
:) Rica ederim
Takıntılıdır.
Nasıl yani :/
Aşk. başka bir açıklaması olamaz
Tabi :) ki kimse kuru kuru kimseyi çekme
Başta sevseler de devamında egoya dönüşebiliyor.
Nasıl ya ni?
Alışverişin dibine vurmuştur, pek ala farkindadir.
Ahah :) onunda tek o yani :))
Oooo sizde iyice saf yaptiniz bizi :)
Derken :)
Oha kızlara ne olmuş böyle! Ne aşktır arkadaş herkesi derbeder etmiş... çocuk taştır ama benim kafama uymaz mesela fazla gevezedir, boştur, kültürsüzdür vs yahut kız taştır ama insan içine çikarilcak kalitede degildir bilirim öyle tipleri insani rezil ederler kisacasi bunlarla toplanir alisveris yapilir arada. Ha arada aşık olanlar hülyaya kapılanlar olur olar başka zaten başan kaybetmiştir.
Aşk daha bana bişey yapamadı sana?
7 yildir harika bir iliskim var ve aşığım ama aşkın tanımı belliki herkese göre değişkenlik gösteriyor. Beni derbeder eden aşkı napayım ben! Ona iskence denir. Ha gelsin adam gibi sevsin canımı yesin
Ömürlük olsun hiç eksilmezallah
Sevdiği için. Yetmez mi?
Bilmem yetermi karşılıksız
Bir süre idare eder
Bir süre?
Kadinlar zor unuturlar
Erkelerde bir omadar kolay
Aynen
sakıncalı bir durum :)
Yani
Ask kanka
Nasil bir seyse bu
Yorumsuz bişey
Çünkü aptaliz:(
Yok artık haksızlığı aptallıkla kıyaslama korku işte
Çünkü kadın aşıktır ve düzeleceğini inanır
Düzelir mi
Düzelmez. En kötüsüde bu zaten
Niye sen budurumdamısın :/
Evet 3 sene.
3 sene nasıl öektin bee
Çekildi
Hala peki
Devam
Ne için oeki kendine bunu yapıyırsun
F*ck body diye birsey var
arabanın modeli ne?
mitsubişi lancer :) köpek balığı neden
hiç merak ettim çirkinmiş
sıkıntı yok allahtan arabadan anlıyan hemcinslerin var teşşekkürler daha iyisi senin olsun benim hayalimdi lacer EVO oldu Allah daha iyisini senin etsin :)
eh işte babam otobüsçü olunca az buçuk anlıyoruz be kardeşim;)
Ahah :) otobüsle bunun ne alaka bilmiyorumda
Tavsiye ederim gerçekten 7 8 ay oldu iyi yani çirkin değil bana göre ya :)
e herhalde arabadan da anlarız anlamında oyle demıstık bizimde arabamız var herhalde.. iyi Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
:) teşekkür kullanamıyorum zaten 3 aydır filan ahah
Duygularından emin değildir net
Karşı tarafın duyggusu belli ama :) sevmiyor
Sevdigi icin.
Nezamana kadar tek başına sevebilr
Sonsuza kadar sevebilir. ama olmamasi gereken birsey..
nasıl katlanır böylebişeye
Diyorumya sevgi iste. Sevgi katlandirir.
Katlanılmaz oda biter sevgide bitiyor biyere kadar
Gercekse bitmez. Nefret ediyosan yine sevebilirsin. Ancak hissiz olursan ne nefret ne bisey hissetmezsen sevgi bitmis demektir o da zor.
İllaki bitecek tek taraflı olmaz zamanla nefrete dönüşür zaten
Nefrette bir sevgidir
Çok değiişik yaklaştın konuya
Nefretle seversin diyorsun
Evet
nefretle sevgi nasıl ama çözemiyorum :/
Aptalız cünkü
O bilnen ama söylenemeyen gerçek ama onun aptallıkla alaksı yok o surumadüşürende kabahat
salaktır.
Hakaret :) edilecek kadar
Kesinlikle :)
Ahah :) aklansın artık
Akillanamaz cocugum gozleri bagli onun aska odaklamis kendini b*k varmis gibi dili disarda hani ask hani ask diye geziyo belki bir gun oda beni sever diye geziyo ama bos nafile yalan yalan kanmayin boyle dalaverelere onlarin gotleri yok hunerleri cok :)
Benlik bişeyy yok be :) laflara bak
Aaa yarasi olan gocunsun ben ortaya konustum ustune alinma :))
Yok tabi olan konuşsun :) okadarda düşmesik yani :))
ee bir zahmet geç adam dusme yani dusen dussun birak :)
Bıraktım :) yok ben ortaya sordum baya bu durumda olan varmış. Biz düşmeyenler :) iyiz ama
Heralde otoriteni kormk gerk herzamn :)
Yok hiç yaşamadım yaşatmamda zaten
aferin sana
Sana aferim be deliye bak aferim diyo :) ergen
Yaran var belli seninde :)
Basarılı SEKS😘😍
Çıkar ilişkisi ya ni?
Yani
Başaramassa :) boşda kalır
Cunku asiktir
çünkü kadın.
Nasıl yani ne varmış kadınlarda hepsi çok duyguluymuş gibi
Aşık olmuştur.
Aşkda biyere kadar
Ne kadar sevdigine bagli.
karşılıksız sa illa biyerde biter
Saplanti hâline gelmiş ise bitmez nefret etmesi lazım
zaten saplantısı ilerde nefrete dönüşcek
O zaman büyük bir nefret.
vur vurda kurtul :)
. d
teşekkür :) vurma tabide genede umut vardr :)
. d olur