AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Salaklıgından, gururrsuzlugundan, kendine guvensizliginden, aciz hissettiginden. Vs..
Acıdan korktuğundan demek lazım aslında
Yok demirden korkan trene binmez ;p bile bile devam ediyorsa korkmuyor ama belki yulari takarm falan die umut ediyrdr :s
Yani sen bu durumdasın öyle mi :) ?
Ne lakasi var be evliyim ben 2. Bebem yolda :)
Ne bilyim :) Allah analı babalı büyütsün inşallah
Amin sagol :)
Sevdigi icin ici yanip tutusuyodur nefret ediyodur bazenn oldurmek bile istiyodur ama sevgisini hic esirgeyemez sevgisi nefretini asar
Çok kötü bişey ya :/
Malesef :(
alacak verecek davası hacı :)) al gülüm ver gülüm yaptıgı anda bırakır kadının peşini :))
Hemen bırakmaz emin ol iyice kullanana kadar brl o şekilde kabul eder
Istenmedigi icin ulasilmaz oluyor ulasilmaz olmakta cekici geliyorda ondan
Evet doğru olan bu :))) öyle olunca daha hırs yaparsın
"Çünkü tüm dünya vazgeç dediğinde, umut fısıldar; bir kez daha dene."
Onun yüzünden herşey acaba diye diye ömür bitiyor
Ama umud etmek denen bir şey olmasaydı yaşamak sence de çekilmez miydi?
Yaşamak o değil ama
Olsun
AmAç ne peki? Olmaz
Mutlu olmak. Bu hayal dünyanda yaşatmakla eş değer aslında
Lafların güzel ve mantıklı gerçekten :) insan kendini mutlu edebilmek için elinden geleni yapar malesef sahte duygularla gerçekleri ayırt edemeZ
Teşekkür ederim :) ama şöyle umut ederken kendini dış dünyadan soyutlamak hem yalnızlığa hem de daha fazla mutsuzluğa sebep olur. Umut bile dozunda güzel yani.
Ama umut ilk başta tatlı gelir ama zehir ggibi vucudu ya aş yavaş bitir :/ malesef bilemiyorsun iş işden geçiryor kendini bitiriyorsun
Karşına doğru insan çıkana kadar... Çıktığında zaten her şeyi geride bırakır ve kendini ona teslim edersin.
Tabi bu hemen olmaz ki dimi
Evet. Ama zaten hemen olmadığı için o kişi doğru insan oluyo. Seni kendi kurduğun hayal dünyasından, yanlnızlıklarından çekiyo ve yanına alıyo. Ya da o da seninle oraya giriyo. Sen de kabul ediyorsun.
Çok güzel hayallerin var gibi sanki. İyisi denk gelmesi şazım :/
Pişman olmamak için iyi beklemek lazım @AnonimHatun
Bence insan yaptığı hiçbir şeyden pişman olmamalı. Yani tecrübe oldu. Deyip geçmeli. Hayat bir şeylerden pişman olmak için fazla kısa.
Ya pişman olursun olamam diye bişeyy yok tabi hayatını etkileycek kadar değil sen pişmanmısın ya da anlaşabiliyor usun?
Pişman değilim. Pişman olduğum şeyler yok değil ama onlarda dediğim gibi tecrübe ve gözümü açmamı sağlayacak şeyler.
Pişmanlıklar illaki tecrübe :) bir sonraki seçimini daha iyi yapmanı sağlar
Belkide yapmışsındır mutlusundur hayatındaki erkekle
Hayatımdaki en doğru seçim olduğuna inanıyorum :D
Allah mutlu etsin :) inşallah ömğrlük olur
İnşallah senin içinde öyle olur :)
Yok benim öyle olmadı
Pes etti :) tayinim doğuya çıkınca yemedi :) boşver
Demek ki başkası var senin için bir yerlerde bir de böyle düsün :D
Umrum dışıya bakalım ya nerededir artık
Sartlar boyle daha uygun oldugu icin devam eder. Duygu falan hikaye
Şartlar derken açsana?
Yani maddi manevi:-) cikarlar
He anladım aşk biter para bitmez :)
Sade para degil her turlu ihtiyac bir erkekle olma ihtiyaci mesela
Nooo no
alışkanlık. güvenilir bildik bir huzursuzluktan uzaklaşmaktan korkarlar.
Korkmak bunu yaşamakdan daha iyidir karşılık beklemeden nereye kadar
biraz cesur olan gider zaten.
Gurur desek daha doğru olur
cesaret herkese lazım :)
gurur olmadıkdan sonra kuru kur cesaret bişeye yaramaz bende sıkıntı yok :)
sen gideceksin o zaman :)
Ben soru sordum sadece be :) benlik bişey yok tecrübe edinmek :) maksat nöbette vakit geçsin :) ahah
bende sorun yok demişsin de, karşı taraf sorunlu gibi bir anlam çıkıyo. neyse hayırlı işler
AŞK, a değer vermiyodur sadece ilişki yaşamak istiyodur, seks istiyodur , macrra arıyodur.
O bizlik zaten ;)
Hep erkek takılır kadının peşine bazen kadın yapar aynı şeyi.
Ben yapamam bı davransıında azcık yalan ve samimiyetsızlk sezersem sogurum
Zaten yapanlar için :) di bu en doğrusu tabide kendini yıpratmaya gerek yok ama herkezin piskoljisi seninki gibi sağlam değildir ;)
Benim yaptığım en büyük aptallıktan biriydi. İlgisinden ötürü, yanında mutludur, eğleniyordur..
Belki der, bekler... Belki sever diye, genelde foss çıkar. Tecrübeyle sabittir ;)
Hala çekiyormusun onu :)
Malesef artık umutlarımı tüketti öküz.
Ozaman sağlık olsun :)
Bu onun sadece aklında ve vazgeçemediği bir baglılıktır aşka bağlamamak gerek ;) ne için olursa olsun gurur denilen kavramın olmadığını gösteren insanların olması ne utanç verici hala
Evet aşk mı gurur mu gurur ağır basmalı
Aşk ve gurur her ne kadar mühim ve onemli olsada gurur önemli ! Aşkın diger bir yüzüde gururdur unutulmamalı ; )
Kişiye göre değişir ama ;)
Evet kişilik meselesi ince bir detay tabikide 😊
Derken hanfendi?
Ne yazıkki gurur...
Teşekkür
yakından şahit olduğum bir ilişki var. Arkadaşım sevmediği halde, vicdan azabı çekmemek için biriyle birlikteydi. Ama çocuk kendine aşık etti sonradan. Oluyor böyle şeyler.
Öok az ihtimal işte
İnsan psikolojisi işte ne kadar ilgi göster yüzüne bakmaz köpek gibi davran senden iyisi yok
yani kötüler hep sevilir. ama bırakması lazım demi?
Yanı kotuler hep sevilir derken kişiye göre değilşir mesela sen kıza ilgi gösterirsin gösterdiğin kadar karşidanda beklersın elini cekersın umursamazsın kzıı o zaman o üstüne düşer bunu ıyı ayarlamalısın aşırıya kaçarsa soğuma olur
Bunu ayarlıycaksam birinde zaten sevgi değildir
Çoğunda. Var zaten piskolojik üstünlük ilişkinin kurallarını belirleyecek kişi baskın olan kazanıyor. Oda nede olsa katlanıyor diyor umursamıyor yani böyle İNSAN oğlu
aşik olduğu insanin yaninda olmak istiyodur ne olursa olsun
Aşk buna değer mi?
Kadinlarin ozelligi bu kim severse ceker s i k t i ri kim yekmeyi vurursa gider onun kolesi olur a m k
delicesine sevmiştir artık sevmese de yanında olmasına razıdır
Sevgi illa biter kimse kimseyi çekemez
farkında olması birlikte olmaya engel teşkil etmez ki, umut her zaman vardır;)
Unut zehirdir yani ilerde düzelsede akla gelir yaşananlar
Çünkü kendi seviyordur. O yeterde ortar bile. Kendi zevkleri, kendi duyguları önemlidir sadece. Karsisindaki insanin duygularinin hicbir önemi yoktur.
Nasıl yani bir ilişkide bir taraf sevip diyeri nötr olcak. Ve katlanılacak
Benim gibi işte biliyosun ama beynine kan gitmiyor bir süre kabullenemiyosun kafana vurunca birisi anlıyorsun bana öyle olmuştu
Bir süre acıçekiyorsun kendine eziyet edebiliyosun yani
Eziyet demiyelim de saflık seveceğine inanmak istemek boşuna acı çektiğinin farkında değilsin
:/ zor bir durum yaşadıysan üzüldüm
benım cevremdede var oyle ınsanlar ama genelde saplantılı kısıler onsuz olmaz yapamam dıyenler
Kafasına takıyorlar demi yersiz takıntı kendilerini yıpratıyorlar
evet malesef hem kendıne hem karsısındakını yıpratıyor allah takıntılı ınssanlarla tanıstırmasın
Amin herşeyin hayırlısını nasip etsin
aliskanliktan, birine alisiyorsun ve o aliskanligi bozmak zor oluyor
Ama illaki biter?
Kişiyle tabiki alakası yok olay tamamen kadınlık gururuyla ilgili
İşte gurur varsa bırakacak birnin çabalamasıyla olmaz
Erkek neden sevmediği halde beraber oluyormuş o kadınla?
Ya 2 taraf için de geçerli :/ bu kadın neden peki?
Sanırım aptal aşık, bunun başka bir açıklaması olamaz :)
Aptal olmasın. Varsa öylesi keser döner sap söner olsun. Karşılıksız bekleemesin kimse
ölümüne seviyodur kendisi belki bırakmak istemiyodur nolursa olsun birakmiyim onu diyen kadın çok var
Kadın herşeyi yaşamak için bir erkek ararken erkek ise bir şeyi yaşamak için her kadını arar gibi
Güzel lafda devir her 2 taraf içinde aynınartık tek madur arama
Sevilmek istediği için beni nasıl kabul etmez istemez gibi bir düşünceyle olsa gerek
Kabullenememek diyosun :) buda yeni bir görüş ama eder mecbur paşa paşa
Aynen ben ettim mesela😃 ama benimki inada bindi işte sonra baktım adam sapık çıktı hat mat hepsini değiştirip topukladim şimdi ben kaçıyorum😉
İyi kurtulmuşsun ya da öyle olduğunu sanıyorsun sapıkla ne işin var be
Istw sorun orda 1.5 senelik bir ilişki çokta ilişki denemez o İstanbul ben ankaradayim sonra ipler kopmaya başlayınca içindeki pislik çıktı ortaya beni evli bir arkadaşımla hemde en yakinimla aldatmaya kalkan bir adam aldatan ya da buluşma haric aklına gelen hersey
Oyy boş ver ankarada aşkı yaşayan istanbula gezmeye gider
Ne işin var İstanbul'da be :) ahah
Olmuş oldu bir kere napalım cezamizi cektik😂
Özeldrn attım da bakmadın :) sağlık olsun teşekkürler :) @pamukprensesim
Tamda icinde bulundugum durum, ben tapiyorum ona ben hic umursamiyor bile fakat sevgiliyiz ama onun kizlarida var
Kızları derken?
Baska kizlarlada beraber adii
Sen nasıl tahammül eseliyorusun anlamış değilim
Herkes ayni seyi soyluyor inanki ama onun beni gercekten sevdigine inaniyorum ama ne yapmaya calistigini anlamiyorum
Suruklenip gidiyorduk
Sana üzüldüm ya yani hu konu için değilde daha basit konularda bile buladar anlayış tanıyan yokdur. Ama canınız yanıyordur işte
Cok yaniyo hemde
Valla ne diyim dersinizi yazın isterseniz özlden çarem olursa bilmiyorum :/
Biz kafamizdaki hayali uygun bir bedene koyup aşık olduk saniyorz ama öyle bişey yok aslında. Bu durumda insanın vazgecebilmesi lazim ama o duygular o hissettirdiklerinden vazgecemiyo insan. Dediğin gibi aşka aşık oluyoruz..
Bunu bilerek bir insan kendine nasıl yapar ki?
Kız hala farkında olmamış olabilir bunun
Ki farkında olmaklada hemen kurtulamiyosun
Umut işte işkence gibidir
Hiç bulasmamak lzim bu işlere.
Bekle ve gör :)
Gördüğüm için bidaha istemiyorum ;)
İllaki başına gelcek ama hayırlısı olur inşallah
Başıma geldi zaten. sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş
Sabretmek eni iyisi çıkar biri senin gibi düşünen varsa tabi
Belki de alışveriş olduğunun farkında olduğu için devam ediyordur
Oda halinden mesut gibi ama o seviyormuş işte bu daha çok koymaz mı kullanılmak
Sebiyormuş gibi olması sevdiği anlamına gelmez, çoğu kadın birlikte olduğu insana karşı böyle davranır, o da kullanıyor olabilir.
Herşey yalan be :) yoruma baksana maksat vakit geçsin doğru çivi çiviyi söker sende haklısın zaten evcilik gibi bişey :)
yani farkında değildir takıntı haline getirmiş olabilir psikopat olabilir :)
Psikopatlıkla ne alaksı var böyle hastalarda var demek :)
kadın aşkından gözünü karartıysa kaybetcek birşeyi yoksa herşeyi yapabilir :)
bir bakıma erkekden daha tutkulu diyorsun yani :/
yani bilemiyorum orasını eşit de olailir :) aşk bu :)
Ozaman ne diyoru ankarda aşkı yaşayan izmire tatile der :)
Teşekkürler
Onun benim olduğunu bildiğim için. daima uzaktaki çekici gelir ama bende yaşadğını onda yaşamadığı için bende kalır:))
Bu taktik süper miş uygulamada sıkıntı olur ama
:))
Cok seviyor olabilir ona baglanmis onsuz yapamayacagina inaniyordur ve halen bir umudu vardir.
illaki gider ama
:) aci cekmek özgürlükse özgürüz ikimizde demiş şarkida.. özümüzde sadistlik var ;)
ne sadıklığı kör bir aşık var tek başına uğraşıyor işte :)
Bak ben 34 yasinda bir bayanim. su sitedeki yasi en buyuk kisiyim sanirim.. sana abla olarak soyluyorum vakit gelecek ve bitecek emin ol. yaz bun aski bir kagida 1 sene sonra oku sana hicbirsey ifade etmeyecek
bunu biliyorum zaten bende küçük değil 25 gircem. bazı şeyler yasanması gerektiği için yaşanır zaten ablacım. yani tek derdi o olsa insanların benim böyle bir durumum yok yapmam da tek derdim nöbette vakit geçsin o. ama Aşk bir sorun sayılmazzz
Erkek kadından daha çok sahip olmayı elde etmeyi sevdiği için.
Elde etmesini bilene ;)
Cinsellik ihtiyacını karşıladığı için olabilirmi...
Kadın mı erkek mi?
Her ikisi içinde geçerli.
He bilemem sizin görüşünüz
Çıkar ilişkisi ama bunu erkek kullanır kadında parayı
Kesinlikle haklisiniz öyle si çok, maddi durumu iyi olup karşısındaki beyin sadece cinsellik icin onla birlikte olduğunu bilip görüşen bayanlar da var benim cevremde çok örnek var malesef.
çevrenden uzak dur ama millet halnden memnunsa kız erkeği kopartmaya kendini kullandırıp sıkıntı olmuyorsa mutlu olsunlar
Tercih meselesi alan Memnun satan memnun :) onunda sonu yok zamanla bitkinlikla biter ya da alışkanlıkla devam :)
sıkılınır yani :) hep aynı aynı olamaz o niyette olursan
Yani duygusall ik yoksa kaçınılmaz son :) Daldan dala
zaten duygusallık olamaz :) kız yollu oğlan yolcuysa her durakda biri vardır zaten kızda memnunsa belki durakda biri uzun süre durur :)
Vee Daldan iner durağa :) amannn
durak kız oluyor burada yolcuda erkek nerde. durak orda durmak işte :))
Alışkanlıkları terk edememesinden yeniden baslamaya cesareti olmayışından
Cesarettr
Ya çok seviyordur elbet düzelir diye umut ediyordur. aklıma başka bir sey gelmedi
Düzelme ihtimali zordur ama
İnsan umutlarıyla yaşar ama :)
Orası öyle umut kadar kötü biley yok zaten @morliçe
Kadın cok seviyordur o yuzden ama ben olsam yapmazdim
Yani kendini üzmekten başka bişey değil
bu aşk değil saplantı bence. kendi psikolojik sorunlarını "aşk" kelimesinin arkasına gizleyip aşkı da kirletiyorlar. kendilerini kandırırlar ancak
Ona o piskolojiyi vernede suç ama
karakter meselesi. sen birine ilgini sevgini verirsin güçlü karakterliyse aynı sevgiyle minnetle bağlılıkla karşılık verir zayıf karakterliyse seni hayatının merkezine alır ve yapışır. zamanla da bu saplantıya dönüşür
Çok zor durum kimseyi karşılıksız duygular yaşatmasın Rabbim
Belki zaftir diye ve farkında olmadığı için de olabilir
Farkında olmaz mı ya :/
tamam inşan aşık olunce ne oldugunu fark ettmiyor.. oo sevmese bile peşinden koşar
Seviyodur gercekten belki de vazgecemiyodur aliskanlik gibi olmustur
Nereye kadar ama
Harbi neden birlikte olur merak ettim.
Kuralsiz!
Her türlü şey var mış
Kaybetmekten korkar ki zaten kaybetti aslinda :) sevdigi içindir belkide
Yani kaybetti sevswde nereye kadar çeker :)
Aynen kabullenemiyordur belkide :)
Ne halimvarsa görsün :) ahah
gorsun hadii :)
Aman vakit geçsin maksat nöbet geçsin
Anliyorum
Teşekkürler :) ama çok resmi oldu ama neyse :)
@deliyimmmm38 nerdesin?
Belki seviyordur gibi saçma varsayimlarla ilişki devam ediyorsa baskasini bulamayacagi düşüncesi ile kadin devam ediyordur sevgi degil insan ağzına s. cani sever mi ya
Tabiki ama niye katlanıyor bunu bile bile
Belkide çocuk o üzülmesin diye bırakmıyordur oda var
Karşılıksızda aşk olabilir aşkta hiç birşey karşılıklı değildir senin için bir cok sebep vardır ona aşık olman için cekici gelmesi hareketleri bakışları sesi karakteri vs...
Benlik bişey yok kimse vazgeçilmez olmaz yani
Çünkü saçma bir şekilde kendini erkek sanıp erkeği sevmek istediğinden..
Kızlar sevemez yani
Sence bir erkeği annesi dışında gerçek bir sevgiyle seven kaç kadın var? İstisnalar olabilir ama onlar bile erkek ruhlu kadın olamamış insanlar gibi geliyor sadece özetle senin tavırla söylediğin şey kadınların kabul etmediği gerçek sevmez kadın ve sevmediği için bu onun suçu olmaz bu gayet normal doğası bu kadının özetle şöyle bir lafı var bir filozofun "erkek arzulamayi ister kadın ise arzulanmayi ister" Sevilmek nasıl birşey bilmiyorum erkek olduğum için hiçbir zaman bilemeyecegim kadınların sevmemeyi bilememesi gibi..
Eyvallah kardeş
Saplantiliktir ya da mecburiyettir baska bir aciklamasi yok bence
Saplantı neden? Neye mecbur
asık olunca kör oluyoruz herseyı görmek ıstedıgımız gıbı göruyoruz
Herkez aynı değildir ama
Belki oda sevilmeyi bekliyodur zamanla olacagina inaniyodur
İnşallah olur yazık
asıktır ama gurusuz asık beklı bı umut dıye beklıyodur
Umut yüzünden zaten berşey
umut verme ozanm vermesınler.
Ben ortaya yazdım soru sadece :/
bende otrtaya konustum farskıdsan duzeltım vermesınler dıye aman ustune alına bılırısın hepınız aynısınz
Sana brinin yaptığı kötülüğü içherkeze mal etme ilerde oğlun olur inşallah ;)
ınsalah senınde kızın olur :D
Off :) ben zaten bir kıza üstünlük kuracsğımı düşğnemiyorum :) sen kazandın. Ne istersin?
ne ıstıycem be delı:DX
Vay arkadaş delii oldum sen kazandın dedim yani :)
Ama biri çook iyi kazanmış ki nefret ediyorsun :) dimi
alakası bıle yokk :DXX
Ozaman bu nefret :) kusura bakma uzananadığı ciğere mındar hesabı ;)
yaw he hehe :DD
Bazen bir saplantidir bazen benim olmasada varligi huzur veriyor mantigidir
Eyvllah
Seviyordur bu yuzden onunda sevecegine inaniyordur
Nereye kadar dayanacak sanki
Eger gercekten seviyorsa sonuna kadar
Sevgilim vardı beni çok seviyodu ama ben onu svmiyodum ama yine de beni bırakmıyodu şaka l*n şaka tam tersi:d
Sende bırakırsın illaki :)
Erkeğin parası varsa rahatını ve düzenini bozmamak için Kısaca para kaynağını kaybetmemek için :D
Para içinin de erkek sevmiyorusa parada oklatmaz ;)
maldır, allahından bulması gerekir. İnsanların duygularıyla oynamak ne kadarda kolay.
Yani adilikdtir kullanmak
Bile bile lades mi desek yoksa aptallık mı bilemedim :D
Bile bile lades demek be acıya kucak açmak
aynen öyleeeee.
:) teşşekkürler lades demek de Zaten aptallıksır
biz buna platik diyoruz ama sevilmeden sevmek zordur bir kadın için
Platonik değil elde etmiş ama bir taraf sevmiyor kadın erkek farketmez boş yere katlanıyor
Bir umut eder bekler ya tutarsa gibi ya sever aşık olursa
Eyvalah
Aşıktır. Uzaktan tek başına sevmek yerine yakında tek başına da olsa aşkını dokunarak konuşarak yaşamak ister.