• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Bir kadın neden sevilmediğini bildiği halde o erkekle birlikte olmaya devam eder? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
30
Yapay Zekaya Sor
Bir kadın neden sevilmediğini bildiği halde o erkekle birlikte olmaya devam eder?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

225

Cevap

55

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • kumdan_kaleler
    kumdan_kaleler Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 47%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.

    Salaklıgından, gururrsuzlugundan, kendine guvensizliginden, aciz hissettiginden. Vs..

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Acıdan korktuğundan demek lazım aslında

      Yorumla
    • kumdan_kaleler
      kumdan_kaleler
      +1 yıl

      Yok demirden korkan trene binmez ;p bile bile devam ediyorsa korkmuyor ama belki yulari takarm falan die umut ediyrdr :s

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani sen bu durumdasın öyle mi :) ?

      Yorumla
    • kumdan_kaleler
      kumdan_kaleler
      +1 yıl

      Ne lakasi var be evliyim ben 2. Bebem yolda :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne bilyim :) Allah analı babalı büyütsün inşallah

      Yorumla
    • kumdan_kaleler
      kumdan_kaleler
      +1 yıl

      Amin sagol :)

      Yorumla
  • NYSekeri
    NYSekeri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sevdigi icin ici yanip tutusuyodur nefret ediyodur bazenn oldurmek bile istiyodur ama sevgisini hic esirgeyemez sevgisi nefretini asar

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok kötü bişey ya :/

      Yorumla
    • NYSekeri
      NYSekeri
      +1 yıl

      Malesef :(

      Yorumla
  • ruhsuzum13
    ruhsuzum13 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42 , eic 68%
    +1 yıl

    alacak verecek davası hacı :)) al gülüm ver gülüm yaptıgı anda bırakır kadının peşini :))

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hemen bırakmaz emin ol iyice kullanana kadar brl o şekilde kabul eder

      Yorumla
  • lalaece
    lalaece Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl

    Istenmedigi icin ulasilmaz oluyor ulasilmaz olmakta cekici geliyorda ondan

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet doğru olan bu :))) öyle olunca daha hırs yaparsın

      Yorumla
  • AnonimHatun
    AnonimHatun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 509 cevap paylaştı.

    "Çünkü tüm dünya vazgeç dediğinde, umut fısıldar; bir kez daha dene."

    0
    24 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onun yüzünden herşey acaba diye diye ömür bitiyor

      Yorumla
    • AnonimHatun
      AnonimHatun
      +1 yıl

      Ama umud etmek denen bir şey olmasaydı yaşamak sence de çekilmez miydi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaşamak o değil ama

      Yorumla
    • AnonimHatun
      AnonimHatun
      +1 yıl

      Olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      AmAç ne peki? Olmaz

      Yorumla
    • AnonimHatun
      AnonimHatun
      +1 yıl

      Mutlu olmak. Bu hayal dünyanda yaşatmakla eş değer aslında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Lafların güzel ve mantıklı gerçekten :) insan kendini mutlu edebilmek için elinden geleni yapar malesef sahte duygularla gerçekleri ayırt edemeZ

      Yorumla
    • AnonimHatun
      AnonimHatun
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :) ama şöyle umut ederken kendini dış dünyadan soyutlamak hem yalnızlığa hem de daha fazla mutsuzluğa sebep olur. Umut bile dozunda güzel yani.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama umut ilk başta tatlı gelir ama zehir ggibi vucudu ya aş yavaş bitir :/ malesef bilemiyorsun iş işden geçiryor kendini bitiriyorsun

      Yorumla
    • AnonimHatun
      AnonimHatun
      +1 yıl

      Karşına doğru insan çıkana kadar... Çıktığında zaten her şeyi geride bırakır ve kendini ona teslim edersin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabi bu hemen olmaz ki dimi

      Yorumla
    • AnonimHatun
      AnonimHatun
      +1 yıl

      Evet. Ama zaten hemen olmadığı için o kişi doğru insan oluyo. Seni kendi kurduğun hayal dünyasından, yanlnızlıklarından çekiyo ve yanına alıyo. Ya da o da seninle oraya giriyo. Sen de kabul ediyorsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok güzel hayallerin var gibi sanki. İyisi denk gelmesi şazım :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Pişman olmamak için iyi beklemek lazım @AnonimHatun

      Yorumla
    • AnonimHatun
      AnonimHatun
      +1 yıl

      Bence insan yaptığı hiçbir şeyden pişman olmamalı. Yani tecrübe oldu. Deyip geçmeli. Hayat bir şeylerden pişman olmak için fazla kısa.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya pişman olursun olamam diye bişeyy yok tabi hayatını etkileycek kadar değil sen pişmanmısın ya da anlaşabiliyor usun?

      Yorumla
    • AnonimHatun
      AnonimHatun
      +1 yıl

      Pişman değilim. Pişman olduğum şeyler yok değil ama onlarda dediğim gibi tecrübe ve gözümü açmamı sağlayacak şeyler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Pişmanlıklar illaki tecrübe :) bir sonraki seçimini daha iyi yapmanı sağlar
      Belkide yapmışsındır mutlusundur hayatındaki erkekle

      Yorumla
    • AnonimHatun
      AnonimHatun
      +1 yıl

      Hayatımdaki en doğru seçim olduğuna inanıyorum :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah mutlu etsin :) inşallah ömğrlük olur

      Yorumla
    • AnonimHatun
      AnonimHatun
      +1 yıl

      İnşallah senin içinde öyle olur :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok benim öyle olmadı
      Pes etti :) tayinim doğuya çıkınca yemedi :) boşver

      Yorumla
    • AnonimHatun
      AnonimHatun
      +1 yıl

      Demek ki başkası var senin için bir yerlerde bir de böyle düsün :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Umrum dışıya bakalım ya nerededir artık

      Yorumla
  • sedalale
    sedalale Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 46%
    +1 yıl

    Sartlar boyle daha uygun oldugu icin devam eder. Duygu falan hikaye

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şartlar derken açsana?

      Yorumla
    • sedalale
      sedalale
      +1 yıl

      Yani maddi manevi:-) cikarlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      He anladım aşk biter para bitmez :)

      Yorumla
    • sedalale
      sedalale
      +1 yıl

      Sade para degil her turlu ihtiyac bir erkekle olma ihtiyaci mesela

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nooo no

      Yorumla
  • akılküpükendisi
    akılküpükendisi Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 34%
    +1 yıl

    alışkanlık. güvenilir bildik bir huzursuzluktan uzaklaşmaktan korkarlar.

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Korkmak bunu yaşamakdan daha iyidir karşılık beklemeden nereye kadar

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      biraz cesur olan gider zaten.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gurur desek daha doğru olur

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      cesaret herkese lazım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gurur olmadıkdan sonra kuru kur cesaret bişeye yaramaz bende sıkıntı yok :)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      sen gideceksin o zaman :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben soru sordum sadece be :) benlik bişey yok tecrübe edinmek :) maksat nöbette vakit geçsin :) ahah

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      bende sorun yok demişsin de, karşı taraf sorunlu gibi bir anlam çıkıyo. neyse hayırlı işler

      Yorumla
  • LosTRomaNce
    LosTRomaNce Takip Et
    Bilge Yaş: 52 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 554 cevap paylaştı.

    AŞK, a değer vermiyodur sadece ilişki yaşamak istiyodur, seks istiyodur , macrra arıyodur.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O bizlik zaten ;)

      Yorumla
    • LosTRomaNce
      LosTRomaNce
      +1 yıl

      Hep erkek takılır kadının peşine bazen kadın yapar aynı şeyi.

      Yorumla
  • sibelcikss
    sibelcikss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    Ben yapamam bı davransıında azcık yalan ve samimiyetsızlk sezersem sogurum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten yapanlar için :) di bu en doğrusu tabide kendini yıpratmaya gerek yok ama herkezin piskoljisi seninki gibi sağlam değildir ;)

      Yorumla
  • Elaaa35
    Elaaa35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Benim yaptığım en büyük aptallıktan biriydi. İlgisinden ötürü, yanında mutludur, eğleniyordur..
    Belki der, bekler... Belki sever diye, genelde foss çıkar. Tecrübeyle sabittir ;)

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hala çekiyormusun onu :)

      Yorumla
    • Elaaa35
      Elaaa35
      +1 yıl

      Malesef artık umutlarımı tüketti öküz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ozaman sağlık olsun :)

      Yorumla
  • minnoşş_12
    minnoşş_12 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bu onun sadece aklında ve vazgeçemediği bir baglılıktır aşka bağlamamak gerek ;) ne için olursa olsun gurur denilen kavramın olmadığını gösteren insanların olması ne utanç verici hala

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet aşk mı gurur mu gurur ağır basmalı

      Yorumla
    • minnoşş_12
      minnoşş_12
      +1 yıl

      Aşk ve gurur her ne kadar mühim ve onemli olsada gurur önemli ! Aşkın diger bir yüzüde gururdur unutulmamalı ; )

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kişiye göre değişir ama ;)

      Yorumla
    • minnoşş_12
      minnoşş_12
      +1 yıl

      Evet kişilik meselesi ince bir detay tabikide 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Derken hanfendi?

      Yorumla
    • minnoşş_12
      minnoşş_12
      +1 yıl

      Ne yazıkki gurur...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür

      Yorumla
  • lilyum0101
    lilyum0101 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    yakından şahit olduğum bir ilişki var. Arkadaşım sevmediği halde, vicdan azabı çekmemek için biriyle birlikteydi. Ama çocuk kendine aşık etti sonradan. Oluyor böyle şeyler.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öok az ihtimal işte

      Yorumla
  • zozo1
    zozo1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    İnsan psikolojisi işte ne kadar ilgi göster yüzüne bakmaz köpek gibi davran senden iyisi yok

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yani kötüler hep sevilir. ama bırakması lazım demi?

      Yorumla
    • zozo1
      zozo1
      +1 yıl

      Yanı kotuler hep sevilir derken kişiye göre değilşir mesela sen kıza ilgi gösterirsin gösterdiğin kadar karşidanda beklersın elini cekersın umursamazsın kzıı o zaman o üstüne düşer bunu ıyı ayarlamalısın aşırıya kaçarsa soğuma olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunu ayarlıycaksam birinde zaten sevgi değildir
      Çoğunda. Var zaten piskolojik üstünlük ilişkinin kurallarını belirleyecek kişi baskın olan kazanıyor. Oda nede olsa katlanıyor diyor umursamıyor yani böyle İNSAN oğlu

      Yorumla
  • lasttoknow
    lasttoknow Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 303 cevap paylaştı.

    aşik olduğu insanin yaninda olmak istiyodur ne olursa olsun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aşk buna değer mi?

      Yorumla
  • faruk004
    faruk004 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kadinlarin ozelligi bu kim severse ceker s i k t i ri kim yekmeyi vurursa gider onun kolesi olur a m k

    0
    0 Yorumla
  • muştasızolmaz
    muştasızolmaz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    delicesine sevmiştir artık sevmese de yanında olmasına razıdır

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevgi illa biter kimse kimseyi çekemez

      Yorumla
  • kraft
    kraft Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    farkında olması birlikte olmaya engel teşkil etmez ki, umut her zaman vardır;)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Unut zehirdir yani ilerde düzelsede akla gelir yaşananlar

      Yorumla
  • nemrutinsan
    nemrutinsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çünkü kendi seviyordur. O yeterde ortar bile. Kendi zevkleri, kendi duyguları önemlidir sadece. Karsisindaki insanin duygularinin hicbir önemi yoktur.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl yani bir ilişkide bir taraf sevip diyeri nötr olcak. Ve katlanılacak

      Yorumla
  • whatthe
    whatthe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Benim gibi işte biliyosun ama beynine kan gitmiyor bir süre kabullenemiyosun kafana vurunca birisi anlıyorsun bana öyle olmuştu

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir süre acıçekiyorsun kendine eziyet edebiliyosun yani

      Yorumla
    • whatthe
      whatthe
      +1 yıl

      Eziyet demiyelim de saflık seveceğine inanmak istemek boşuna acı çektiğinin farkında değilsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :/ zor bir durum yaşadıysan üzüldüm

      Yorumla
  • bahtlıbedeviii
    bahtlıbedeviii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    benım cevremdede var oyle ınsanlar ama genelde saplantılı kısıler onsuz olmaz yapamam dıyenler

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kafasına takıyorlar demi yersiz takıntı kendilerini yıpratıyorlar

      Yorumla
    • bahtlıbedeviii
      bahtlıbedeviii
      +1 yıl

      evet malesef hem kendıne hem karsısındakını yıpratıyor allah takıntılı ınssanlarla tanıstırmasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin herşeyin hayırlısını nasip etsin

      Yorumla
  • ruhsuzxxx
    ruhsuzxxx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    aliskanliktan, birine alisiyorsun ve o aliskanligi bozmak zor oluyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama illaki biter?

      Yorumla
  • Asmincelik
    Asmincelik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kişiyle tabiki alakası yok olay tamamen kadınlık gururuyla ilgili

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte gurur varsa bırakacak birnin çabalamasıyla olmaz

      Yorumla
  • whiteeangell
    whiteeangell Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkek neden sevmediği halde beraber oluyormuş o kadınla?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya 2 taraf için de geçerli :/ bu kadın neden peki?

      Yorumla
  • laram7
    laram7 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sanırım aptal aşık, bunun başka bir açıklaması olamaz :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aptal olmasın. Varsa öylesi keser döner sap söner olsun. Karşılıksız bekleemesin kimse

      Yorumla
  • sessizyüz
    sessizyüz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    ölümüne seviyodur kendisi belki bırakmak istemiyodur nolursa olsun birakmiyim onu diyen kadın çok var

    0
    0 Yorumla
  • Sibumi61
    Sibumi61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kadın herşeyi yaşamak için bir erkek ararken erkek ise bir şeyi yaşamak için her kadını arar gibi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel lafda devir her 2 taraf içinde aynınartık tek madur arama

      Yorumla
  • pamukprensesim
    pamukprensesim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sevilmek istediği için beni nasıl kabul etmez istemez gibi bir düşünceyle olsa gerek

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kabullenememek diyosun :) buda yeni bir görüş ama eder mecbur paşa paşa

      Yorumla
    • pamukprensesim
      pamukprensesim
      +1 yıl

      Aynen ben ettim mesela😃 ama benimki inada bindi işte sonra baktım adam sapık çıktı hat mat hepsini değiştirip topukladim şimdi ben kaçıyorum😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi kurtulmuşsun ya da öyle olduğunu sanıyorsun sapıkla ne işin var be

      Yorumla
    • pamukprensesim
      pamukprensesim
      +1 yıl

      Istw sorun orda 1.5 senelik bir ilişki çokta ilişki denemez o İstanbul ben ankaradayim sonra ipler kopmaya başlayınca içindeki pislik çıktı ortaya beni evli bir arkadaşımla hemde en yakinimla aldatmaya kalkan bir adam aldatan ya da buluşma haric aklına gelen hersey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oyy boş ver ankarada aşkı yaşayan istanbula gezmeye gider
      Ne işin var İstanbul'da be :) ahah

      Yorumla
    • pamukprensesim
      pamukprensesim
      +1 yıl

      Olmuş oldu bir kere napalım cezamizi cektik😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Özeldrn attım da bakmadın :) sağlık olsun teşekkürler :) @pamukprensesim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Tamda icinde bulundugum durum, ben tapiyorum ona ben hic umursamiyor bile fakat sevgiliyiz ama onun kizlarida var

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kızları derken?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Baska kizlarlada beraber adii

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen nasıl tahammül eseliyorusun anlamış değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Herkes ayni seyi soyluyor inanki ama onun beni gercekten sevdigine inaniyorum ama ne yapmaya calistigini anlamiyorum
      Suruklenip gidiyorduk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana üzüldüm ya yani hu konu için değilde daha basit konularda bile buladar anlayış tanıyan yokdur. Ama canınız yanıyordur işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cok yaniyo hemde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla ne diyim dersinizi yazın isterseniz özlden çarem olursa bilmiyorum :/

      Yorumla
  • Neolsunbilmiyomki
    Neolsunbilmiyomki Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Biz kafamizdaki hayali uygun bir bedene koyup aşık olduk saniyorz ama öyle bişey yok aslında. Bu durumda insanın vazgecebilmesi lazim ama o duygular o hissettirdiklerinden vazgecemiyo insan. Dediğin gibi aşka aşık oluyoruz..

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunu bilerek bir insan kendine nasıl yapar ki?

      Yorumla
    • Neolsunbilmiyomki
      Neolsunbilmiyomki
      +1 yıl

      Kız hala farkında olmamış olabilir bunun
      Ki farkında olmaklada hemen kurtulamiyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Umut işte işkence gibidir

      Yorumla
    • Neolsunbilmiyomki
      Neolsunbilmiyomki
      +1 yıl

      Hiç bulasmamak lzim bu işlere.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bekle ve gör :)

      Yorumla
    • Neolsunbilmiyomki
      Neolsunbilmiyomki
      +1 yıl

      Gördüğüm için bidaha istemiyorum ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İllaki başına gelcek ama hayırlısı olur inşallah

      Yorumla
    • Neolsunbilmiyomki
      Neolsunbilmiyomki
      +1 yıl

      Başıma geldi zaten. sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sabretmek eni iyisi çıkar biri senin gibi düşünen varsa tabi

      Yorumla
  • pemberuhemici
    pemberuhemici Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Belki de alışveriş olduğunun farkında olduğu için devam ediyordur

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oda halinden mesut gibi ama o seviyormuş işte bu daha çok koymaz mı kullanılmak

      Yorumla
    • pemberuhemici
      pemberuhemici
      +1 yıl

      Sebiyormuş gibi olması sevdiği anlamına gelmez, çoğu kadın birlikte olduğu insana karşı böyle davranır, o da kullanıyor olabilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herşey yalan be :) yoruma baksana maksat vakit geçsin doğru çivi çiviyi söker sende haklısın zaten evcilik gibi bişey :)

      Yorumla
  • tatlıkız0606
    tatlıkız0606 Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    yani farkında değildir takıntı haline getirmiş olabilir psikopat olabilir :)

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      Psikopatlıkla ne alaksı var böyle hastalarda var demek :)

      Yorumla
    • tatlıkız0606
      tatlıkız0606
      +1 yıl

      kadın aşkından gözünü karartıysa kaybetcek birşeyi yoksa herşeyi yapabilir :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bir bakıma erkekden daha tutkulu diyorsun yani :/

      Yorumla
    • tatlıkız0606
      tatlıkız0606
      +1 yıl

      yani bilemiyorum orasını eşit de olailir :) aşk bu :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ozaman ne diyoru ankarda aşkı yaşayan izmire tatile der :)
      Teşekkürler

      Yorumla
  • Hayalci_123
    Hayalci_123 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 44
    +1 yıl

    Onun benim olduğunu bildiğim için. daima uzaktaki çekici gelir ama bende yaşadğını onda yaşamadığı için bende kalır:))

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu taktik süper miş uygulamada sıkıntı olur ama

      Yorumla
    • Hayalci_123
      Hayalci_123
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • İdilsuu
    İdilsuu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Cok seviyor olabilir ona baglanmis onsuz yapamayacagina inaniyordur ve halen bir umudu vardir.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      illaki gider ama

      Yorumla
  • delikizz34
    delikizz34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 45
    +1 yıl

    :) aci cekmek özgürlükse özgürüz ikimizde demiş şarkida.. özümüzde sadistlik var ;)

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne sadıklığı kör bir aşık var tek başına uğraşıyor işte :)

      Yorumla
    • delikizz34
      delikizz34
      +1 yıl

      Bak ben 34 yasinda bir bayanim. su sitedeki yasi en buyuk kisiyim sanirim.. sana abla olarak soyluyorum vakit gelecek ve bitecek emin ol. yaz bun aski bir kagida 1 sene sonra oku sana hicbirsey ifade etmeyecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bunu biliyorum zaten bende küçük değil 25 gircem. bazı şeyler yasanması gerektiği için yaşanır zaten ablacım. yani tek derdi o olsa insanların benim böyle bir durumum yok yapmam da tek derdim nöbette vakit geçsin o. ama Aşk bir sorun sayılmazzz

      Yorumla
  • luissa
    luissa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Erkek kadından daha çok sahip olmayı elde etmeyi sevdiği için.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Elde etmesini bilene ;)

      Yorumla
  • zamansizzaman
    zamansizzaman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Cinsellik ihtiyacını karşıladığı için olabilirmi...

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadın mı erkek mi?

      Yorumla
    • zamansizzaman
      zamansizzaman
      +1 yıl

      Her ikisi içinde geçerli.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      He bilemem sizin görüşünüz
      Çıkar ilişkisi ama bunu erkek kullanır kadında parayı

      Yorumla
    • zamansizzaman
      zamansizzaman
      +1 yıl

      Kesinlikle haklisiniz öyle si çok, maddi durumu iyi olup karşısındaki beyin sadece cinsellik icin onla birlikte olduğunu bilip görüşen bayanlar da var benim cevremde çok örnek var malesef.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çevrenden uzak dur ama millet halnden memnunsa kız erkeği kopartmaya kendini kullandırıp sıkıntı olmuyorsa mutlu olsunlar

      Yorumla
    • zamansizzaman
      zamansizzaman
      +1 yıl

      Tercih meselesi alan Memnun satan memnun :) onunda sonu yok zamanla bitkinlikla biter ya da alışkanlıkla devam :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sıkılınır yani :) hep aynı aynı olamaz o niyette olursan

      Yorumla
    • zamansizzaman
      zamansizzaman
      +1 yıl

      Yani duygusall ik yoksa kaçınılmaz son :) Daldan dala

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zaten duygusallık olamaz :) kız yollu oğlan yolcuysa her durakda biri vardır zaten kızda memnunsa belki durakda biri uzun süre durur :)

      Yorumla
    • zamansizzaman
      zamansizzaman
      +1 yıl

      Vee Daldan iner durağa :) amannn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      durak kız oluyor burada yolcuda erkek nerde. durak orda durmak işte :))

      Yorumla
  • poseidon3535
    poseidon3535 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Alışkanlıkları terk edememesinden yeniden baslamaya cesareti olmayışından

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cesarettr

      Yorumla
  • morliçe
    morliçe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ya çok seviyordur elbet düzelir diye umut ediyordur. aklıma başka bir sey gelmedi

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düzelme ihtimali zordur ama

      Yorumla
    • morliçe
      morliçe
      +1 yıl

      İnsan umutlarıyla yaşar ama :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Orası öyle umut kadar kötü biley yok zaten @morliçe

      Yorumla
  • ElisAslan
    ElisAslan Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadın cok seviyordur o yuzden ama ben olsam yapmazdim

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani kendini üzmekten başka bişey değil

      Yorumla
  • birbaşakburcu
    birbaşakburcu Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    bu aşk değil saplantı bence. kendi psikolojik sorunlarını "aşk" kelimesinin arkasına gizleyip aşkı da kirletiyorlar. kendilerini kandırırlar ancak

    4
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ona o piskolojiyi vernede suç ama

      Yorumla
    • birbaşakburcu
      birbaşakburcu
      +1 yıl

      karakter meselesi. sen birine ilgini sevgini verirsin güçlü karakterliyse aynı sevgiyle minnetle bağlılıkla karşılık verir zayıf karakterliyse seni hayatının merkezine alır ve yapışır. zamanla da bu saplantıya dönüşür

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok zor durum kimseyi karşılıksız duygular yaşatmasın Rabbim

      Yorumla
  • Canim95
    Canim95 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Belki zaftir diye ve farkında olmadığı için de olabilir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Farkında olmaz mı ya :/

      Yorumla
    • Canim95
      Canim95
      +1 yıl

      tamam inşan aşık olunce ne oldugunu fark ettmiyor.. oo sevmese bile peşinden koşar

      Yorumla
  • Luxuryg4l
    Luxuryg4l Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Seviyodur gercekten belki de vazgecemiyodur aliskanlik gibi olmustur

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nereye kadar ama

      Yorumla
  • Gizemliadam34
    Gizemliadam34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Harbi neden birlikte olur merak ettim.

    Kuralsiz!

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Her türlü şey var mış

      Yorumla
  • deliyimmmm38
    deliyimmmm38 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kaybetmekten korkar ki zaten kaybetti aslinda :) sevdigi içindir belkide

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani kaybetti sevswde nereye kadar çeker :)

      Yorumla
    • deliyimmmm38
      deliyimmmm38
      +1 yıl

      Aynen kabullenemiyordur belkide :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne halimvarsa görsün :) ahah

      Yorumla
    • deliyimmmm38
      deliyimmmm38
      +1 yıl

      gorsun hadii :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aman vakit geçsin maksat nöbet geçsin

      Yorumla
    • deliyimmmm38
      deliyimmmm38
      +1 yıl

      Anliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler :) ama çok resmi oldu ama neyse :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @deliyimmmm38 nerdesin?

      Yorumla
  • mercey003
    mercey003 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Belki seviyordur gibi saçma varsayimlarla ilişki devam ediyorsa baskasini bulamayacagi düşüncesi ile kadin devam ediyordur sevgi degil insan ağzına s. cani sever mi ya

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabiki ama niye katlanıyor bunu bile bile
      Belkide çocuk o üzülmesin diye bırakmıyordur oda var

      Yorumla
  • Sorgulayıcıkız
    Sorgulayıcıkız Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Karşılıksızda aşk olabilir aşkta hiç birşey karşılıklı değildir senin için bir cok sebep vardır ona aşık olman için cekici gelmesi hareketleri bakışları sesi karakteri vs...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benlik bişey yok kimse vazgeçilmez olmaz yani

      Yorumla
  • erdemorj
    erdemorj Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Çünkü saçma bir şekilde kendini erkek sanıp erkeği sevmek istediğinden..

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kızlar sevemez yani

      Yorumla
    • erdemorj
      erdemorj
      +1 yıl

      Sence bir erkeği annesi dışında gerçek bir sevgiyle seven kaç kadın var? İstisnalar olabilir ama onlar bile erkek ruhlu kadın olamamış insanlar gibi geliyor sadece özetle senin tavırla söylediğin şey kadınların kabul etmediği gerçek sevmez kadın ve sevmediği için bu onun suçu olmaz bu gayet normal doğası bu kadının özetle şöyle bir lafı var bir filozofun "erkek arzulamayi ister kadın ise arzulanmayi ister" Sevilmek nasıl birşey bilmiyorum erkek olduğum için hiçbir zaman bilemeyecegim kadınların sevmemeyi bilememesi gibi..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eyvallah kardeş

      Yorumla
  • yseker
    yseker Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 853 cevap paylaştı.

    Saplantiliktir ya da mecburiyettir baska bir aciklamasi yok bence

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Saplantı neden? Neye mecbur

      Yorumla
  • betyyyy
    betyyyy Takip Et
    Guru Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    asık olunca kör oluyoruz herseyı görmek ıstedıgımız gıbı göruyoruz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkez aynı değildir ama

      Yorumla
  • Kutsalmilkshake
    Kutsalmilkshake Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Belki oda sevilmeyi bekliyodur zamanla olacagina inaniyodur

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah olur yazık

      Yorumla
  • zanaaktas
    zanaaktas Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    asıktır ama gurusuz asık beklı bı umut dıye beklıyodur

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Umut yüzünden zaten berşey

      Yorumla
    • zanaaktas
      zanaaktas
      +1 yıl

      umut verme ozanm vermesınler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben ortaya yazdım soru sadece :/

      Yorumla
    • zanaaktas
      zanaaktas
      +1 yıl

      bende otrtaya konustum farskıdsan duzeltım vermesınler dıye aman ustune alına bılırısın hepınız aynısınz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana brinin yaptığı kötülüğü içherkeze mal etme ilerde oğlun olur inşallah ;)

      Yorumla
    • zanaaktas
      zanaaktas
      +1 yıl

      ınsalah senınde kızın olur :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Off :) ben zaten bir kıza üstünlük kuracsğımı düşğnemiyorum :) sen kazandın. Ne istersin?

      Yorumla
    • zanaaktas
      zanaaktas
      +1 yıl

      ne ıstıycem be delı:DX

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vay arkadaş delii oldum sen kazandın dedim yani :)
      Ama biri çook iyi kazanmış ki nefret ediyorsun :) dimi

      Yorumla
    • zanaaktas
      zanaaktas
      +1 yıl

      alakası bıle yokk :DXX

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ozaman bu nefret :) kusura bakma uzananadığı ciğere mındar hesabı ;)

      Yorumla
    • zanaaktas
      zanaaktas
      +1 yıl

      yaw he hehe :DD

      Yorumla
  • asi_yurek
    asi_yurek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Bazen bir saplantidir bazen benim olmasada varligi huzur veriyor mantigidir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eyvllah

      Yorumla
  • zivrit
    zivrit Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Seviyordur bu yuzden onunda sevecegine inaniyordur

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nereye kadar dayanacak sanki

      Yorumla
    • zivrit
      zivrit
      +1 yıl

      Eger gercekten seviyorsa sonuna kadar

      Yorumla
  • hadicnm
    hadicnm Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    Sevgilim vardı beni çok seviyodu ama ben onu svmiyodum ama yine de beni bırakmıyodu şaka l*n şaka tam tersi:d

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sende bırakırsın illaki :)

      Yorumla
  • Sinem34
    Sinem34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Erkeğin parası varsa rahatını ve düzenini bozmamak için Kısaca para kaynağını kaybetmemek için :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Para içinin de erkek sevmiyorusa parada oklatmaz ;)

      Yorumla
  • ayseikra321
    ayseikra321 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    maldır, allahından bulması gerekir. İnsanların duygularıyla oynamak ne kadarda kolay.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani adilikdtir kullanmak

      Yorumla
  • AAHSEN
    AAHSEN Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bile bile lades mi desek yoksa aptallık mı bilemedim :D

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bile bile lades demek be acıya kucak açmak

      Yorumla
    • AAHSEN
      AAHSEN
      +1 yıl

      aynen öyleeeee.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :) teşşekkürler lades demek de Zaten aptallıksır

      Yorumla
  • sekerkiizz
    sekerkiizz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    biz buna platik diyoruz ama sevilmeden sevmek zordur bir kadın için

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Platonik değil elde etmiş ama bir taraf sevmiyor kadın erkek farketmez boş yere katlanıyor

      Yorumla
  • sensizgecmez
    sensizgecmez Takip Et
    Guru Yaş: 57
    +1 yıl

    Bir umut eder bekler ya tutarsa gibi ya sever aşık olursa

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eyvalah

      Yorumla
  • hayatınanlamı06
    hayatınanlamı06 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47
    +1 yıl

    Aşıktır. Uzaktan tek başına sevmek yerine yakında tek başına da olsa aşkını dokunarak konuşarak yaşamak ister.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (160)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir kadın neden sevilmediğini bildiği halde o erkekle birlikte olmaya devam eder?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bi erkek sevmediği kadını neden hayatında tutmaya çalışır? 20 cevap verildi
Bir erkek sevmediği kadını neden yanında tutmak ister? 54 cevap verildi
Bir erkek neden kendini seven kadınla sevgili olmaz yanaşmaz ama onu tutar? 7 cevap verildi
Erkekler neden sevmedikleri kadına çok iyi sevdiği kadına ise herşeyi yapar? 7 cevap verildi
İhanete uğrayan bi kadın kendini neden kapatır bı ilişkiye, sevildiğinden emin olmasına rağmen? 6 cevap verildi
Bir erkek bir kadınla sevgili olamayacaksa neden ısrarla bakar durur? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨