Erkek arkadaşımla ayrıldık, her ayrılık veya kavga sonrası bulunduğum ortama geliyor. Bu sefer ona nasıl tepki vermeliyim?

Selamm 🥳🥳

Eniştenizle kavga ettik ve bu sefer beni çıldırttı kavga sonrası bende ayrıldım. Genelde her haltımı bilir iş ve harici planlamalarımda buna dahil gün içerisinde hangi saatte neredeyim konuşmasak bile bilir ve gelir benden habersiz. Bugünde dersim var onun arkadaşı arkadaşımla konuşurken ağzından kaçırmış işte benim dersimin olduğu yere geleceklerini vs muhtemelen ders sonrası beni eve bırakmak isteyecek yine gelip orada özürler sözler vs vs bişeyler anlatacak. O kadar alıştı ki bu duruma bu sefer affetmek gelmiyor içimden iyice burnu sürtsün istiyorum ama toplum içinde peşimden koşsun yalvarsın vs gibi şeyler yaşamak istemiyorum. Geldiğinde nasıl gitmesini ve onunla konuşmak istemediğini anlatabilirim. Ben genelde sinirlenince ayrıldık diyip uzaklaşma ihtiyacı duyuyorum ama o bunu çok abartıp sanki dünyanın sonu gibi tepki veriyor. Biraz bana zaman tanısa sakinleşsem öyle konuşsak düzelecek ama o ertesi günü direkt karşıma çıkıp gel konuşalım diyip yalvarıp ikna etme çabasına giriyor ve yanından gitmek isteyince sanki bir daha aynı ortamda denk gelemeyiz hazır yakaladım onu o an ikna etmem lazım gibi bir düşüncesi varmış gibi iyice üsteliypr onu dinlemem için, bu durum iyice beni sinirlendiriyor.

Bin defa daha önce bu konuda onunla konuştum zaman tanı sakinleşmemi bekle diye ama anlamıyor 🙄

Güncellemeler
1 yıl
Olum adam bebeği gibi seviyor beni sadece alan açsın biraz uzak kalmak istiyorum dedim çoğunluk ayrıl, ondan olmaz, nerden buldun bu tipi modunda. Töbesteyşın ben bi daha böyle bebeği gibi seben adamı nerden bulcam vazgeçtim kalsın hayatımda daha iyi 😂
Erkek arkadaşımla ayrıldık, her ayrılık veya kavga sonrası bulunduğum ortama geliyor. Bu sefer ona nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla