Erkek arkadaşımla ayrıldık ama bende onunla ilgili farklı bir bağ var, ne yapacağım?

Merhaba, erkek arkadaşımla ayrıldık ama bir enerji var ve anlamıyorum kimse de anlattığım da inanmıyor. Benimle iletişime geçeceğini veya onu göreceğimİ bir anda olmadan hemen önce hissediyorum. Panik olduğum bir durum yaşıyorum kollarım uyuşuyor aklıma geliyor garip bir his oluyor bu konu hakkında bir bilgisi olan var mı bu histen nasıl kurtulabilirim beni düşündüğünü bile hissedebiliyorum

Erkek arkadaşımla ayrıldık ama bende onunla ilgili farklı bir bağ var, ne yapacağım?
Cevapla