Erkek arkadaşımla ayrıldık, ne yapmalıyım?

dun sabah erkek arkadaşımla ayrıldık ortada bır sebep bıle yok benım arkadaşım ve onun arkadaşı ıkısıde sevgılı onlar yüzünden kavga ettık ve ayrıldık benı faceden falanda sılmıs bende umursamıyomus gıbı yapıyorum ama napcamı bılmıyorum size napmalıyım aramalımıyım yoksa beklemelımıyım
Erkek arkadaşımla ayrıldık, ne yapmalıyım?
Cevapla