Anlaşamadığımız için erkek arkadaşımdan ayrıldım ama bana karşı çok çirkefleşti neden böyle oluyor?

İlk ilişkim, internetten tanıştığım biriydi.3 ay gibi bir süredir konuşuyorduk sevgili sayılırdık. Beni gerçekten çok seviyordu ilk kez bu kadar birinin beni sevdiğini hissettim diyebilirim ben de onu çok seviyordum ama hiç anlaşamıyorduk farklı dünyaların insanıydık resmen.3 konuşmamızdan 2si kavgaydı mutlaka. Çok sahiplenici biriydi, sürekli benimsin diyordu. Ayrılmaya çalıştığım zaman benimsin diye diye bir türlü izin vermedi bitirmeme.. Ben acı çekeceğimi biliyordum ama artık psikolojik olarak berbat durumdaydık ikimiz de, sürekli kavga kavga.. Kavga ettiğimizde bana bir sürü hakaret ediyordu hep çok kötü hissediyordum. Her şey apaçık ortadayken devam etmek istemedim acı çekmeyi göze aldım direterek ayrılmak istedim. En son kabullendi ama benimle düşman gibi konuştu çok kötü hissettim.2 gün sonra yazdım güzel bitirelim diye ve bana görüştüğü kızlarla konuşmalarını attı. Birisiyle birlikte olduğunu takıldığını söyledi. Hatta bir kızla bel altı konuşmasını bile attı atma daha fazla dedim attı. Gözlerime inanamadım. Bitmesine üzülmediğini söyledi. Kendimi çok değersiz hissettim o konuşmaları görünce 2 gün geçmiş.. Ben onu sevdiğimi söylemiştim sadece mutsuz olduğumu dile getirmiştim kavgalardan dolayı. Neden bu kadar çirkinleşti bu kadar değişti birden acaba? Anlaşamadığımız bu kadar ortadayken neden nefret etti bu kadar? Nasıl bir anda bitti onun duyguları?4 kişiyle konuşmuş resmen. Artık kimseyi sevmeyeceğim dedi. Bu kadar kötü bir şey mi yapmışım acaba? Tecrübesiz olduğum için yani ilk olduğu için de doğru mu yanlış mı yapıyorum kestiremedim. Ne diyeceğimi de bilemedim kötü bir şey söylemek istemedim kendine iyi bak yolun açık olsun dedim gittim. Anlamlandıramıyorum bir türlü. İlişkiler böyle mi bitiyor hep?
Anlaşamadığımız için erkek arkadaşımdan ayrıldım ama bana karşı çok çirkefleşti neden böyle oluyor?
Cevapla