En yakın erkek arkadaşımda kaldım diye sevgilimle kavga ettik ve benden ayrıldı nasıl barışabilirim?

Gerçekten bu kadar yobaz olabileceğini bilmiyordum altı üstü arkadaşımda kaldım yani kıskançlığın da bir dozajı olmalı sanki aramızda bir şey var zaten sürekli kıskanıyor eğer aramızda bir şey olsaydı neden kendisiyle sevgili olmaya devam edeyim kıskançlığı yüzünden sürekli ayrılıyoruz ve barışıyoruz bıktım ama onu çok seviyorum bu sefer kesin bitti dedi ne yapsam gönlünü alırım
En yakın erkek arkadaşımda kaldım diye sevgilimle kavga ettik ve benden ayrıldı nasıl barışabilirim?
Cevapla