Eşim ben rahatsızken çok ilgili değil bu boşanma sebebi mi?

Fazla mi duygusalım bilmiyorum 7 yıllık evliyiz 1 çocuğumuz var. Ailem şehir dışında. Eşim işi gereği sürekli şehir dışına gidiyor. Son zamanlarda özellikle çok ihmal ediyor. Duygusal olarak çok ihmal edilmiş hissediyorum. Son zamanlarda da bağışıklığım hep düşük moralden de dolayı hep düşüyor bağışıklığım galiba ya grip oluyorum ya ishal filan. En son parmağımı kırmıştım, aynı anda hep grip hep ishal oldum. Sofra kuruyorum tv izliyor. Sonra kırılıp yatak odasına gidiyorum peşimden geliyor noldu falan cevap vermiyorum kırıldığım için sonra sende hemen küsüyorsun gene noldu falan diyor. Aileme gittim bir hafta oradaydım işi vardı bu taraflarda seni alayım dedi. Geldi (hala ishalim devam ediyor) rahatsızdım. Ayakta zor duruyorum takviye şeyler almıyorum düzelmedi. Yemek bile yiyemedim kahvaltıyla duruyordum. Annem de rahatsızdı tek başıma kurdum sofrayı vs. Sen yemeyecek misin dedi yemeyeceğim dedim neden dedi midem bulanıyor vs dedim. Sonra yediler ve kalktılar. Su içmek için mutfağa geldi. Bende kendime midem için bir şeyler hazırlıyordum ilaç gibi bir şey. O ne falan dedi. Mide için dedim he tamam dedi. Çay mi demleyeyim falan dedi demlerim dedim. Gitti. Gitti ve maç izledi. Acaba hastalık vs yüzünden mi duygusalım ondan mi hassasım diye düşünüyorum diyorum. Ama ilişkide sevgi olarak doyum alamıyorum. İlgi alakası çok eksik geliyor duygusal olarak

Eşim ben rahatsızken çok ilgili değil bu boşanma sebebi mi?
Cevapla