Saat 1 için sözleştik ama adam beni aramadı sizce ben aramalı mıyım?

Yeni mezun oldum adam işini kurmuş 10 yıldır. Oda başkanı bu yüzden adama mesaj attım danışmak istiyorum yol gösterir mısınız diye oda olur dedi saat 9 da dedi sonra geri aradı isim var 9 da yarın 1 de konuşalım nede olsa meslektaşız yardım edicem dedi. Sonrasında sorun varsa telefondan sor dedi. Bende yok yüz yüze sorarım acelesi yok dedim. Oda yarın iş te olucam gelirsin seni ararım dedi saat 1 de. Saat 1 oldu ve adam aramadı. Sizce ben aramalı mıyım

Saat 1 için sözleştik ama adam beni aramadı sizce ben aramalı mıyım?
Cevapla