"Ben şimdi gidiyorum cumrtesi tekrar gelicem canın sıkılırsa beni ara" diyen erkek? numaralarımız birbirimizde olmadığı halde?

Birisiyle yeni yeni flörtleşiyoruz cilveleşiyoruz uğraşıyoruz birbirimizle felan, numarası bende olmadığı halde böyle bişi söyledi laf arasında? Kendisi uzun süredir gördüğüm ama yeni birbirimizi fark ettiğimiz birisi. Öylesine mi söylemiştir yoksa benle daha fazla mı konuşmak istiyordur acaba? Numaramı da istemedi hem ben de bişi demedim. Bu laftan sonra tekrar numaramı ister mi yoksa benim mi istemem adım atmam lazım? Bunu söyledikten sonraki günler nedense iletişimizi azaldı acaba ağırdan mı satıyo kendini yoksa o lafı öylesine mi sallamıştır?

"Ben şimdi gidiyorum cumrtesi tekrar gelicem canın sıkılırsa beni ara" diyen erkek? numaralarımız birbirimizde olmadığı halde?
Cevapla