Flört mü sevgili mi olduğumuzu anlamadığım bi ilişki içindeyim. mesafe ilişkisi. göüşmeden önce aşırı yüksekti?

Şimdi flörtümle farklı şehirlerdeyiz. 2-3 aydır konuşuyoruz. Aşırı yüksek aşkımlar bitanemler havada uçuşuyo. Sonra ben yanına gittim iki günlüğüne. Yine her şey çok güzel gayet iyi geçti. Sonra ben döndüm kendi şehrime. Bundan sonra bi soğukluk oldu gibi hissettim ben. Aşkımlar bitanemler durdu. Yani yavrum hayatım falan diyo da ne biliyim. Mesajlaşmalar bi kısaldı falan. Sordum bizim aramıza soğukluk mu girdi iletişimimiz bi kıtlaştı diye. Yok yavrum iyiyiz bence falan dedi. Ama sonrasında yine aynı devam ediyo yani. Şöyle de bi şey var. Bu çocuk yeni bir şehire taşındı ve yeni bi işe başladı. İşte de sürekli mesaiye kalıyo. Yani hayatında çok büyük değişiklikler oluyo bu ara. İletişimimize öncelik veremiyo da olabilir. Ya ben kafamda kuruyorum gerçekten bi şey yok ya da hissediyorum öncesinde bilmiyorum kızlar siz bi fikir verin bana lütfen. Böyle yüzeysel mi gitsin muhabbet yoksa bitiriyim mi komple daha fazla üzülmeden. Ama bitirmek de istemiyorum düzelsim istiyorum :(

Flört mü sevgili mi olduğumuzu anlamadığım bi ilişki içindeyim. mesafe ilişkisi. göüşmeden önce aşırı yüksekti?
Cevapla