Sevgilimle çok yakınlaşıyoruz ama bişey yaşamıyoruz. Onun sınırlarını mı zorluyorum. Bi erkek bu durumda napar me düşünür?

Ya çok yakınlaşıyoruz aramızda çok büyük bi çekim var her an tek bi bakışlla yükseltebiliyoruz birbirimizi ama sadece öpüşüyoruz bazen kıyafet üstünden minik dokunuşlar ama çok nadir. Ya ben bazı şeylerin özel olmasını istiyorum ve aramızda ki bu büyü de kaybolmasın istiyorum. evlenmeden önce yaşamak bişey istemediğimi de belirttim ona saygıyla karşıladı ama yine de sınırlarını çok zorluyomuş gibi hissettim (cidden zorlanıyo🙃) bi erkek bu durumda ne düşünür napar?

Sevgilimle çok yakınlaşıyoruz ama bişey yaşamıyoruz. Onun sınırlarını mı zorluyorum. Bi erkek bu durumda napar me düşünür?
Cevapla