Yan yanayken çok iyi sevgili gibiyiz uzaklaşınca mesafeli?

Sevdiğim bir adam var aklımdan bir saniye bile olsun çıkmıyor geçen hafta düğüne gittik dans ettik fotoğraf çekindik yemek yedik kuzeniyle tanıştırdı whatsapta durum paylaşıyorum mesela kalp bırakıyor kendimi filan paylaştığımda kalp bırakıyor ikimizde aynı burcuz bir yazı paylaştım onu da beğendi mesaj attım soğuk konuşuyor ya da görüldü bile yapmıyor. Sizce niye yan yanayken çok iyi de uzaklaşınca mesafe koyuyor araya

Yan yanayken çok iyi sevgili gibiyiz uzaklaşınca mesafeli?
Cevapla