Sevgilimle kız kardeşinin şımarıklığı yüzünden ayrıldım?

Merhaba direkt anlatıcam olanları sevgilim, ben, kız kardeşi ve onun sevgilisi dördümüz dcdeydik sevgilim dcde konuşurken kız kardeşi iki kere sunucuda susturdu şakalaşıyo abisiyle tamam süper buraya kadar bi şey yok sonrasında sevgilim bana arkadaşı hakkında bi şey anlatırken kardeşi yine susturdu bende bunu ilk farketmedim duymaya çalışıyorum hani benim pc de mi sorun var acaba diye düşünüyorum o an sonra baktım ki yine abisini sunucuda susturmuş burada bi sinir oldum bana bi şey anlatıyo adam sonuçta yaptığı saygısızlık artık neyse ben yine bi şey demedim sonra sevgilim 30 mesaj var şu an dedi kardeşi de ordan 30 mesajın 20si ıvıvıvı zaten dedi ben random atarak gülüyorum genelde dalga geçer gibi ıvıvı yaptı bende ismi sallıyorum ecem neden dalga geçiyosun dedim senin abinin bana anlattığı konular maç konusu iş konusu ve genelde komik şeyler konuşuyoruz dedim cevap yok bekledim sevgilim çay almaya gidiyorum ben dedi kardeşi hala bana cevap vermeyince bende çıktım odadan sonra sevgilime kızdım kardeşin saygısızlık yapıyo sende öküz gibi duruyosun orada dedim bu ne şımarıklık dedim ilkten ben kızdım ona dedi sonra abartılıcak bi şey yok o sana demedi dedi randomu seslendirdi dedi e randomu atan kim dedim bana geliyor laf dedim samimiyetten öyle yaptı dedi ne samimiyeti dedim daha kardeşiyle yüz yüze gelmedik bu arada biz ayrıldık bu kardeşini savununca 1 gün geçti barıştık konuşmuş işte kardeşiyle kız demiş ki ben kötü bi şey demedim kalp almak için falan da yazmam demiş kendi bilir yazmasın çok da meraklı değilim kendileri bilir yani ama benim abimin bi nevi benim yüzümden ilişkisi sarsılsa ben yazarım karakter meselesi diyelim şimdi yarın sevgilim gelicek yanıma bi de yüz yüze konuşucaz ben bu arada kardeşinin hareketlerini geçtim en çok takıldığım yer sevgilimin bana hatta bize saygısızlık yapılmasına rağmen benim abartı tepki verdiğimi düşünmesi beni bitirdi umarım okursunuz çok uzun oldu ama bunu daha kısa nasıl anlatabilirdim bilmiyorum ayrıntılı yazdım ne olduysa sizce değer mi ilerde ciddiyiz bu arada evlilik düşünüyoruz hani ilerde daha büyük sorunlar çıkar mı endişeleniyorum

Sevgilimle kız kardeşinin şımarıklığı yüzünden ayrıldım?
Cevapla